Η υποχρεωτική εφαρμογή της για όλες τις επιχειρήσεις καταργεί τις χρονοβόρες χειροκίνητες διαδικασίες, προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο στις συναλλαγές και διασφαλίζει μια πιο διαφανή και ασφαλή αγορά. Πλέον, καλύπτει B2B, B2C και B2G συναλλαγές, εξασφαλίζοντας πλήρη κάλυψη κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Τι αλλάζει;
• Από την έναρξη ισχύος της Α.1112/2025 παύει να ισχύει η Α.1035/2020.
• Η Α.1258/2020 παύει να ισχύει από 1/11/2025 και αναμένεται νέα διαδικασία ηλεκτρονικής δήλωσης για τις υπηρεσίες Παρόχων Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.
Α Φάση ένταξης στην υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση Β2Β συναλλαγών
• Επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών μεγαλύτερο από 1.000.000€
• Καταληκτική ημερομηνία 02/02/2026 με διάστημα προσαρμογής έως 31/3/2026
• Φορολογικά κίνητρα του 71θ για διάστημα 01/01/2025 – 1/12/2025
Β Φάση ένταξης στην υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση Β2Β συναλλαγών
• Επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών έως 1.000.000€
• Καταληκτική ημερομηνία 30/09/2026 με διάστημα προσαρμογής έως 31/12/2026
• Φορολογικά κίνητρα του 71θ για διάστημα 01/01/2025-03/08/2026