Η πρόσοψη του περιπτέρου της Δανίας είχε την υπογραφή του Στέλιου Φαϊτάκη
Έντονη η ελληνική παρουσία το 2011σε τρεις Μπιενάλε. Στη χώρα μας η 3η Μπιενάλε της Αθήνας 2011 (23 Οκτωβρίου - 11 Δεκεμβρίου 2011), που έθεσε επίκαιρα ζητήματα μέσα από ένα πυκνό πρόγραμμα δράσεων αξιοποιώντας έντονα το ελληνικό δυναμικό, και η 3η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης (18 Σεπτεμβρίου - 18 Δεκεμβρίου 2011), που είχε ιδιαίτερη ανταπόκριση από τον διεθνή Τύπο με πρώτο και καλύτερο το μεγάλο δημοσίευμα των «New York Times» τον Νοέμβριο του 2011. Και εκτός Ελλάδος, η διεθνής έκθεση «Illuminations» στην 54η Μπιενάλε της Βενετίας (4 Ιουνίου - 27 Νοεμβρίου 2011) όπου η Ελλάδα ήταν παρούσα και σε επίπεδο καλλιτεχνών και σε επίπεδο επιμελητών.
Οταν διεθνούς κύρους περιοδικά τέχνης όπως το «Art Magazine» έκαναν ξεχωριστό αφιέρωμα στο έργο της ελληνικής συμμετοχής της Διοχάντης στην 54η Μπιενάλε της Βενετίας ως ένα από τα 5-6 όλης της διοργάνωσης που έχουν «πολιτικές προθέσεις», όταν οι «New York Times» προέβαλαν με μεγάλη φωτογραφία το έργο του «δικού μας» Στέλιου Φαϊτάκη στο περίπτερο της Δανίας και όταν η «Corriere della Sera» αναφερόταν σε ιδιαίτερο άρθρο της στην εγκατάσταση του Γιαν Φαμπρ που συνεπιμελήθηκε η πρόεδρος του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, Κατερίνα Κοσκινά, αντιλαμβάνεται κανείς ότι κάτι είχε αλλάξει.
Σε μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονική συγκυρία, η Ελλάδα ήταν παρούσα περισσότερο έντονα από ποτέ στη μεγαλύτερη εικαστική διοργάνωση του πλανήτη.
Η 3η Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης με γενικό τίτλο «Παλιές Διασταυρώσεις - Make it new» διοργανώθηκε από τα μουσεία-μέλη της «Κίνησης 5 Μουσείων Θεσσαλονίκης» (Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών ΑΠΘ).
Αποτέλεσε μια προσπάθεια που βρήκε απήχηση στον διεθνή Τύπο με δημοσιεύματα όπως το προαναφερθέν των «New York Times» με θέμα «Η τέχνη ανθεί στη δεύτερη πόλη της Ελλάδας», μια μεγάλη παρουσίαση στο ιταλικό περιοδικό «Segno», στο τουρκικό περιοδικό «ARTAM», καθώς επίσης και στο «Art Info».