Οι άχρηστοι διοικούντες την Πάτρα χάνουν και το αυτοκινητοδρόμιο;

Μόνο μια πόλη που κακοδιοικείται επί μακρόν θα έφτανε στο σημείο να χάσει μια επένδυση ώριμη με διαδρομή 20 χρόνων, χωρίς μάχη. Μιλάμε για το αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας που έχει ιδιόκτητη έκταση, έτοιμες μελέτες, επενδυτικό σχέδιο και χρηματοδότη και όμως: Η κυβέρνηση δια στόματος του υφυπουργού Ανάπτυξης Νότη Mηταράκη υποσχέθηκε στον δήμαρχο Δραπετσώνας Λουκά Τζανή και σε επενδυτές που έχουν εμφανιστεί, να ενταξει το αυτοκινητοδρόμιο... Δραπετσώνας στην ταχεία αδειοδότηση έργων (fast track).

Που είναι ο δήμαρχος Πατρέων; Μάλλον πουθενά. Υπάρχει κάπου; Η Περιφέρεια; Οι βουλευτές; Το Επιμελητήριο; Το σύνολο των φορέων και των δημοσίων προσώπων ούτε που ασχολείται. και να σκεφτεί κανείς ότι η Πάτρα περιμένει εδώ και ένα χρόνο μια υπογραφή από την Βουλή των Ελλήνων, για να ξεκινήσει η επένδυση. Που είναι η Πάτρα να αξιώσει αυτή την υπογραφή;

Το χειρότερο είναι ότι το αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας ενώ είναι μερικά χρόνια μπροστά από την Δραπετσώνα, κινδυνεύει πραγματικά να μετατραπεί σε ένα εργο-φάντασμα αν η πόλη δεν κινηθεί έστω και τώρα. 

Η Πάτρα ζει αυτόν τον εφιάλτη της ανεπάρκειας τουλάχιστον 25 χρόνια (από τα μέσα της δεκαετίας του 80) όταν παραμερίστηκαν οι ανάγκες της περιοχής και μπήκαν μπροστά οι κομματικές ανάγκες εκλογής στελεχών...