• Εταιρικό Προφίλ
  • Έντυπη Έκδοση
  • Συνδρομή
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 8 Αυγούστου, 2025
Molonoti News
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
► ΗΜΕΡΑ 90.4FM
Molonoti News
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
No Result
View All Result
Molonoti News
No Result
View All Result

Ελβετία: Με υπόγειες σήραγγες 500 χιλιομέτρων θα λύσει το κυκλοφοριακό

Molonoti από Molonoti
4 Μαρτίου 2024
σε Κόσμος
5
0
Ελβετία: Με υπόγειες σήραγγες 500 χιλιομέτρων θα λύσει το κυκλοφοριακό
8
SHARES
127
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Από την επιστημονική φαντασία, στην πραγματικότητα: Η Ελβετία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα υπόγειο δίκτυο τούνελ για τις εμπορευματικές μεταφορές, για να μειώσει την κυκλοφορία, αλλά και τις εκπομπές ρύπων.

Ίσως σας ενδιαφέρει:

Απογραφή χωρίς τους «παράτυπους» μετανάστες ζητά ο Ντόναλντ Τραμπ

Η Χαμάς χαρακτηρίζει «πραξικόπημα» το σχέδιο Νετανιάχου για πλήρη έλεγχο της Γάζας

Ιρανός επιστήμονας εκτελέστηκε στην Τεχεράνη μετά την ομολογία του ότι «έδωσε πληροφορίες στη Μοσάντ για Φορντό-Νατάνζ»

Το έργο έχει αναλάβει η εταιρεία Cargo Sous Terrain (CST), καθώς το ελβετικό κοινοβούλιο έδωσε το πράσινο φως τον Αύγουστο του 2022 . «Αναζητούμε κεφάλαια για την κατασκευή, η οποία θα ξεκινήσει γύρω στο 2026 και στην πρώτη της φάση θα μπορούσε να κοστίσει περίπου 3,4 δισεκατομμύρια φράγκα (3,5 δισεκατομμύρια ευρώ)», εξήγησε ο εκπρόσωπος της εταιρείας Πάτρικ Αέλινγκ. «Το έργο θα χρηματοδοτηθεί από την ιδιωτική πρωτοβουλία», διευκρινίζει. «Το προτιμήσαμε έτσι, γιατί θέλουμε να σχεδιάσουμε ένα σύστημα σύμφωνα με τις ανάγκες της εφοδιαστικής και της οικονομίας. Δεν θέλαμε μια “πολιτική” λύση όπου θα μπορούσαμε να αναγκαστούμε, για παράδειγμα, να κάνουμε μια στάση εδώ ή εκεί», λέει ο Αέλιγκ.

Οι κύριοι μέτοχοι της CST περιλαμβάνουν την Coop, την Credit Suisse, τη Migros και την Swiss Post. Άλλοι μέτοχοι περιλαμβάνουν την Cargo Domizil, DPD, Dreier, DSV, Zurich Airport, GO! Express & Logistics, Rhenus Logistics και Virgin Hyperloop.

Σε πρώτη φάση, θα κατασκευαστεί μια υπόγεια σήραγγα μεταξύ της Ζυρίχης και του Χάρκινγκεν, μιας μικρής πόλης περίπου 70 χιλιόμετρα δυτικά αλλά στρατηγικής σημασίας καθώς βρίσκεται στο σταυροδρόμι των σημερινών μεγάλων εθνικών οδών μεταφοράς.

Αργότερα, το υπόγειο δίκτυο θα επεκταθεί σε άλλες μεγάλες πόλεις όπως η Βέρνη, η Γενεύη, η Βασιλεία και η Λουκέρνη, σχηματίζοντας ένα δίκτυο τουλάχιστον 500 χιλιομέτρων.

Το υπόγειο οδικό δίκτυο θα βρίσκεται περίπου 40 μέτρα κάτω από την επιφάνεια του εδάφους και η συνολική επένδυση  αναμένεται να φτάσει τα 30-36 δισεκατομμύρια ευρώ. Το υπόγειο σύστημα προορίζεται αποκλειστικά για την μεταφορά  εμπορευμάτων.  «Σε τεχνικό επίπεδο το έργο δεν θα είναι δύσκολο να κατασκευαστεί αυτό το δίκτυο, σε μια χώρα όπως η ορεινή Ελβετία, ήδη “συνηθισμένη” σε σήραγγες», τονίζει ο Αέλιγκ. «Η κύρια πρόκληση βρίσκεται στο σύστημα φόρτωσης, έναν ανελκυστήρα που μπορεί να μεταφέρει πολλά προϊόντα από πάνω προς τα κάτω ταυτόχρονα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα», εξηγεί.

