• Εταιρικό Προφίλ
  • Έντυπη Έκδοση
  • Συνδρομή
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου, 2025
Molonoti News
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
► ΗΜΕΡΑ 90.4FM
Molonoti News
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
No Result
View All Result
Molonoti News
No Result
View All Result

Αιβαλής: Στο ΣΒΑΚ η μετατόπιση του ποδηλατόδρομου της Όθ.Αμαλίας και η διάνοιξη της Καλαβρύτων μέχρι την Φιλίππου Ολυμπιάδος

Κ.Π. από Κ.Π.
15 Απριλίου 2025
σε Πάτρα
6
0
Αιβαλής: Στο ΣΒΑΚ η μετατόπιση του ποδηλατόδρομου της Όθ.Αμαλίας και η διάνοιξη της Καλαβρύτων μέχρι την Φιλίππου Ολυμπιάδος
8
SHARES
141
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Με παρέμβαση του επικεφαλής της παράταξης «Πάτρα, Σπουδαία και Πάλι» Βασίλη Αϊβαλή εντάχθηκαν στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) του Δήμου Πατρέων η μετατόπιση του ποδηλατόδρομου της οδού Όθωνος Αμαλίας, η διάνοιξη της οδού Καλαβρύτων μέχρι την Φιλίππου Ολυμπιάδος και η αμφιδρόμηση της οδού Γούναρη μεταξύ Όθωνος Αμαλίας και Αγίου Ανδρέου

Ίσως σας ενδιαφέρει:

“Ντου” της ΕΛΑΣ με συλλήψεις σε καταυλισμούς ρομά στην Πάτρα

Νέες εικόνες από τις Φυτείες Αιτωλοακαρνανίας-Τι προκάλεσε τον κρατήρα(ΦΩΤΟ) 6 μέτρων

Δήμας από Πάτρα: 30 Νοεμβρίου παραδίδονται τα τελευταία 10 χλμ. του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα–Πύργος

“Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας αποτελεί ένα Στρατηγικό Σχέδιο που οργανώνει τις μετακινήσεις των πολιτών και τη διανομή εμπορευμάτων στις αστικές περιοχές. Εστιάζει στην εξυπηρέτηση των μετακινήσεων των ατόμων, αντί της εξυπηρέτησης των οχημάτων, στον διαθέσιμο αστικό χώρο με στόχο την καλύτερη ποιότητα ζωής.

Για την παράταξη “Πάτρα Σπουδαία και Πάλι” η βιώσιμη ανάπτυξη του Δήμου Πατρέων προς όφελος των πολιτών (με την προώθηση, των μέσων μαζικής μεταφοράς, του ποδηλάτου, της πεζής μετακίνησης, της μείωσης χρήσης των αυτοκινήτων, και της μείωσης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης),είναι κυρίαρχος στόχος. Για αυτό το λόγο και το ΣΒΑΚ έχει ιδιαίτερη σημασία και αξία.

Κατά την τοποθέτησή του στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, όπου ήρθε προς ψήφιση το θέμα, ο κ. Αϊβαλής εστίασε στις 11 σελίδες προτάσεων/παρεμβάσεων που έγιναν από την παράταξή του. Ανέφερε συγκεκριμένα: «Στο πλαίσιο της διαβούλευσης του σχεδίου, εμείς ως παράταξη, αφού μελετήσαμε εκτεταμένα και επιστάμενα το Σχέδιο, σας αποστείλαμε μια σειρά προτάσεων και παρεμβάσεων 11 σελίδων, συνεπείς στη δέσμευσή μας να απαντάμε σε όλα τα ζητήματα με προτάσεις και όχι με αοριστίες και συνθήματα.

Μετά λύπης μας όμως διαπιστώσαμε ότι λίγες από αυτές τις προτάσεις ενσωματώθηκαν στο προς ψήφιση εισαχθέν κείμενο.Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιες από τις προτάσεις μας δεν έγιναν αποδεκτές.

Προτάσεις όπως:

Το ότι λείπει μια πρόταση ενίσχυσης του προαστιακού σιδηροδρόμου προς την Νότια πλευρά του Δήμου μας σε αντίθεση με την Βόρεια όπου γίνεται αναλυτική περιγραφή και προτάσεις αναβάθμισής του.

Το ότι υποστηρίζετε μια ενιαία πολιτική τιμολόγησης στάθμευσης για το σύνολο του δήμου μας και όχι τιμολόγηση με ζώνες σύμφωνα με την πρότασή μας, κατόπιν σύνταξης αντίστοιχης τιμολογιακής μελέτης.

