• Εταιρικό Προφίλ
  • Έντυπη Έκδοση
  • Συνδρομή
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 8 Αυγούστου, 2025
Molonoti News
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
► ΗΜΕΡΑ 90.4FM
Molonoti News
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
No Result
View All Result
Molonoti News
No Result
View All Result

Νότια Κορέα: Πού εστιάζουν οι αρχές, τι μαρτυρούν τα στοιχεία για τη συντριβή του αεροσκάφους – Γιατί μπαίνουν στο μικροσκόπιο τα Boeing

Molonoti από Molonoti
30 Δεκεμβρίου 2024
σε Κόσμος
5
0
Νότια Κορέα: Πού εστιάζουν οι αρχές
8
SHARES
125
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Οι πιλότοι κατάφεραν να οδηγήσουν το αεροσκάφος έως τον διάδρομο προσγείωσης, αλλά χωρίς να έχουν κατεβάσει τους τροχούς. Αυτό σύρθηκε πάνω στην κοιλιά του και τελικά καρφώθηκε πάνω σε ένα ανάχωμα στο τέλος του διαδρόμου, με αποτέλεσμα να τυλιχθεί στις φλόγες. Από τους 181 επιβαίνοντες, μόνο δύο επέζησαν.

Ίσως σας ενδιαφέρει:

Μισθοφόροι από πολλές χώρες στον ρωσικό στρατό – Βαριές οι απώλειες Πούτιν

NBC: Φορτισμένη τηλεφωνική συνομιλία Τραμπ-Νετανιάχου για τη Γάζα

Απογραφή χωρίς τους «παράτυπους» μετανάστες ζητά ο Ντόναλντ Τραμπ

Η Νότια Κορέα έχει βυθιστεί στο πένθος μετά τη συντριβή του Boeing της Jeju Air. Πέντε από τους επιβάτες, που έχασαν τη ζωή τους ήταν παιδιά ηλικίας κάτω των 10 ετών, με το νεότερο θύμα να είναι ένα αγόρι μόλις 3 ετών. Στη μοιραία πτήση 7C 2216 επέβαιναν αρκετές οικογένειες. Ένας από τους συγγενείς των θυμάτων δήλωσε ότι 5 μέλη της οικογένειάς του, από 3 διαφορετικές γενιές, ήταν στο αεροσκάφος. Άλλος δήλωσε στο πρακτορείο Yonhap ότι έχασε την κόρη του, με τον σύζυγό της και τα παιδιά τους.

Και το ερώτημα παραμένει: Τι προκάλεσε αυτή την τραγωδία; Ήταν αρκετό το χτύπημα από ένα πτηνό, για να οδηγήσει στη συντριβή;

Η πτήση 7C 2216 της Jeju Air από την Μπανγκόκ μετέφερε 175 επιβάτες και έξι μέλη του πληρώματος όταν η καταστροφή σημειώθηκε στο αεροδρόμιο της κομητείας Muan, στο νοτιοδυτικό άκρο της χώρας, λίγο μετά τις 9 π.μ. τοπική ώρα Κυριακής.

Πλάνα από τη συντριβή που μεταδόθηκαν από πολλά νοτιοκορεατικά μέσα έδειξαν το αεροπλάνο να γλιστράει στην κοιλιά του με μεγάλη ταχύτητα, να χτυπά σε ένα ανάχωμα και να τυλίγεται στις φλόγες.

Ούτε το πίσω ούτε το μπροστινό σύστημα προσγείωσης ήταν ορατό στα πλάνα – που μεταδόθηκαν από δίκτυα συμπεριλαμβανομένων των YTN, JTBC και MBC – με πυκνό καπνό να υψώνεται από το πίσω μέρος του αεροσκάφους.

Αργότερα, οι πυροσβέστες εθεάθησαν να προσπαθούν να σβήσουν τα φλεγόμενα συντρίμμια του αεροσκάφους, το οποίο καταγράφηκε ως Boeing 737-800 στον ιστότοπο παρακολούθησης πτήσεων FlightAware. Πολλά μέρη του αεροσκάφους φάνηκαν επίσης σκορπισμένα στον διάδρομο προσγείωσης.

Τα θύματα περιλαμβάνουν 84 άνδρες, 85 γυναίκες και 10 άτομα των οποίων το φύλο δεν ήταν δυνατό να προσδιοριστεί, σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία. Και οι δύο επιζώντες ήταν μέλη του πληρώματος, ένας άνδρας και μία γυναίκα, σύμφωνα με τις υπηρεσίες διάσωσης.

