Ξεκινούν τα ηλεκτρονικά ραντεβού στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος - Θετική η ανταπόκριση από τους φορείς

Θερμή η υποδοχή στην καινοτομία που παρουσίαασε η Διεύθυνση Μεταφορών-Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας και που αφορά Την Ηλεκτρονική Εφαρμογή Διαχείρισης Ραντεβού που θα εφαρμοστεί από αύριο 1 Φεβρουαρίου. Ήδη φορείς όπως το Σωματείο Ιδιοκτητών Φορτηγών "Ο Φάρος" επιδοκίμασαν δημόσια την εξέλιξη αυτή. 

Όπως εξήγησε η κυρία Βασιλική Καραμπάτσου Διευθύντρια του τμήματος Συγκοινωνιών μιλώντας στον Antenna Πάτρας, πρόκειται για μια εφαρμογή που ολοκληρώθηκε από τα στελέχη της υπηρεσίας δηλαδή είχε μηδενικό κόστος. 

Μάλιστα η κυρία Καραμπάτσου, απαντώντας σε σχετική ερώτηση υποστήριξε ότι θα ήταν ιδανικό "το μεγαλύτερο μέρος της γραφειοκρατίας της υπηρεσίας να γίνεται από τον ενδιαφερόμενο δηλαδή π.χ. από τις εταιρείες μεταβιβάσεων οχημάτων" (!)

Ωστόσο πράγματι όπως εξήγησε η κυρία Καραμπάτσου έγινε το πρώτο βήμα, γιατί πέραν των υψηλών δυνατοτήτων που απεδείχθη ότι έχει η υπηρεσία, η Ηλεκτρονική Εφαρμογή Διαχείρισης Ραντεβού που θα εφαρμοστεί στη Διεύθυνση Μεταφορών-Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας θα καταργήσει τις ουρές και θα περιορίσει το χρόνο αναμονής στα 15-20 λεπτά. 

Τα ηλεκτρονικά ραντεβού αφορούν το σύνολο των τμημάτων της Διεύθυνσης Μεταφορών-Επικοινωνιών Π.Ε. Αχαΐας, ενώ υπάρχει δυνατότητα και υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης και των απλών πολιτών.

Η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη στο κοινό από Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019, με στόχο όπως είπαμε τη σημαντική μείωση της αναμονής των συναλλασσομένων, την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών και την ορθή διαχείριση των υποθέσεων.

Να σημειωθεί ότι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας είναι από τις πρώτες της χώρας που θέτουν σε λειτουργία την Ηλεκτρονική Εφαρμογή Διαχείρισης Ραντεβού με ένα σύστημα ιδιαίτερα εξελιγμένο που εντάσσεται στον ολοκληρωμένο σχεδιασμό της για ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της.