• Εταιρικό Προφίλ
  • Έντυπη Έκδοση
  • Συνδρομή
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 8 Αυγούστου, 2025
Molonoti News
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
► ΗΜΕΡΑ 90.4FM
Molonoti News
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
No Result
View All Result
Molonoti News
No Result
View All Result

«Ακριβό σπορ» το τρένο στην Ευρώπη

Molonoti από Molonoti
1 Αυγούστου 2023
σε Κόσμος
5
0
«Ακριβό σπορ» το τρένο στην Ευρώπη
8
SHARES
127
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το ταξίδι με τρένο και εισιτήριο της Interrail στην Ευρώπη, έχει γοητεύσει ολόκληρες γενιές νέων ανθρώπων. Από την κυκλοφορία του Interrail το 1972, το εισιτήριο Ευρώπης προσέφερε ένα πράγμα πάνω από όλα: απεριόριστη ελευθερία στις σιδηροτροχιές.

Ίσως σας ενδιαφέρει:

Απογραφή χωρίς τους «παράτυπους» μετανάστες ζητά ο Ντόναλντ Τραμπ

Η Χαμάς χαρακτηρίζει «πραξικόπημα» το σχέδιο Νετανιάχου για πλήρη έλεγχο της Γάζας

Ιρανός επιστήμονας εκτελέστηκε στην Τεχεράνη μετά την ομολογία του ότι «έδωσε πληροφορίες στη Μοσάντ για Φορντό-Νατάνζ»

Οπως λέει ο Ρίτσαρντ Λουντζ, CEO των γερμανικών σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn) το Interrail είναι «μία από τις καλύτερες ιδέες στην Ευρώπη». Οι χρήστες του Interrail επιστρέφουν «με τις καρδιές που ξεχειλίζουν από αγάπη για τον σιδηρόδρομο, μοιράζονται αυτό το συναίσθημα με εκατομμύρια ανθρώπους», όπως λέει το αφεντικό της Deutsche Bahn.

Σήμερα όμως, το ταξίδι στην Ευρώπη με τρένο θεωρείται περίπλοκο, αργό και ακριβό. Οσο και αν ο σιδηρόδρομος είναι το μεταφορικό μέσο επιλογής για όλο και περισσότερους ανθρώπους όταν ταξιδεύουν εντός Ευρώπης. Μια λέξη-κλειδί όμως προκαλεί προβλήματα: είναι η κακή διαλειτουργικότητα.

Σε μια έκθεση πέρυσι, ο οργανισμός σιδηροδρόμων της ΕΕ ανέφερε ότι η διαλειτουργικότητα –δηλαδή η απρόσκοπτη λειτουργία– του σιδηροδρομικού συστήματος στην ΕΕ βελτιώνεται. Ωστόσο, σύμφωνα με τον οργανισμό, τα τεχνικά και επιχειρησιακά εμπόδια στα εθνικά σύνορα εξακολουθούν να εμποδίζουν την κυκλοφορία με σιδηρόδρομο να προχωρήσει όσο γρήγορα θα ήθελαν οι Βρυξέλλες. Και έτσι δεν μπορεί να τεθεί θέμα για μια πανεθνική άνθηση της ευρωπαϊκής σιδηροδρομικής κυκλοφορίας.

Η Pro-Rail Alliance διαμαρτύρεται ότι λιγότερες από τις μισές σιδηροδρομικές συνοριακές διαβάσεις από τη Γερμανία προς άλλες χώρες είναι ηλεκτροδοτημένες – με αποτέλεσμα μια ηλεκτρική ατμομηχανή να πρέπει να αποσυνδεθεί στα σύνορα και να αντικατασταθεί από μια ατμομηχανή ντίζελ.

Σε αυτό προστίθεται και η γραφειοκρατία: οι εθνικοί κανονισμοί επιβραδύνουν τη διεθνή κυκλοφορία εμπορευματικών και επιβατικών τρένων.