Το ότι δεν εισάγονται ως δείκτες παρακολούθησης σε πολλές εκ των δράσεων δείκτες οι οποίοι θα εμφανίζουν το ποσό του αποτελέσματος/ επέκτασης που θα προκύπτει μετά από την υλοποίηση της εκάστοτε δράσης σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση.

Θέλω να ελπίζω ότι αν ήταν αποκλειστικά στο χέρι σας η σύνταξη του εν λόγω σχεδίου μάλλον αυτές οι προτάσεις δεν θα είχαν παραληφθεί.

Από την άλλη πλευρά χαιρόμαστε που στο ΣΒΑΚ ενσωματώσατε τις προτάσεις μας:

  • Για την αμφιδρόμηση της οδού Γούναρη μεταξύ Όθωνος Αμαλίας και Αγίου Ανδρέου
  • Για την ένταξη στις προτεραιότητες κρίσιμων οδών, και την διάνοιξη της Καλαβρύτων μέχρι την Φιλίππου Ολυμπιάδος
  • Για την εισαγωγή αναβάθμισης κάποιων κυκλοφοριακών, κατά προτίμηση κυκλικών, κόμβων.
  • Για την αποδοχή, επιτέλους, μιας πιθανής αναδιαμόρφωσης/μετακίνησης του ποδηλατόδρομου της Όθωνος Αμαλίας.
  • Για την καταγραφή και αποδοχή της αυστηροποίησης των ελέγχων στάθμευσης προκειμένου να μην απαξιωθούν τα νέα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου.

Κατόπιν αυτών, αν και το εν λόγω σχέδιο ΣΒΑΚ:

-βασίζεται κυρίαρχα στην υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής και δεν περιγράφει εναλλακτικό σενάριο,

-δεν έχει ιεράρχηση των μέτρων, αξιολογώντας τις επιπτώσεις που θα υπάρξουν αν δεν υλοποιηθεί κάποιο από τα μέτρα αυτά,

-δεν έχει συσχέτιση των μέτρων μεταξύ τους, κάτι που προφανώς θα μπορούσε να οδηγήσει σε πολύ καλύτερα αποτελέσματα από την αυτοτελή υλοποίηση τους,

εμείς με όλες τις παραπάνω επιφυλάξεις μας ψηφίζουμε το προτεινόμενο ΣΒΑΚ για την πόλη μας. Γιατί έχουμε υπερβολικά αργήσει και είναι πλέον αναγκαιότητα η πόλη μας να έχει ΣΒΑΚ, τόσο για την βελτίωση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μας, όσο και για την διεκδίκηση χρηματοδοτήσεων και όχι μόνο, αν και οι προσδοκίες μας για ένα τέτοιο σχέδιο ήταν ειλικρινά μεγαλύτερες.”

 

Share3Tweet2
Κ.Π.

Κ.Π.

Προτείνουμε για εσάς:

“Ντου” της ΕΛΑΣ με συλλήψεις σε καταυλισμούς ρομά στην Πάτρα

8 Οκτωβρίου 2025
0
127
“Ντου” της ΕΛΑΣ με συλλήψεις σε καταυλισμούς ρομά στην Πάτρα

Εκτεταμένες εφόδους στους καταυλισμούς Ρομά στο Βελβίτσι και το Χάραδρο Πατρών, πραγματοποίησε νωρίς το πρωί της Τετάρτης, σε μια συντονισμένη επιχείρηση για την πάταξη της εγκληματικότητας, η Ελληνική...

ΠερισσότεραDetails

Νέες εικόνες από τις Φυτείες Αιτωλοακαρνανίας-Τι προκάλεσε τον κρατήρα(ΦΩΤΟ) 6 μέτρων

8 Οκτωβρίου 2025
0
127
Νέες εικόνες από τις Φυτείες Αιτωλοακαρνανίας-Τι προκάλεσε τον κρατήρα(ΦΩΤΟ) 6 μέτρων

Η καθίζηση που δημιούργησε κρατήρα με διαστάσεις 6 μέτρα βάθος και 6 μέτρα πλάτος εντός του χωριού Φυτείες Αιτωλοακαρνανίας και όπως φαίνεται και από τις εικόνες είναι σαν...

ΠερισσότεραDetails

Δήμας από Πάτρα: 30 Νοεμβρίου παραδίδονται τα τελευταία 10 χλμ. του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα–Πύργος

8 Οκτωβρίου 2025
0
127
Δήμας από Πάτρα: 30 Νοεμβρίου παραδίδονται τα τελευταία 10 χλμ. του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα–Πύργος

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας κατά την αυτοψία που πραγματοποίησε σήμερα, στο εργοτάξιο του τμήματος του Αυτοκινητόδρομου Μιντιλόγλι - Αλισσός, μαζί με τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών...

