• Εταιρικό Προφίλ
  • Έντυπη Έκδοση
  • Συνδρομή
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
Molonoti News
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
► ΗΜΕΡΑ 90.4FM
Molonoti News
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
No Result
View All Result
molonoti.gr
No Result
View All Result

«Η πτώση οφείλεται στη μεγάλη πίεση που ακήθηκε», λέει το πόρισμα της ΟΣΥ για την κολόνα στη Νέα Φιλαδέλφεια

Molonoti από Molonoti
21 Σεπτεμβρίου 2024
σε Πάτρα
5
0
«Η-πτώση-οφείλεται-στη-μεγάλη-πίεση-που-ακήθηκε»,-λέει-το-πόρισμα-της-ΟΣΥ-για-την-κολόνα-στη-Νέα-Φιλαδέλφεια

«Η πτώση οφείλεται στη μεγάλη πίεση που ακήθηκε», λέει το πόρισμα της ΟΣΥ για την κολόνα στη Νέα Φιλαδέλφεια

8
SHARES
127
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ίσως σας ενδιαφέρει:

Πάρκινγκ και παρεμβάσεις στο λιμάνι  Πειραιά – Στην Πάτρα τίποτε ακόμη

Εκτός πραγματικότητας και άδικες οι ποινές για την Αχαϊκή Τράπεζα

Ανακοινώθηκε η τροφοδότηση της Βιομηχανικής Περιοχής Πατρών με φυσικό αέριο

Η πτώση της κολόνας, αρχές Σεπτεμβρίου στη Νέα Φιλαδέλφεια, με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό14χρονης οφείλεται στις μεγάλες ελκτικές δυνάμεις που ασκήθηκαν στο πάνω μέρος του στύλου, το οποίο αγκιστρώθηκε στις κεραίες του τρόλεϊ, σύμφωνα με το πόρισμα της Επιτροπής που συστάθηκε για την άμεση διερεύνηση των αιτιών του συμβάντος.

Ειδικότερα, η ΟΣΥ άσε ανακοίνωσή της για το συμβάν με την κολόνα στη Νέα Φιλαδέλφεια, αναφέρει «Προκειμένου να μπει τέλος σε κάθε παραφιλολογία που αναπτύχθηκε και μάλιστα από μη ειδικούς, το Πόρισμα της Επιτροπής ως διαπίστωση αναφέρει χαρακτηριστικά:

Από τον επιτόπιο έλεγχο του επιτόνου αναδείχθηκε ότι αυτό έφτασε και ξεπέρασε το όριο θραύσης του, το οποίο είναι οι 3,5 τόνοι όπως φαίνεται και από τις προδιαγραφές, με αποτέλεσμα να κοπεί. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Επιτροπής και τον έλεγχο του επιτόνου, αυτό κόπηκε διότι τανύστηκε με δυνάμεις που υπερβαίνουν το όριο θραύσης του.

Ως εκ τούτου η προαναφερθείσα δύναμη των 3,5 tn (3500kp) εφαρμόστηκε στο σημείο στήριξης του επιτόνου, δηλαδή στο άνω άκρο του στύλου σε σχέση με το σταθερό επίπεδο όπου αυτός ήταν εμφυτευμένος.

Λόγω της αγκίστρωσης του επιτόνου επάνω στην κεφαλή του οχήματος και λαμβάνοντας υπόψη τη συνολική μάζα του οχήματος (περίπου 15 tn) αλλά και την μικρή ταχύτητα (από 1-2km/h τουλάχιστον) που είχε αναπτύξει, συμπεραίνεται ότι ασκήθηκε στο επίτονο μια ελκτική δύναμη (εκτιμώμενη ορμή P=m*u=15.000kgr*2km/h=8.400kgr*m/sec) πολύ μεγαλύτερη του ορίου θραύσης του, η οποία με την σειρά της και μεταφέρθηκε και ασκήθηκε στον στύλο.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την αναδίπλωση του στύλου προς την φορά κίνησης του οχήματος Τρόλεϊ. Αυτό διαπιστώθηκε και κατά τον αρχικό έλεγχο του στύλου, την ημέρα του συμβάντος, όπου φάνηκε ότι ο στύλος δεν είχε αποκοπεί ολόκληρος στην βάση του, αλλά ότι ένας μέρος του παρέμενε ενωμένο με τη βάση.»

