Ο ΟΣΕ θέλει να λειτουργήσει πάλι την γραμμή Πάτρα - Πύργος
Σημαντικές παρεμβάσεις για την αναγέννηση 1.000 χλμ. του σιδηροδρομικού δικτύου, προκειμένου να «ξανασφυρίξει» το τρένο στα συνολικά 2.500 χλμ. από τα 1.500 χλμ. που βρίσκονται σήμερα σε λειτουργία, προγραμματίζει ο ΟΣΕ.
Προτεραιότητα του Οργανισμού αποτελεί το κομμάτι που ενώνει την Πάτρα με τον Πύργο, καθώς αυτό θεωρείται ότι μπορεί να αποκτήσει εμπορικό ενδιαφέρον με την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής ένωσης της αχαϊκής πρωτεύουσας με την Αθήνα. Αυτό το μέρος του δικτύου χρειάζεται αναβάθμιση, ενώ διαθέτει και μεγάλο αριθμό ισόπεδων διαβάσεων που θα πρέπει να εξορθολογιστούν για λόγους ασφαλείας.
Το κόστος υπολογίζεται στα 15 εκατ. ευρώ, με τα μισά από αυτά να προέρχονται από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Παράλληλα, σύμφωνα με στέλεχος της σιδηροδρομικής οικογένειας, εξετάζεται η ένταξη της σύνδεσης σε νέα χάραξη του άξονα Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα στο λεγόμενο πακέτο Γιούνκερ.
Αυτό που είναι ξεκάθαρο για το δίκτυο της Πελοποννήσου, αλλά και για το μεγαλύτερο μέρος του περιφερειακού δικτύου της χώρας, είναι ότι, ελλείψει εμπορικού ενδιαφέροντος, αυτό δεν θα έχει λειτουργό. Εξάλλου, αυτή τη στιγμή δεν μπορούν να ενταχθούν στις άγονες γραμμές νέα δρομολόγια.