Δύο Ταϊλανδοί υπήκοοι ήταν μεταξύ των επιβαινόντων. Όλοι οι άλλοι επιβάτες ήταν Νοτιοκορεάτες.

Ειδικοί ανέφεραν στο CNN ότι το υπόστρωμα του αεροπλάνου – συγκεκριμένα, οι τροχοί που χρησιμοποιούνται για την απογείωση και την προσγείωση – φαινόταν να μην έχουν αναπτυχθεί πλήρως πριν από την προσγείωση. Αλλά το τι μπορεί να προκάλεσε αυτή την αποτυχία είναι ακόμα ασαφές.

Όπως είπαν χρειάζονται περισσότερα στοιχεία προτού οι αρχές της Νότιας Κορέας μπορέσουν να εντοπίσουν οριστικά τι θα μπορούσε να προκάλεσε τη συντριβή και εάν ισχύουν οι εικασίες για χτύπημα πτηνού πριν από την προσγείωση.

Τα σχόλια έγιναν αφότου ο Lee Jeong-hyun, επικεφαλής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Muan, ενημέρωσε τα μέσα ενημέρωσης ότι η αιτία «υπολογίζεται ότι ήταν το χτύπημα πουλιού ή η κακοκαιρία». Το σενάριο της κακοκαιρίας, ωστόσο, δεν φαίνεται να έχει καμία βάση. Τα πλάνα της συντριβής έδειξαν καθαρό ουρανό εκείνη την ώρα.

Τα πράγματα περιπλέκονται δεδομένου ότι τόσο το αεροσκάφος όσο και η εταιρεία έχουν ισχυρό ιστορικό ασφάλειας και οι συνθήκες πτήσης ήταν εξαιρετικές, σχολιάζει το CNN.

Το Boeing 737-800 είναι ένα από τα πιο ευρέως χρησιμοποιούμενα αεροσκάφη στον κόσμο και το καθένα χρησιμοποιείται για περίπου τέσσερις ή πέντε πτήσεις την ημέρα, εξηγεί ο Τζέφρι Τόμας, συντάκτης του Airline News, ο οποίος θεωρεί ότι πολλά σε σχέση με τις συνθήκες συντριβής «δεν βγάζουν νόημα». «Είναι το πιο αξιόπιστο αεροσκάφος στον κόσμο και βρίσκεται σε υπηρεσία εδώ και 20 χρόνια», είπε. «Όλοι ξέρουν πώς λειτουργεί. Και λειτουργεί πραγματικά, πολύ καλά. Και η συντήρηση που γίνεται στη (Νότια) Κορέα είναι τόσο καλή όσο γίνεται σε όλο τον κόσμο», πρόσθεσε.

«Είναι λίγο ασαφές εάν το κάτω αμάξωμα κατέρρευσε κατά την προσγείωση ή αν το υπόστρωμα δεν είχε αναπτυχθεί καθόλου. Αυτό είναι ένα πραγματικά σοβαρό θέμα στο οποίο προφανώς οι ερευνητές θα επικεντρωθούν πολύ», πρόσθεσε ο Τόμας. Πρόσθεσε ότι «είναι περίεργο» ότι η συντριβή συνέβη, δεδομένου ότι προσγειώθηκε υπό ξηρές και ηλιόλουστες συνθήκες σε ένα καλό αεροδρόμιο.

Από την πλευρά του ο Ντέιβιντ Λίαρμαουντ, ειδικός σε θέματα αεροπορίας, δήλωσε στο Sky News ότι τα αεροδρόμια δεν θα πρέπει να έχουν τσιμεντένιους τοίχους στο τέλος των διαδρόμων. Χωρίς αυτό, το αεροπλάνο θα είχε γλιστρήσει μέχρι να σταματήσει, ακόμη και αν το σύστημα προσγείωσης του είχε αποτύχει, υποστήριξε. «Όταν το είδατε να γλιστράει από το τέλος του διαδρόμου, τίποτα δεν είχε πάρει φωτιά. Το αεροσκάφος βρισκόταν υπό πλήρη έλεγχο», είπε. «Κατά την προσγείωση, το αεροσκάφος ήταν απόλυτα ίσιο με τα φτερά του. Το είχαν χειριστεί πολύ καλά. Ήταν μια χαρά μέχρι το σημείο που χτύπησε στον τοίχο».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Jeju Air είπε ότι το αεροσκάφος δεν είχε δείξει «ενδείξεις προβλημάτων» πριν από το ατύχημα της Κυριακής. «Αυτή τη στιγμή, είναι δύσκολο να προσδιοριστεί η αιτία του ατυχήματος και πρέπει να περιμένουμε το επίσημο πόρισμα της έρευνας από την αρμόδια κυβερνητική υπηρεσία», δήλωσε ο Κιμ Γι-μπάε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο αεροδρόμιο.

