Δεν υπάρχει ρεαλιστικό σχέδιο για να διαχειριστεί το Λιμάνι της Πάτρας σωστά την κίνηση των οχημάτων μετά την επέκταση του εμπορευματικού κομματιού και την… εξαφάνιση των χώρων πάρκινγκ. Στην έκτακτη σύσκεψη που έγινε με την συμμετοχή όλων των φορέων του Λιμένα αλλά και πελατών, δεν δόθηκαν λύσεις αλλά… αυξήσεις στα τέλη παραμονής οχημάτων στους λιμενικούς χώρους!
Το Λιμάνι ανακοίνωσε ότι θα διαθέσει έναν χώρο μέσα στον χώρο ασφαλείας ISPS, όπου όμως θα μπαίνει όποιο όχημα προλαβαίνει αφού δε δεν θα υπάρχει κάποια οργανωμένη επίβλεψη. Αυτό σημαίνει ότι αρκετά οχήματα θα είναι χωρίς πάρκινγκ, εκτός ISPS, ενώ άλλα δεν θα προλαβαίνουν να επιβιβαστούν και θα αναγκάζονται να παραμείνουν στο λιμάνι κι άλλη μέρα!
Στο σημείο αυτό, οι πελάτες του λιμένα αντί να ακούσουν που θα παρκάρουν τα οχήματα τους, έμαθαν ότι η παραμονή τους στο λιμάνι θα κοστίζει 8,5 ευρώ την πρώτη ημέρα, τα διπλά τη δεύτερη και έως 60 ευρώ αν παραμείνουν περισσότερες μέρες. Αυτό έφερε άμεσες αντιδράσεις και εκνευρισμό ενώ αντιπρόσωποι ιταλικών εταιριών που έχουν δραστηριότητα και στην Ηγουμενίτσα είπαν πως θα εξετάσουν τη μετακίνηση της εμπορευματικής τους δράσης από την Πάτρα!
Το εντυπωσιακό από την σύσκεψη είναι ότι δεν υπήρξε καμία αναφορά σε μια μελλοντική έστω αξιοποίηση χώρων του Λιμανιού . Πολλά στρέμματα είναι εντελώς ανεκμετάλλευτα και σε πλήρη εγκατάλειψη κάτω και δίπλα από τις παραγλαύκειες γέφυρες.
Επίσης δεν υπάρχει καμία πρόθεση για να κατατεθεί αίτημα προς το Υπ. Ναυτιλίας για να δημιουργηθεί πάρκινγκ αν και στο λιμάνι του Πειραιά αναγγέλθηκε μεγάλο έργο δημιουργίας χώρων για φορτηγά και όταν αποχωρούν αλλά και όταν καταφθάνουν στο λιμάνι.
Τέλος δεν έγινε αναφορά στην κακή κατάσταση του οδικού δικτύου του λιμένα που έχει γούβες, κακή διαγράμμιση και σηματοδότηση, ενώ έχει επιβάλλει κυκλοφορία στα 20 χλιμ. που πρακτικά είναι αδύνατη (το σωστό είναι 30 χιλμ.).