Η 36χρονη Μαρίνα Σάττι θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Eurovision 2024

Επτά μήνες πριν την έναρξη του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού διαγωνισμού μουσικής, η Ελλάδα ανακοίνωση ποιος θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στην Eurovision 2024. Όπως ανακοινώθηκε από την ΕΡΤ, η Μαρίνα Σάττι είναι έτοιμη να ταξιδέψει στο Μάλμε της Σουηδίας, για να ανέβει στη σκηνή της φετινής Eurovision.

Η Μαρίνα Σάττι, η οποία κάνει καριέρα εδώ και αρκετά χρόνια στη χώρα μας, είναι γνωστή μέσα από τα μελωδικά τραγούδια της, που κατάφεραν να γίνουν viral. Το «Θα σπάσω κούπες» ήταν το τραγούδι που έκανε γνωστή τη Σάττι, ενώ, στη συνέχεια, η «Μάντισσα» την εγκαθίδρυσε στη μουσική σκηνή.

Το τελευταίο της τραγούδι, «Tucutum», απέσπασε θετικές κριτικές από το κοινό, ενώ χορεύτηκε από όλους. Η Μαρίνα Σάττι βρέθηκε στην εκπομπή «Στούντιο 4» με την Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο, προκειμένου να μιλήσει για το πώς νιώθει που θα πάρει μέρος στη Eurovision 2024. «Είναι κάτι που το συζητούσαμε εδώ και κάποια χρόνια. Τώρα, νιώθω πιο σίγουρη για τον εαυτό μου, έχω κάνει αυτά που θέλω, έχω μάθει κάποια βασικά πράγματα, να έχω ομάδα και συνεργάτες», είπε, αρχικά, η ίδια.

«Είναι η 3η χρονιά με αυτή τη διοίκηση που το συζητάμε. Φέτος απλώς είπα «οκ», νιώθω ότι μπορώ να το διαχειριστώ. Δεν έχω άγχος. Είναι σαν τα ταξίδια που κάνουμε, που πάμε και παίζουμε στα φεστιβάλ», πρόσθεσε. «Ανυπομονώ, θέλουμε να ετοιμάσουμε το project. Αν μπω στη διαδικασία να το σκεφτώ αν διαγωνισμό και τι βαθμολογία θα πάρω… δεν υπάρχει περίπτωση», είπε.

Όσον αφορά το ποιος έμαθε πρώτος για τη συμμετοχή της στη Eurovision, η Μαρίνα Σάττι απάντησε πως «στη μαμά μου δεν το έχω πει ακόμα, από εδώ θα το μάθει. Στον αδερφό μου το έχω πει εδώ και λίγο καιρό. Το έχω πει και στον δάσκαλο του τραγουδιού μου. Είναι ένα ωραίο κίνητρο να κάτσω να ασχοληθώ».

Η ίδια αποκάλυψε πως ακόμα δεν έχουν βρει το τραγούδι και η ομάδα δουλεύει εντατικά για το καλύτερο αποτέλεσμα.

Ποια είναι η 36χρονη τραγουδίστρια που θα μας εκπροσωπήσει στη Eurovision;
Η Μαρίνα Σάττι είναι πτυχιούχος κλασικού πιάνου, ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους.

Ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική. Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, έχοντας τραγουδήσει σε στο John F. Kennedy Center, στην Ουάσιγκτον, με το World Jazz Nonet και έχοντας συμμετάσχει στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά.

Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή, σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή. Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη. Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό COLORS (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη με ελληνικό στίχο), παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί πουλί μ’».

Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES (κόρες), ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρόνων, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση –ένα καλλιτεχνικό φυτώριο που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης, αλλά και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες, ενώ αναβιώνει με μοναδικό τρόπο τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική τού σήμερα. Τον Μάιο του 2022, κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ YENNA, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης