Αδυναμία δηλώνει το υπουργείο να παρέμβει στο τιμολόγιο της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου
Ομολογία, αδυναμίας παρέμβασης στη διαμόρφωση της τιμολογιακής πολιτικής της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου, αποτελεί έγγραφο του υπουργείου Υποδομών σε απάντηση κοινοβουλευτικής Ερώτησης, σχετικά με το εάν η εταιρεία θα πρέπει να αναπροσαρμόσει την πολιτική διοδίων της.
Παράλληλα, επισημαίνεται ότι τα ποσά που έχουν εισπράξει, έως σήμερα, ως μέρισμα οι μέτοχοι της εταιρείας παραχώρησης Γέφυρα Α.Ε., υπολείπονται του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου και συνεπώς το έργο της Ζεύξης Ρίου-Αντιρρίου δεν είναι δυνατόν να παραδοθεί στο ελληνικό Δημόσιο.
Πάντως, το υπουργείο σπεύδει να ενημερώσει ότι, η Γέφυρα Α.Ε. "στο πλαίσιο της εμπορικής πολιτικής της, έχει εισάγει σύστημα εκπτωτικών προγραμμάτων για συχνή ή καθημερινή χρήση (κάρτες διελεύσεων. e-pass, aller- retour).
Παράλληλα, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής της ευθύνης έχει εφαρμόσει, από την πρώτη ημέρα λειτουργίας των διοδίων, το 2004, ειδική τιμή διοδίων τελών για την εξυπηρέτηση της ευπαθούς ομάδας των νεφροπαθών, και από το Φθινόπωρο του 2017 για την αντίστοιχη ομάδα των καρκινοπαθών, μέσω εκπτωτικής κάρτας, που τους παρέχει τη δυνατότητα διέλευσης με το αντίτιμο των 5 ευρώ.
Επίσης, με την επίδειξη της γαλάζιας κάρτας στάθμευσης ΑμεΑ το κόστος για κάθε όχημα (κατηγορίας 2 &3), στο οποίο επιβαίνει ο δικαιούχος είναι 5 ευρώ επισημαίνει η απάντηση του υπουργείου Υποδομών.
Σημειώνεται ότι τη Γέφυρα Α.Ε. ελέγχουν με 57,45% η γαλλική εταιρεία Vinci Concessions, με 22,02% η Άκτωρ παραχωρήσεις και με 20,53% η J&P Άβαξ.