Πως ένα κομμάτι της Πατρών - Πύργου είναι ήδη ασφαλής δρόμος
πώς αλλάζει ο δρόμος - καραμναιόλα Πατρώνν - Πύργου; Η ιστοσελίδα ypodomes.gr γράφει πως στο τμήμα Μιντιλόγλι (μετά το τέλος της Περιμετρικής Πατρών)-Κάτω Αχαγιά δεν έχουν υπάρξει παρεμβάσεις καθώς πρόκειται για κοινό τμήμα με τον νέο αυτοκινητόδρομο.
Στο τμήμα αυτό μπορεί κάποιος να δει τη διάνοιξη του δρόμου κατά τόπους αριστερά ή δεξιά. Αυτό είναι και το δυσκολότερο τμήμα του νέους αυτοκινητόδρομου καθώς θα πρέπει να βρίσκεται διαρκώς σε κυκλοφορία.
Μετά το πέρας της περιοχής της Κάτω Αχαγιάς μπορεί κάποιος να δει τα έργα τα οποία έχουν εκτελεστεί και τα οποία έχουν προχωρήσει (εκτός από ένα μικρό κομμάτι κάποιων εκατοντάδων μέτρων) μέχρι και 20 χιλιόμετρα πριν τον Πύργο.
Σε αυτό το τμήμα έχουν γίνει εργασίες τοποθέτησης νέου αντιολισθηρού ασφαλτοτάπητα, έχει γίνει διαγράμμιση και έχουν τοποθετηθεί κολωνάκια που διαχωρίζουν για πρώτη φορά στη λειτουργία αυτού του άξονα τα ρεύματα κυκλοφορίας.
Πλέον σε όλο το μήκος του δρόμου που έχει προχωρήσει δεν μπορεί κάποιος να κάνει επικίνδυνη προσπέραση στο απέναντι ρεύμα λόγω ακριβώς της ύπαρξης των κολωνακίων.
Επιπρόσθετα ανά κάποια χιλιόμετρα το κάθε ρεύμα κυκλοφορίας αποκτά και δεύτερη λωρίδα. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς να μπορούν να κάνουν με ασφάλεια προσπέραση σε φορτηγά, αγροτικά ή άλλα ι.χ. οχήματα. Ουσιαστικά αυτή η δυνατότητα εναλλάσσεται μεταξύ των ρευμάτων κυκλοφορίας.
Αυτή η σημαντική παρέμβαση όχι μόνο σώζει ζωές, σε ένα δρόμο που είναι διαβόητος για τα θανατηφόρα ατυχήματα του, αλλά δημιουργεί και μια αίσθηση ασφάλειας στους οδηγούς, τους επιβάλλει μια πιο σωστή οδηγική συμπεριφορά στον δρόμο και αλλάζει μαζί την εικόνα της περιοχής.
Επίσης άλλες εργασίες που εκτελούνται βάσει της σύμβασης είναι: κλαδοκοπές, αντικατάσταση / συμπλήρωση πινακίδων, τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας σε μήκος περίπου 45 χλμ., συνολικά και στις 2 κατευθύνσεις κυκλοφορίας, φωτεινή σηματοδότηση σε 18 υφιστάμενους κόμβους, κατασκευή οδοφωτισμού σε 7 υφιστάμενους κόμβους, κατασκευή 5 διαβάσεων πεζών.
Πλέον στο τμήμα του δρόμου που έχουν ολοκληρωθεί τα έργα, ο άξονας παρά την παλαιότητα του, μοιάζει πλέον σύγχρονος, λειτουργικός και ασφαλής. Η εικόνα του πριν τις παρεμβάσεις με την εικόνα του μετά είναι σαν να οδηγείς σε άλλο δρόμο.