Αναφορικά με την εργολαβία για την αντικατάσταση του δικτύου των στύλων, στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται :

Το έργο είχε ενταχθεί στο ΕΣΠΑ με την συγχρηματοδότηση εθνικών πόρων το 2011 και δεν ολοκληρώθηκε ποτέ καθώς η εταιρεία που είχε αναλάβει την εργολαβία  (μέσω μειοδοτικού διαγωνισμού έχοντας υποβάλλει ιδιαιτέρως υψηλή έκπτωση, την οποία δεν κλήθηκε όπως έπρεπε να αιτιολογήσει από την τότε Επιτροπή Διαγωνισμού) όπως εκ των υστέρων αποδείχτηκε δεν διέθετε ούτε το προσωπικό, ούτε τα ανάλογα μηχανήματα και υλικά για να φέρει εις πέρας το έργο.

«Δικαστική διαμάχη»

Λόγω της μη εμπρόθεσμης ολοκλήρωσης -παρά και τις παρατάσεις- το έργο απεντάχθηκε από την χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ στα τέλη του 2015. Μεταξύ του εργολάβου και της Ο.ΣΥ. Α.Ε. εξελίσσεται δικαστική διαμάχη για τη μη ολοκλήρωση της εργολαβίας.

Στο διάστημα από την εμπλοκή της προηγούμενης εργολαβίας μέχρι την απεμπλοκή της και τη δυνατότητα σχεδιασμού νέου Διαγωνισμού, το αρμόδιο Τμήμα Εναέριων Δικτύων με εντολή της Διοίκησης από το 2020, πραγματοποιεί ελέγχους σε ολόκληρο το Δίκτυο και προχωρά σε επισκευή ή αντικατάσταση στύλων όπου αυτό απαιτείται.

Παράλληλα από την αρμόδια Διεύθυνση, έχουν συλλεχθεί τα απαιτούμενα στοιχεία για τη σύνταξη τευχών Διαγωνισμού με τίτλο «Ανοιχτός ηλεκτρονικός διαγωνισμός, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά, με βάση μόνο την τιμή, για την επιλογή Αναδόχου που θα αναλάβει την επισκευή/αντικατάσταση στύλων στήριξης εναέριου ηλεκτρικού δικτύου παροχής ενέργειας στα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία της Ο.ΣΥ. Α.Ε. και τη διενέργεια περιοδικού ελέγχου καταλληλόλητας των στύλων στο ενεργό και ανενεργό εναέριο ηλεκτρικό δίκτυο της Ο.ΣΥ. Α.Ε.»

Τον Απρίλιο του 2024 συντάχθηκε το τελικό σχέδιο της Διακήρυξης.

Τον Ιούνιο του 2024 ολοκληρώθηκαν οι τεχνικές περιγραφές και η μελέτη του έργου.

Στις 26/08/24 ολοκληρώθηκαν όλα τα τεύχη και η Διακήρυξη με στόχο τη διενέργεια του εν λόγω Διαγωνισμού μετά και την έγκριση του Δ.Σ. έως τα τέλη Σεπτεμβρίου 2024.

Share3Tweet2
Molonoti

Molonoti

Προτείνουμε για εσάς:

Πάρκινγκ και παρεμβάσεις στο λιμάνι  Πειραιά – Στην Πάτρα τίποτε ακόμη

8 Μαΐου 2025
0
135
Ξεκινούν εντός του 2026 τα έργα ανάπλασης στο παλιό λιμάνι Πάτρας

Σημαντική σύσκεψη θα γίνει σήμερα ώρα 9.30 το πρωί στον ΟΛΠΑ με θέμα τα μεγάλα προβλήmατα που έχει δημιουργήσει η έλλειψη πάρκινγκ στους χώρους του. Η επέκταση των...

ΠερισσότεραDetails

Εκτός πραγματικότητας και άδικες οι ποινές για την Αχαϊκή Τράπεζα

8 Μαΐου 2025
0
174
Οι ποινές για τους 27 κατηγορούμενους στην υπόθεση της “Αχαικής”

Οι βαρύτατες ποινές 5 και έξι ετών που επέβαλε το Δικαστήριο σε 27 κατηγορούμενους της Αχαϊκής Συνεταιριστικής Τράπεζας, δεν στηρίζονται στον νομικό κανόνα που αναφέρει πως “κάθε ποινή...

ΠερισσότεραDetails

Ανακοινώθηκε η τροφοδότηση της Βιομηχανικής Περιοχής Πατρών με φυσικό αέριο

8 Μαΐου 2025
0
131
Ανακοινώθηκε η τροφοδότηση της Βιομηχανικής Περιοχής Πατρών με φυσικό αέριο

Μια νέα ενεργειακή εποχή ξεκινά για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, μέσω των πρωτοποριακών έργων υποδομών διανομής φυσικού αερίου που αναπτύσσονται στις πόλεις της Πάτρας, του Αγρινίου και του...