Στελέχη της Εθνικής Επιτροπής Διερεύνησης Περιστατικών της Νότιας Κορέας διερευνούν από την πρώτη στιγμή τις αιτίες. Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) ηγείται μιας ομάδας Αμερικανών ερευνητών, συμπεριλαμβανομένης της Boeing και της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Αεροπορίας (FAA), για να βοηθήσουν τις αρχές της Νότιας Κορέας στην έρευνά τους για τη συντριβή.

Το NTSB είπε ότι οποιεσδήποτε πληροφορίες σχετικά με την έρευνα θα δημοσιοποιηθούν από την αεροπορική και σιδηροδρομική εταιρεία της Νότιας Κορέας.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση ο πύργος ελέγχου είχε δώσει εντολή στον πιλότο να αλλάξει πορεία για να προσγειωθεί προς την αντίθετη κατεύθυνση, για να αποφύγει το ενδεχόμενο χτύπημα πτηνών. Ο πιλότος ακολούθησε τις οδηγίες.

Περίπου ένα λεπτό αργότερα, ο πιλότος έκανε μια κλήση στον πύργο. Η απόπειρα προσγείωσης σημειώθηκε περίπου δύο λεπτά μετά την κλήση του Mayday, σύμφωνα με το υπουργείο.

Ο καταγραφέας δεδομένων πτήσης και η συσκευή καταγραφής φωνής (τα δύο μαύρα κουτιά) ανακτήθηκαν και αναμένεται να προσφέρουν κρίσιμες πληροφορίες.

Τα Boeing στο μικροσκόπιο

Ένα ακόμη Boeing 737-800 της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους Jeju Air το οποίο εκτελούσε πτήση εσωτερικού αντιμετώπισε αδιευκρίνιστο πρόβλημα στο σύστημα προσγείωσης, παρόμοιο με εκείνο που ανέφερε το πλήρωμα του αεροσκάφους που συνετρίβη χθες Κυριακή, ωστόσο επέστρεψε στο αεροδρόμιο από όπου είχε απογειωθεί και προσεδαφίστηκε με ασφάλεια, σύμφωνα με το νοτιοκορεατικό εθνικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap.

Τα 39 από τα 41 αεροσκάφη του στόλου της Jeju Air είναι αυτού του τύπου. Οι αρχές της Νότιας Κορέας σχεδιάζουν «ειδικές επιθεωρήσεις» όλων των Boeing 737-800 που χρησιμοποιούνται στη χώρα.

 

Tags: Κόσμος
Share3Tweet2
Molonoti

Molonoti

Προτείνουμε για εσάς:

Μισθοφόροι από πολλές χώρες στον ρωσικό στρατό – Βαριές οι απώλειες Πούτιν

8 Αυγούστου 2025
0
131
Μισθοφόροι από πολλές χώρες στον ρωσικό στρατό – Βαριές οι απώλειες Πούτιν

Όπως καταγγέλλει ο Ζελένσκι, τα ουκρανικά στρατεύματα έχουν διαπιστώσει τη συμμετοχή μισθοφόρων που έχουν ενταχθεί στις ρωσικές δυνάμεις από την Κίνα, το Τατζικιστάν, το Ουζμπεκιστάν, το Πακιστάν και...

ΠερισσότεραDetails

NBC: Φορτισμένη τηλεφωνική συνομιλία Τραμπ-Νετανιάχου για τη Γάζα

8 Αυγούστου 2025
0
125
«Σε 2 εβδομάδες» συμφώνησαν να τελειώσουν και τον πόλεμο στη Γάζα, Τραμπ-Νετανιάχου

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ αντέδρασε έντονα σε ισχυρισμούς του Ισραηλινού πρωθυπουργού ότι δεν υπάρχει ανθρωπιστική κρίση, σύμφωνα με το "NBC", αλλά διαψεύδει το επεισόδιο η πλευρά του Νετανιάχου....

