Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έχασε τη ζωή της μια 35χρονη γυναίκα στη Λιβαδειά, λίγες ώρες μετά τον τοκετό, με την υπόθεση να έχει προκαλέσει έντονη συγκίνηση και ερωτήματα σχετικά με την ιατρική διαχείριση του περιστατικού.
Η γυναίκα γέννησε με καισαρική στο Νοσοκομείο Λιβαδειάς και, σύμφωνα με πληροφορίες, αρχικά έφερε στον κόσμο ένα υγιές βρέφος. Ωστόσο, στη συνέχεια παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές, με ακατάσχετη αιμορραγία, γεγονός που οδήγησε σε άμεση ιατρική παρέμβαση.
Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε και κρίθηκε αναγκαία η διακομιδή της σε νοσοκομείο της Αττικής, όπου και κατέληξε.
Τραγική διάσταση στην υπόθεση δίνει η συγκλονιστική μαρτυρία του συζύγου της, ο οποίος περιγράφει τις δραματικές στιγμές μετά τον τοκετό και τις προσπάθειες που έγιναν για να σωθεί η ζωή της.
Οι αρμόδιες αρχές έχουν ξεκινήσει διερεύνηση για τα αίτια του θανάτου, εξετάζοντας το ιατρικό ιστορικό και την πορεία των παρεμβάσεων, ενώ αναμένονται και τα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης που θα ρίξουν φως στην υπόθεση.