ΠερισσότεραDetails

Εκδηλώσεις της Ν.Ε. Αχαΐας του ΠΑ.ΣΟ.Κ. – Κίνημα Αλλαγής

8 Μαΐου 2025
0
133
Εκδηλώσεις της Ν.Ε. Αχαΐας του ΠΑ.ΣΟ.Κ. – Κίνημα Αλλαγής

Ο π. Πρωθυπουργός και Βουλευτής Αχαΐας Γιώργος Παπανδρέου, ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Παύλος Γερουλάνος, ο Βουλευτής Ιωαννίνων Γιάννης Τσίμαρης και το Μέλος του Πολιτικού Κέντρου Γιάννης Βαρδακαστάνης, θα...

ΠερισσότεραDetails

Έπεσαν οι υπογραφές της σύμβασης της μελέτης εφαρμογής ανάπλασης του παραλιακού μετώπου Πάτρας

8 Μαΐου 2025
0
135
Έπεσαν οι υπογραφές της σύμβασης της μελέτης εφαρμογής ανάπλασης του παραλιακού μετώπου Πάτρας

Υπογράφηκε σήμερα, 8 Μάη, από το Δήμαρχο Πατρέων, Κώστα Πελετίδη και τη σύμπραξη των μελετητικών γραφείων, που διακρίθηκαν στον αρχιτεκτονικό διαγωνισμό, η σύμβαση ώστε να παραδοθεί μέσα σε...

ΠερισσότεραDetails

Ακούστε Live τον Ημέρα 90.4 FM

90.4FM90.4FM
Listen on myTuner radio!
    ΠAΤΡΑ Ο καιρός

    Περισσότερα από Πάτρα:

    • Πάτρα
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Το σχόλιο της Ημέρας

    Σχετικά Άρθρα

    Φάμελλος: Είναι αναγκαία η συνεργασία με τη Νέα Αριστερά

    Την Δευτέρα στην Πάτρα ο Σωκράτης Φάµελλος

    8 Μαΐου 2025
    133
    Δύο καθηγητές έσβησαν με διαφορά λίγων ημερών σε Λύκειο της Αχαΐας

    Έφυγε από την ζωή η αδερφή του πρώην Νομάρχη Στάθη Αθανασόπουλου-Σερέτη

    8 Μαΐου 2025
    132
    Απολογείται με την κατηγορία της ανθρωποκτονίας ο 34χρονος δράστης της Veso Mare

    Απολογείται με την κατηγορία της ανθρωποκτονίας ο 34χρονος δράστης της Veso Mare

    8 Μαΐου 2025
    125
    ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ ενισχύουν τον λαϊκισμό

    Ας μην γελιόμαστε: Το κομματικό  κράτος δεν μπορεί να διορθωθεί

    8 Μαΐου 2025
    140
    Εταιρείες ενδιαφέρονται για κρουαζιέρα και μαρίνα μέγκα γιοτ στο παλιό Λιμάνι Πάτρας

    Η ανάπτυξη του εμπορικού Λιμένα της Πάτρας έφερε την… κατάρρευση του!

    8 Μαΐου 2025
    167
    Δυτ.Ελλάδα: Εντοπίστηκε κρούσμα ευλογιάς αιγοπροβάτων!

    Δυτ.Ελλάδα: Εντοπίστηκε κρούσμα ευλογιάς αιγοπροβάτων!

    7 Μαΐου 2025
    131
    Facebook Youtube

    Molonoti.gr

    Ανδρέας Χριστόπουλος

    Εκδότης

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • After Hours
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία

    Επικοινωνία

      • Διαφήμιση – Πληροφορίες:
      • Βορείου Ηπείρου 91 Πάτρα, GR.
      • Τηλ.: (+30) 69399 17 333
    • Email: [email protected]
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Έντυπη Έκδοση
    • Επικοινωνία

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • Αρχική
    • Πολιτική
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
      • Πάτρα – Νέα
      • Πάτρα – Πολιτισμός
      • Ατζέντα
      • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Πολιτισμός
    • Επιστήμη
      • Υγεία
      • Τεχνολογία
    • Απόψεις
    • After Hours
      • Lifestyle

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Το molonoti.gr χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας σε αυτό το website συμφωνείται στη χρήση τους. Δείτε περισσότερα στη Πολιτική Απορρήτου.