ΠερισσότεραDetails

Απογραφή χωρίς τους «παράτυπους» μετανάστες ζητά ο Ντόναλντ Τραμπ

8 Αυγούστου 2025
0
125
Απογραφή χωρίς τους «παράτυπους» μετανάστες ζητά ο Ντόναλντ Τραμπ

Πολιτική κίνηση που στοχεύει στην ενίσχυση των Ρεπουμπλικανών ενόψει των εκλογών του 2026, θεωρείται η νέα πρόταση του Αμερικανού προέδρου για νέα απογραφή χωρίς τους «παράτυπους» μετανάστες, στις...

ΠερισσότεραDetails

Η Χαμάς χαρακτηρίζει «πραξικόπημα» το σχέδιο Νετανιάχου για πλήρη έλεγχο της Γάζας

8 Αυγούστου 2025
0
125
Η Χαμάς χαρακτηρίζει «πραξικόπημα» το σχέδιο Νετανιάχου για πλήρη έλεγχο της Γάζας

Η Χαμάς υποστηρίζει ότι ο Νετανιάχου επιδιώκει να θυσιάσει τους ομήρους και να εξυπηρετήσει προσωπικά του συμφέροντα, καταδικάζοντας τις δηλώσεις του ισραηλινού πρωθυπουργού, ο οποίος ανέφερε ότι το...

ΠερισσότεραDetails

Ιρανός επιστήμονας εκτελέστηκε στην Τεχεράνη μετά την ομολογία του ότι «έδωσε πληροφορίες στη Μοσάντ για Φορντό-Νατάνζ»

8 Αυγούστου 2025
0
126
Ιρανός επιστήμονας εκτελέστηκε στην Τεχεράνη μετά την ομολογία του ότι «έδωσε πληροφορίες στη Μοσάντ για Φορντό-Νατάνζ»

Ο Ρουζμπέχ Βαντί, που είχε διδακτορικό στην πυρηνική φυσική, φέρεται να συναντήθηκε πέντε φορές με πράκτορες της Μοσάντ, ενώ βρισκόταν στη Βιέννη, δίνοντας πληροφορίες για το πυρηνικό πρόγραμμα...

ΠερισσότεραDetails

Ακούστε Live τον Ημέρα 90.4 FM

90.4FM90.4FM
Listen on myTuner radio!

    Σχετικά Άρθρα

    Παρέμβαση της UNESCO για την μετατροπή της Μονής της Χώρας σε τζαμί ζητά η Ελλάδα(ΦΩΤΟ)

    Παρέμβαση της UNESCO για την μετατροπή της Μονής της Χώρας σε τζαμί ζητά η Ελλάδα(ΦΩΤΟ)

    11 Μαΐου 2024
    128
    Ένας νεκρός και ένας τραυματίας από πυροβολισμούς στους Θρακομακεδόνες -

    Ένας νεκρός και ένας τραυματίας από πυροβολισμούς στους Θρακομακεδόνες –

    15 Δεκεμβρίου 2024
    126
    Καναδάς: Σχεδόν 30.000 εκτοπισμένοι από τις πυρκαγιές στα δυτικά

    Καναδάς: Σχεδόν 30.000 εκτοπισμένοι από τις πυρκαγιές στα δυτικά

    8 Μαΐου 2023
    131

    Περισσότερες Κατηγορίες

    • After Hours
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Κόσμος
    • Νοτιοδυτική Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία
    Facebook Youtube

    Molonoti.gr

    Ανδρέας Χριστόπουλος

    Εκδότης

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • After Hours
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Κόσμος
    • Νοτιοδυτική Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία

    Επικοινωνία

      • Διαφήμιση – Πληροφορίες:
      • Βορείου Ηπείρου 91 Πάτρα, GR.
      • Τηλ.: (+30) 69399 17 333
    • Email: [email protected]
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Έντυπη Έκδοση
    • Επικοινωνία

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • Αρχική
    • Πολιτική
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
      • Πάτρα – Νέα
      • Πάτρα – Πολιτισμός
      • Ατζέντα
      • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Πολιτισμός
    • Επιστήμη
      • Υγεία
      • Τεχνολογία
    • Απόψεις
    • After Hours
      • Lifestyle

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Το molonoti.gr χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας σε αυτό το website συμφωνείται στη χρήση τους. Δείτε περισσότερα στη Πολιτική Απορρήτου.