Ηδη, έχουν  πραγματοποιηθούν  29 διερευνητικές γεωτρήσεις σε απόσταση 50 χιλιομέτρων μεταξύ του Χάρκινγκεν και του αεροδρομίου της Ζυρίχης και ελήφθησαν δείγματα πετρωμάτων από το έδαφος.

Ταχύτητα 34,5 χιλιόμετρα

Οι προσομοιώσεις του συστήματος έχουν δείξει ότι η ταχύτητα των οχημάτων μεταφοράς στο υπόγειο δίκτυο θα φτάνει  τα 34,5 χιλιόμετρα την ώρα  «Δεν είναι τόσο ζωτικής σημασίας τα προϊόντα να φτάνουν από ένα μέρος όπως η Ζυρίχη σε ένα άλλο όπως η Βασιλεία σε χρόνο ρεκόρ. Αυτό που είναι σημαντικό είναι να υπάρχει σταθερή  και ασφαλής ροή των προϊόντων και να μην διακόπτεται από μποτιλιαρίσματα. Η υψηλή ταχύτητα δεν είναι απαραίτητη και φυσικά Ναι, θα είναι  φθηνότερο το κόστος», εξήγησε ο εκπρόσωπος του CST.

Σχεδιαστής του δικτύου είναι ο αρχιτέκτονας από τη Βασιλεία, Πιέρ ντε Μερόν, που έχει σχεδιάσει και την ποδοσφαιρική έδρα της Μπάγερν, την Allianz Arena στο Μόναχο.

«Ζωντανοί» κόμβοι

Ο Ντε Μαρόν θεωρεί το έργο πρωτοποριακό επειδή δεν επηρεάζει το τοπίο. «Οι κόμβοι πρέπει να γίνουν μέρος της πόλης, ζωντανοί χώροι συνάντησης χάρη στις πολλαπλές χρήσεις τους και ως εκ τούτου να αποτελούν καταλύτες για τη ανάπτυξη των περιοχών», τόνισε ο Ελβετός αρχιτέκτονας .

Στην Ελβετία, τα δύο τρίτα των εμπορευμάτων μεταφέρονται με φορτηγά, τα υπόλοιπα με τρένο και οι προβλέψεις δείχνουν ότι με τον τρέχοντα ρυθμό η πυκνότητα κυκλοφορίας των οδικών εμπορευμάτων θα αυξηθεί κατά περισσότερο από 30% έως το 2040.

«Γνωρίζουμε τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος, οι άνθρωποι δεν θέλουν να κατασκευαστούν απεριόριστοι δρόμο», τονίζει ο εκπρόσωπος της εταιρείας. Επισημαίνει μάλιστα ότι έχουν δείξει ήδη ενδιαφέρον  για το έργο αυτό, χώρες όπως η Βρετανία, η Γερμανία και η Κίνα.

 

Tags: Κόσμος
Share3Tweet2
Molonoti

Molonoti

Προτείνουμε για εσάς:

Απογραφή χωρίς τους «παράτυπους» μετανάστες ζητά ο Ντόναλντ Τραμπ

8 Αυγούστου 2025
0
125
Απογραφή χωρίς τους «παράτυπους» μετανάστες ζητά ο Ντόναλντ Τραμπ

Πολιτική κίνηση που στοχεύει στην ενίσχυση των Ρεπουμπλικανών ενόψει των εκλογών του 2026, θεωρείται η νέα πρόταση του Αμερικανού προέδρου για νέα απογραφή χωρίς τους «παράτυπους» μετανάστες, στις...

ΠερισσότεραDetails

Η Χαμάς χαρακτηρίζει «πραξικόπημα» το σχέδιο Νετανιάχου για πλήρη έλεγχο της Γάζας

8 Αυγούστου 2025
0
125
Η Χαμάς χαρακτηρίζει «πραξικόπημα» το σχέδιο Νετανιάχου για πλήρη έλεγχο της Γάζας

Η Χαμάς υποστηρίζει ότι ο Νετανιάχου επιδιώκει να θυσιάσει τους ομήρους και να εξυπηρετήσει προσωπικά του συμφέροντα, καταδικάζοντας τις δηλώσεις του ισραηλινού πρωθυπουργού, ο οποίος ανέφερε ότι το...

