Σημαντική συζήτηση για το μέλλον των μεγάλων έργων υποδομής της Πάτρας αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο, με αφορμή την εισήγηση του δημάρχου Κώστα Πελετίδη σχετικά με τον σιδηρόδρομο και την αξιοποίηση του θαλάσσιου μετώπου της πόλης.
Η εισήγηση θέτει στο τραπέζι κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τον συνολικό σχεδιασμό των μεταφορών, αλλά και τη λειτουργική και πολεοδομική σύνδεση της Πάτρας με το παραλιακό της μέτωπο, το οποίο αποτελεί διαχρονικό αίτημα κατοίκων και φορέων για ελεύθερη πρόσβαση και αναβάθμιση.
Στο επίκεντρο βρίσκεται η συζήτηση για τη χάραξη και τη λειτουργία του σιδηροδρόμου στην περιοχή, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο αυτός θα ενταχθεί στον αστικό ιστό χωρίς να αποκόπτει την πόλη από τη θάλασσα. Παράλληλα, εξετάζονται προτάσεις που αφορούν την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, με στόχο τη δημιουργία ενιαίου δημόσιου χώρου με ήπιες παρεμβάσεις και ελεύθερη πρόσβαση για τους πολίτες.
Η δημοτική αρχή επιδιώκει, μέσω της συζήτησης στο Δημοτικό Συμβούλιο, να αναδείξει τη σημασία ενός ενιαίου σχεδίου ανάπτυξης που θα λαμβάνει υπόψη τόσο τις συγκοινωνιακές ανάγκες όσο και την ποιότητα ζωής στην πόλη. Όπως επισημαίνεται, η Πάτρα βρίσκεται σε κομβικό σημείο εξελίξεων, με έργα που θα καθορίσουν τη φυσιογνωμία της για τις επόμενες δεκαετίες.
Παράλληλα, αναμένεται να τεθούν και ζητήματα συνεργασίας με τους αρμόδιους κρατικούς φορείς, καθώς η υλοποίηση των σχεδίων για τον σιδηρόδρομο και το παραλιακό μέτωπο απαιτεί συντονισμό σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο.
Η συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο αναμένεται να είναι εκτενής, καθώς το θέμα του θαλάσσιου μετώπου και της σιδηροδρομικής γραμμής αποτελεί διαχρονικά σημείο αντιπαράθεσης αλλά και ευρύτερης συναίνεσης ως προς την ανάγκη αναβάθμισης της πόλης.