Μια μικρή παρηγοριά είναι το γεγονός ότι τα πράγματα πάνε καλά σε μερικές γραμμές. Ο σιδηρόδρομος επισημαίνει περήφανα τις επιτυχίες στη σύνδεση από τη Στουτγάρδη στο Παρίσι. Σύμφωνα με την εταιρεία, εννέα στους δέκα ταξιδιώτες επιλέγουν το τρένο και όχι το αεροπλάνο. Αλλά οι κατά τα άλλα, οι υψηλές τιμές και τα αργά τρένα ενοχλούν τους πελάτες. Αυτές οι πτυχές είναι πιθανό να αποθαρρύνουν ακόμη και τους λάτρεις του σιδηροδρόμου από το να απολαμβάνουν ως μέσο μεταφοράς.

Διπλασιασμός των τρένων υψηλής ταχύτητας

Σύμφωνα με ανάλυση της περιβαλλοντικής οργάνωσης Greenpeace, τα σιδηροδρομικά ταξίδια στην Ευρώπη είναι ως επί το πλείστον πιο ακριβά από συγκρίσιμα αεροπορικά ταξίδια. Παρ’ όλες τις δικαιολογημένες επικρίσεις της μελέτης, το νόημά της ότι το τρένο συχνά έχει κακή απόδοση σε σύγκριση με το αεροπλάνο δεν μπορεί να απορριφθεί εντελώς.

Η Επιτροπή της ΕΕ θέλει να διπλασιάσει την κυκλοφορία των τρένων υψηλής ταχύτητας στην Ευρώπη έως το 2030 και να την τριπλασιάσει έως το 2050.

Μαζί με τους συνεργαζόμενους σιδηροδρόμους, η Deutsche Bahn έχει εκπονήσει μια μελέτη για το πώς μπορεί να δημιουργηθεί ένα τέτοιο «Μητροπολιτικό Δίκτυο». Στα μέσα του αιώνα, πρόκειται να επεκταθεί από 11.300 χιλιόμετρα σε 32.000 χιλιόμετρα, συνδέοντας τα δύο τρίτα των Ευρωπαίων σε 230 μητροπολιτικές περιοχές και μεγάλες πόλεις με τρένα με ταχύτητες τουλάχιστον 300 χλμ./ώρα, τουλάχιστον κάθε ώρα.

Πόσο αληθινά είναι τέτοια σχέδια σε μια κατακερματισμένη Ευρώπη; Σίγουρα είναι ακριβά. Ο επικεφαλής της Deutsche Bahn, Ρίτσαρντ Λούντζ κάνει λόγο για τριψήφιο ποσό δισεκατομμυρίων ευρώ. Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι η Deutsche Bahn, η οποία αυτή τη στιγμή δεν λειτουργεί αρκετά καλά στην καρδιά της ηπείρου, εξακολουθεί να είναι ικανή για τόσο φιλόδοξο ευρωπαϊκό σχεδιασμό. Αλλά προφανώς ο Interrailer Λουντζ  εξακολουθεί να ονειρεύεται την απεριόριστη ελευθερία στις ράγες. Το μόνο ερώτημα είναι: Πόσο θα κοστίσει;

 

Tags: Κόσμος
Share3Tweet2
Molonoti

Molonoti

Προτείνουμε για εσάς:

Απογραφή χωρίς τους «παράτυπους» μετανάστες ζητά ο Ντόναλντ Τραμπ

8 Αυγούστου 2025
0
125
Απογραφή χωρίς τους «παράτυπους» μετανάστες ζητά ο Ντόναλντ Τραμπ

Πολιτική κίνηση που στοχεύει στην ενίσχυση των Ρεπουμπλικανών ενόψει των εκλογών του 2026, θεωρείται η νέα πρόταση του Αμερικανού προέδρου για νέα απογραφή χωρίς τους «παράτυπους» μετανάστες, στις...

ΠερισσότεραDetails

Η Χαμάς χαρακτηρίζει «πραξικόπημα» το σχέδιο Νετανιάχου για πλήρη έλεγχο της Γάζας

8 Αυγούστου 2025
0
125
Η Χαμάς χαρακτηρίζει «πραξικόπημα» το σχέδιο Νετανιάχου για πλήρη έλεγχο της Γάζας

Η Χαμάς υποστηρίζει ότι ο Νετανιάχου επιδιώκει να θυσιάσει τους ομήρους και να εξυπηρετήσει προσωπικά του συμφέροντα, καταδικάζοντας τις δηλώσεις του ισραηλινού πρωθυπουργού, ο οποίος ανέφερε ότι το...

