Ο Προαστιακός φτάνει στην Κάτω Αχαΐα και συνεχίζει...
Πρώτη προτεραιότητα, σε αυτή τη φάση για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, είναι να δώσει οριστική διέξοδο στον Προαστιακό προς την Κάτω Αχαΐα καθώς η λειτουργία της γραμμής προς την περιοχή του Ρίου καθίσταται πλέον προβληματική.
Τα έργα για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή οδηγούν στην απόφαση για το οριστικό ξήλωμα της παλιάς γραμμής ενώ ο βασικός εξοπλισμός (τροχαίο υλικό και αυτοκινητάμαξες) απειλείται με παραγκώνιση και αχρησία, παρ' ότι ενεργός και διαθέσιμος!
Χθες ο περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας, μαζί με τους αντιπεριφερειάρχες του, τους επιβλέποντες και την διευθύντρια της Διαχειριστικής του ΕΣΠΑ (ΕΥΔ ΕΠ «Δυτική Ελλάδα 2014-2020») Αλκηστη Σταθοπούλου βρέθηκε στο παλιό αμαξοστάσιο του ΟΣΕ στον Αγ. Ανδρέα και δεσμεύθηκε ότι -σε συνεργασία με τον ΟΣΕ- η επέκταση του Προαστιακού μέχρι την Κάτω Αχαΐα, έχει ήδη μπει στις… ράγες της.
Στα τέλη του μήνα, κλείνει η πρώτη εργολαβία που ξεκίνησε πέρυσι και ολοκληρώνεται η ανακατασκευή ισόπεδων διαβάσεων και στάσεων σε Αγιο Ανδρέα, Ανθεία, Αγιο Γεώργιο (Ιτιές), Παραλία Πατρών 25ης Μαρτίου, Τσαούση -Μιντιλόγλι, Βραχνέικα, Τσουκαλέικα, Αλισσό και Κάτω Αχαΐα».
Τον μήνα που διανύουμε, «βγήκε στον αέρα» και το έργο για την προμήθεια εξοπλισμού για τις στάσεις (φωτισμός κ.ά.).Το περιθώριο που δίνεται στον μειοδότη για την προμήθεια είναι 12μηνο, όμως η ΠΔΕ εκτιμά ότι από κοινού με τον ΟΣΕ, μπορεί να φέρει το τρενάκι στην Κάτω Αχαΐα από τις αρχές του 2019! «Εξασφαλίσαμε πόρους, ξεπεράσαμε δυσκολίες και σήμερα βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο.
Του χρόνου τέτοια εποχή ο Προαστιακός θα συνδέει την Πάτρα με την Κάτω Αχαΐα. Θα εξετάσουμε τη δυνατότητα σε συντομότερο χρονικό διάστημα να παραδοθεί το έργο» δήλωσε χθες ο Απ. Κατσιφάρας.