ΠερισσότεραDetails

Ιρανός επιστήμονας εκτελέστηκε στην Τεχεράνη μετά την ομολογία του ότι «έδωσε πληροφορίες στη Μοσάντ για Φορντό-Νατάνζ»

8 Αυγούστου 2025
0
126
Ιρανός επιστήμονας εκτελέστηκε στην Τεχεράνη μετά την ομολογία του ότι «έδωσε πληροφορίες στη Μοσάντ για Φορντό-Νατάνζ»

Ο Ρουζμπέχ Βαντί, που είχε διδακτορικό στην πυρηνική φυσική, φέρεται να συναντήθηκε πέντε φορές με πράκτορες της Μοσάντ, ενώ βρισκόταν στη Βιέννη, δίνοντας πληροφορίες για το πυρηνικό πρόγραμμα...

ΠερισσότεραDetails

47χρονος άναψε τσιγάρο στο Μνημείο Άγνωστου Στρατιώτη στο Παρίσι και θα απελαθεί

8 Αυγούστου 2025
0
126
47χρονος άναψε τσιγάρο στο Μνημείο Άγνωστου Στρατιώτη στο Παρίσι και θα απελαθεί

Το γαλλικό υπουργείο Εσωτερικών θα αφαιρέσει την άδεια παραμονής 47χρονος Μαροκινός, που άναψε το τσιγάρο του από τη φλόγα του μνημείου του Αγνώστου Στρατιώτη και μέχρι σήμερα διέμενε...

ΠερισσότεραDetails

Αποζημίωση εκατομμυρίων ευρώ για τα χρόνια καταδίκης στη «χειρότερη μητέρα της Αυστραλίας»

8 Αυγούστου 2025
0
126
Αποζημίωση εκατομμυρίων ευρώ για τα χρόνια καταδίκης στη «χειρότερη μητέρα της Αυστραλίας»

Η Kathleen Folbigg καταδικάστηκε για τον θάνατο των τεσσάρων παιδιών της το 2003, αλλά αφέθηκε ελεύθερη το 2023, μετά από δικαστική επανεξέταση της υπόθεσής της. Η Kathleen Folbigg...

ΠερισσότεραDetails

Ακούστε Live τον Ημέρα 90.4 FM

90.4FM90.4FM
Listen on myTuner radio!

    Σχετικά Άρθρα

    Διώκεται για φοροδιαφυγή ο γιος του Μπάιντεν – Περιπέτειες και για τον πρόεδρο;

    Διώκεται για φοροδιαφυγή ο γιος του Μπάιντεν – Περιπέτειες και για τον πρόεδρο;

    8 Δεκεμβρίου 2023
    125
    Εκλογές 2023:Πρώτος σε σταυρούς προτίμησης

    Εκλογές 2023:Πρώτος σε σταυρούς προτίμησης, ο Νίκος Δένδιας.Ξεπέρασε τις 93.000 ψήφους

    23 Μαΐου 2023
    127
    Κικίλιας: Η κακοκαιρία "ATENA" θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια

    Κικίλιας: Η κακοκαιρία “ATENA” θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια, δεν αποκλείονται πλημμυρικά φαινόμενα

    9 Σεπτεμβρίου 2024
    126

    Περισσότερες Κατηγορίες

    • After Hours
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Κόσμος
    • Νοτιοδυτική Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία
    Facebook Youtube

    Molonoti.gr

    Ανδρέας Χριστόπουλος

    Εκδότης

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • After Hours
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Κόσμος
    • Νοτιοδυτική Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία

    Επικοινωνία

      • Διαφήμιση – Πληροφορίες:
      • Βορείου Ηπείρου 91 Πάτρα, GR.
      • Τηλ.: (+30) 69399 17 333
    • Email: [email protected]
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Έντυπη Έκδοση
    • Επικοινωνία

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • Αρχική
    • Πολιτική
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
      • Πάτρα – Νέα
      • Πάτρα – Πολιτισμός
      • Ατζέντα
      • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Πολιτισμός
    • Επιστήμη
      • Υγεία
      • Τεχνολογία
    • Απόψεις
    • After Hours
      • Lifestyle

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Το molonoti.gr χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας σε αυτό το website συμφωνείται στη χρήση τους. Δείτε περισσότερα στη Πολιτική Απορρήτου.