ΠερισσότεραDetails

Από σήμερα οι αιτήσεις στην ΔΥΠΑ για το Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας ανέργων

8 Οκτωβρίου 2025
0
127
Θέσεις εργασίας για ΑμεΑ σε Πάτρα και Δυτική Ελλάδα

Η πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων του Δ’ κύκλου του προγράμματος επιχειρηματικότητας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), που επιχορηγεί με 14.800 ευρώ τη δημιουργία 850 νέων επιχειρήσεων, τίθεται...

ΠερισσότεραDetails

Ένα βήμα η Πάτρα από την ίδρυση Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων

8 Οκτωβρίου 2025
0
126
Ένα βήμα η Πάτρα από την ίδρυση Κέντρου Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων

Το δικό της Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (ΚΗΦΗ), θα αποκτήσει σύντομα η Αχαική πρωτεύουσα, έπειτα από εισήγηση της Αντιδημάρχου Υγείας και Πρόνοιας Βίβιαν Σαμούρη, η οποία έλαβε την...

ΠερισσότεραDetails

Ακούστε Live τον Ημέρα 90.4 FM

90.4FM90.4FM
Listen on myTuner radio!
    ΠAΤΡΑ Ο καιρός

    Περισσότερα από Πάτρα:

    • Πάτρα
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Το σχόλιο της Ημέρας

    Σχετικά Άρθρα

    Διαδικασίες δημοπράτησης κατασκευής του κόμβου Κ7, της σύνδεσης της περιμετρικής της Πάτρας με την Πατρών–Τριπόλεως

    Διαδικασίες δημοπράτησης κατασκευής του κόμβου Κ7, της σύνδεσης της περιμετρικής της Πάτρας με την Πατρών–Τριπόλεως

    8 Οκτωβρίου 2025
    127
    Η Αχαία δια τουΖαΐμη στην κοινή συνάντηση φορέων της CPMR BBSC και της PABSEC

    Η Αχαία δια τουΖαΐμη στην κοινή συνάντηση φορέων της CPMR BBSC και της PABSEC

    8 Οκτωβρίου 2025
    126
    Από την Περιφέρεια Δυτ.Ελλάδας με τον Κώστα Ξυκομηνό το “Masterclass” Υποκριτικής

    Από την Περιφέρεια Δυτ.Ελλάδας με τον Κώστα Ξυκομηνό το “Masterclass” Υποκριτικής

    8 Οκτωβρίου 2025
    126
    σπιράλ για την δημοτική αρχή: «Στα λόγια χαρίζει, στην πράξη στερεί»

    Στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Πατρών ο θάνατος της 27χρονης Δώρας

    8 Οκτωβρίου 2025
    126
    Ψωμάς για κατασχέσεις: “Δεσμεύουν λογαριασμούς ακόμα και για 50 ευρώ”

    σπιράλ για την δημοτική αρχή: «Στα λόγια χαρίζει, στην πράξη στερεί»

    8 Οκτωβρίου 2025
    125
    Επίσκεψη Υπ.Υποδομών και Μεταφορών Χρίστου Δήμα στον Αυτοκινητόδρομο Πάτρα–Πύργος

    Επίσκεψη Υπ.Υποδομών και Μεταφορών Χρίστου Δήμα στον Αυτοκινητόδρομο Πάτρα–Πύργος

    7 Οκτωβρίου 2025
    126
    Facebook Youtube

    Molonoti.gr

    Ανδρέας Χριστόπουλος

    Εκδότης

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • After Hours
    • Left Corner
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Επιχειρήσεις
    • Κόσμος
    • Νοτιοδυτική Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία

    Επικοινωνία

      • Διαφήμιση – Πληροφορίες:
      • Βορείου Ηπείρου 91 Πάτρα, GR.
      • Τηλ.: (+30) 69399 17 333
    • Email: [email protected]
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Έντυπη Έκδοση
    • Επικοινωνία

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • Αρχική
    • Πολιτική
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
      • Πάτρα – Νέα
      • Πάτρα – Πολιτισμός
      • Ατζέντα
      • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Πολιτισμός
    • Επιστήμη
      • Υγεία
      • Τεχνολογία
    • Απόψεις
    • After Hours
      • Lifestyle

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Το molonoti.gr χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας σε αυτό το website συμφωνείται στη χρήση τους. Δείτε περισσότερα στη Πολιτική Απορρήτου.