Σε πλήρη εγκατάλειψη και η ναυτιλία μας (λόγω ακυβερνησίας)

Το 2014 μετά από 5 έτη, ήταν η πρώτη χρονιά που τα κέρδη μίας επιχείρησης (πριν αφαιρεθούν τόκοι, φόροι, και απόσβεση) επέστρεψαν σε θετικό έδαφος τουλάχιστον για τις 4 από τις 5 εταιρίες. Παράλληλα τα στοιχεία διακίνησης επιβατών και φορτίων σημείωσαν αύξηση έστω σε οριακά επίπεδα της τάξεως του 1%-3%.

Και φτάνουμε στο σήμερα: "Η υπογραφή νέου Μνημονίου ύστερα από την ψήφιση προ-απαιτούμενων νομοσχεδίων και η άνοδος του ΦΠΑ από 13% σε 23% ανεβάζει το κόστος μεταφοράς των χρηστών με συνέπεια την μείωση των μετακινήσεων τους με πλοίο ενώ ταυτόχρονα μειώνει προφανώς και το μεταφορικό έργο των εταιρειών στην διάρκεια της πιο κρίσιμης περιόδου με επιβεβλημένα capital controls". 

Αυτό επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, στην 14η ετήσια μελέτη για την κατάσταση της ακτοπλοΐας της εταιρείας συμβούλων ΧRTC με τον χαρακτηριστικό τίτλο «τελικά ο γιαλός είναι στραβός».

Στη μελέτη σημειώνεται ακόμη ότι: "Παράλληλα, παραμένει και μάλιστα έντονα στις προσδοκίες ατόμων και αγορών το GREXIT γεγονός που δυναμιτίζει οποιαδήποτε μορφή οικονομικής δραστηριότητας του τόπου. Είναι επίσης γεγονός ότι οι κινήσεις της πολιτείας τους προηγούμενους μήνες, όσο αφορά στην ακτοπλοϊκή αγορά, ήταν σχεδόν ανύπαρκτες".

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης