Η τηλεόραση όχι μόνο αντέχει τον ανταγωνισμό του διαδικτύου αλλά παρουσιάζει αύξηση τηλεθέασης παντού καθώς και αύξηση πωλήσεων συσκευών.
Οι στατιστικές δείχνουν ότι με τη χρήση νέων τεχνολογιών ο μέσος όρος τηλεθέασης έχει αυξηθεί, ειδικά σε περιόδους κρίσης. Σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με στοιχεία της Eurodata TV Worldwide για το 2011, ο μέσος όρος τηλεθέασης ήταν 3 ώρες και 16 λεπτά την ημέρα, 6 λεπτά περισσότερα σε σχέση με το 2010. Σε επίπεδο Ευρώπης ο χρόνος τηλεθέασης αυξήθηκε κατά 15 λεπτά στη Γαλλία, 7 λεπτά στην Ιταλία και 5 λεπτά στην Ισπανία.
To 2011 η τηλεόραση αλλάζει ρόλο και γίνεται η πηγή των live και αποκλειστικών μεταδόσεων. Για παράδειγμα η ζωντανή αναμετάδοση του βασιλικού γάμου στη Βρετανία κέρδισε το ενδιαφέρον 13,6 εκατ. θεατών στο BBC1. Επίσης το 63% των προγραμμάτων που μεταδόθηκαν το 2011 αφορούσε δελτία ειδήσεων, αύξηση 10% σε σχέση με το 2010. Τα ψυχαγωγικά προγράμματα αποτέλεσαν το 38% των προγραμμάτων που μεταδόθηκαν σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Το γεγονός ότι ο κόσμος συνεχίζει να βλέπει ολοένα και περισσότερο τηλεόραση φαίνεται και στα νούμερα που καταγράφουν οι πωλήσεις ψηφιακών συσκευών, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 11% το 2011 σε σχέση με το 2010, ενώ περισσότερες από 7 εκατ. full HD τηλεοράσεις πουλήθηκαν στη Γερμανία το 2011, 100 περισσότερες απ' ό,τι πριν από πέντε χρόνια.
Ο κόσμος συνεχίζει να βλέπει τηλεοπτικές σειρές, αλλά ενώ παλιά προτιμούσε τις βραζιλιάνικες εκπομπές, τώρα το παγκόσμιο φαινόμενο είναι τα τουρκικά σίριαλ που ήταν σχεδόν άγνωστα πριν από επτά χρόνια. Οι τουρκικές σειρές αποτελούν πόλο έλξης όχι μόνο λόγω του χαμηλού κόστους τους αλλά και λόγω της πλοκής και του περιεχομένου τους. Επιπλέον, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία, οι εξαγωγές των τουρκικών σίριαλ έχουν ξεπεράσει τα 100 εκατ. δολάρια παγκοσμίως. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Ελλάδας όπου μέσα σε μία εβδομάδα κάνουν πρεμιέρα τρεις τουρκικές σειρές, ενώ ήδη προβάλλονται άλλες τρεις!