ΠερισσότεραDetails

Ιρανός επιστήμονας εκτελέστηκε στην Τεχεράνη μετά την ομολογία του ότι «έδωσε πληροφορίες στη Μοσάντ για Φορντό-Νατάνζ»

8 Αυγούστου 2025
0
126
Ιρανός επιστήμονας εκτελέστηκε στην Τεχεράνη μετά την ομολογία του ότι «έδωσε πληροφορίες στη Μοσάντ για Φορντό-Νατάνζ»

Ο Ρουζμπέχ Βαντί, που είχε διδακτορικό στην πυρηνική φυσική, φέρεται να συναντήθηκε πέντε φορές με πράκτορες της Μοσάντ, ενώ βρισκόταν στη Βιέννη, δίνοντας πληροφορίες για το πυρηνικό πρόγραμμα...

ΠερισσότεραDetails

47χρονος άναψε τσιγάρο στο Μνημείο Άγνωστου Στρατιώτη στο Παρίσι και θα απελαθεί

8 Αυγούστου 2025
0
126
47χρονος άναψε τσιγάρο στο Μνημείο Άγνωστου Στρατιώτη στο Παρίσι και θα απελαθεί

Το γαλλικό υπουργείο Εσωτερικών θα αφαιρέσει την άδεια παραμονής 47χρονος Μαροκινός, που άναψε το τσιγάρο του από τη φλόγα του μνημείου του Αγνώστου Στρατιώτη και μέχρι σήμερα διέμενε...

ΠερισσότεραDetails

Αποζημίωση εκατομμυρίων ευρώ για τα χρόνια καταδίκης στη «χειρότερη μητέρα της Αυστραλίας»

8 Αυγούστου 2025
0
126
Αποζημίωση εκατομμυρίων ευρώ για τα χρόνια καταδίκης στη «χειρότερη μητέρα της Αυστραλίας»

Η Kathleen Folbigg καταδικάστηκε για τον θάνατο των τεσσάρων παιδιών της το 2003, αλλά αφέθηκε ελεύθερη το 2023, μετά από δικαστική επανεξέταση της υπόθεσής της. Η Kathleen Folbigg...

ΠερισσότεραDetails

Ακούστε Live τον Ημέρα 90.4 FM

90.4FM90.4FM
Listen on myTuner radio!

    Σχετικά Άρθρα

    Πιονγκγιάνγκ: Εχθρικό κράτος η Νότια Κορέα

    Πιονγκγιάνγκ: Εχθρικό κράτος η Νότια Κορέα

    17 Οκτωβρίου 2024
    127
    Σκρέκας: Στα 15 ευρώ ανά μεγαβατώρα η επιδότηση στο ρεύμα τον Απρίλιο

    Σκρέκας: Στα 15 ευρώ ανά μεγαβατώρα η επιδότηση στο ρεύμα τον Απρίλιο

    24 Μαρτίου 2023
    126
    Νέο άγριο έγκλημα! Δολοφόνησαν 63χρονη

    Νέο άγριο έγκλημα! Δολοφόνησαν 63χρονη

    14 Μαΐου 2024
    127

    Περισσότερες Κατηγορίες

    • After Hours
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Κόσμος
    • Νοτιοδυτική Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία
    Facebook Youtube

    Molonoti.gr

    Ανδρέας Χριστόπουλος

    Εκδότης

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • After Hours
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Κόσμος
    • Νοτιοδυτική Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία

    Επικοινωνία

      • Διαφήμιση – Πληροφορίες:
      • Βορείου Ηπείρου 91 Πάτρα, GR.
      • Τηλ.: (+30) 69399 17 333
    • Email: [email protected]
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Έντυπη Έκδοση
    • Επικοινωνία

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • Αρχική
    • Πολιτική
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
      • Πάτρα – Νέα
      • Πάτρα – Πολιτισμός
      • Ατζέντα
      • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Πολιτισμός
    • Επιστήμη
      • Υγεία
      • Τεχνολογία
    • Απόψεις
    • After Hours
      • Lifestyle

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Το molonoti.gr χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας σε αυτό το website συμφωνείται στη χρήση τους. Δείτε περισσότερα στη Πολιτική Απορρήτου.