• Εταιρικό Προφίλ
  • Έντυπη Έκδοση
  • Συνδρομή
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 14 Μαΐου, 2025
Molonoti News
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
► ΗΜΕΡΑ 90.4FM
Molonoti News
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
No Result
View All Result
molonoti.gr
No Result
View All Result

Σκουλικίδης: Μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με την Μεταφορά υπό διωγμό; – Που αποσκοπεί το σχέδιο στραγγαλισμού του κλάδου;

Κ.Π. από Κ.Π.
11 Φεβρουαρίου 2018
σε Οικονομία
5
0
Σκουλικίδης: Μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με την Μεταφορά υπό διωγμό; – Που αποσκοπεί το σχέδιο στραγγαλισμού του κλάδου;
8
SHARES
126
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Είναι δυσεξηγητο πως δεν αντιλαμβανονται οι Κυβερνησεις την σημασια που εχει για την ανταγωνιστικοτητα και την αναπτυξη της οικονομιας και για την εξωστρεφη της προοπτικη μια ισχυρη, ανταγωνιστικη και βιωσιμη Μεταφορα. Αυτό που αντιλαμβανονται τοσες χωρες, και μαλιστα γειτονες, και ενισχυουν την μεταφορα με διαφορους τροπους, με μειωμενη φορολογια, με χαμηλο κοστος καυσιμων, με κρατικη υποστηριξη και ενθαρρυνση μεγαλων σχηματων.

Ίσως σας ενδιαφέρει:

Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Τη Δευτέρα 19 Μαΐου το 13ο Thessaloniki Tax Forum

Κολοσσιαία ζημιά 4,1 δις ευρώ στη Nissan που θα κλείσει 7 εργοστάσια έως το 2027

Υποχώρησε στο 2% ο πληθωρισμός τον Απρίλιο(ΠΙΝΑΚΕΣ)

Η Μεταφορα στραγγαλιζεται καθημερινα. Οι Ελληνες μεταφορεις καταρρεουν και αντικαθιστανται από μεταφορικες αλλωνχωρων που εχουν φτασει να εχουν δεκαδες φορες μεγαλυτερους στολους. Επι χρονια κρουουμε τον κωδωνα αλλα εις ματην! Δοκιμασαμε και τον δρομο των απεργιων, δοκιμασαμε και την οδο των διαβουλευσεων αλλα τα πραγματα καθημερινα χειροτερευουν. Δεν καταλαβαινουμε που αποσκοπει αυτό το σχεδιο στραγγαλισμου.

Η Ελληνικη εμπορευματικη Μεταφορα συμμετεχει στο 5% του Εθνικου Προιοντος και επηρεαζει με το κοστος, την αποτελεσματικοτητα και την ποιοτητα των υπηρεσιων της ολους τους Κλαδους της Αγροτικης και Βιομηχανικης Παραγωγης και τις Εξαγωγες. Πως θα εχουμε δυναμικη Οικονομια όταν αναγκαζουμε τους  διακινητες της παραγωγης να παραπαίουν και να συρρικωνονται?

Δεν χρειαζεται μεγαλη σοφια για να ληφθουν καποια μετρα για να κρατησουν την μεταφορα ορθια αλλα και να της δωσουν προοπτικη να αναπτυχθει. Tα προβαλουμε σε κάθε ευκαιρια σε ολους τους συνομιλητες στην Κυβερνηση και στους Φορεις:

  1. 1.      Ενθαρρυνση και κινητροδοτηση για δημιουργια μεγαλων σχηματων Μεταφορικων Επιχειρησεων

Ολο και περισσοτεροιμεταφορεις πειθονται ότι η αξια τους εχει μετατοπιστει πλεον από την κατοχη άδειας στην επιχειρηματικη τους υποσταση και ικανοτητα. Επειδη δεν είναι γενημμενοι επιχειρηματιεςχρειαζονται την ενθαρρυνση, καθοδηγηση και υποστηριξη της πολιτειας για να προχωρησουν.  Η υποστηριξη μπορει να δοθει με διαφορους τροπους όπως νομοθετικες παρεμβασεις, απλοποιησεις διαδικασιων, φοροαπαλλαγες, κλπ

  1. 2.      Ενταξη στα Ευρωπαικαπρογραμματαεπιδοτησεων της αντικαταστασης του τροχαιουυλικου με εγκρισηεξαιρεσης από την Ευρωπαικηπολιτικη.

Ο κλαδος μας είναι από τους λιγους που δεν εχουν ενταχθει στα προγραμματα ΕΣΠΑ με κυριολογο ότι η ευρωπαικη στρατηγικη δεν υποστηριζει την οδικη μεταφορα αλλα την σιδηροδρομικη η με πλωταμεσα. Επειδη η Ελλαδα για γεωγραφικους λογους δεν μπορει να αναπτυξει ουτε την σιδηροδρομικηουτε την πλωτη μεταφορα, θα πρεπει να ζητηση εξαιρεση από την ευρωπαικη πολιτικη ώστε να υποστηριχθει η οδικη μεταφορα. Ο Ελληνικος στολοςστολος είναι ο γηραιότερος στην Ευρωπη με 19 χρονιαμεσηηλικια, όταν ο μεσος ευρωπαικος ορος είναι 11,7. Σε αντιθεση, η ηλικια των των επιβατικων αυτοκινητων είναι στην 8ηθεση σε 28 χωρες στην Ευρωπη!  Είναι βεβαιο ότι αν δεν οργανωθει μια εθνικη στρατηγικη σε λιγα χρονια η ελλαδα δεν θα εχει στολο.

 

  1. 3.      Υποστηριξη του υγειους Ανταγωνισμου

Η εξαρση φαινομενων αθεμιτου ανταγωνισμου διαλυει την οδικη μεταφορα. Το κρατος μενει απαθες σε αυτά τα φαινομενα. Καμμια αστυνομευση και ελεγχος στην καταπατηση της νομοθεσιας του cabotage, υπερφορολογηση Ελληνων μεταφορεων σε σχεση με μεταφορεις γειτονικωνχωρων, ανοχη σε παραβατικες συμπεριφορες, ανοχη σε κομιστρα που δεν καλυπτου νουτε το λειτουργικο κοστος των οχηματων

 

  1. 4.      ΥποστηριξηανταγωνιστικοτηταςΕλληνικηςΜεταφορας

–          Θα πρεπει να δειυκολυνθουν τα σχηματααπασχολησης και τα ωραρια των οδηγων ώστε να συμβαδιζουν με τα ωραρια της μεταφορας και να μη δημιουργουν αντιπαραγωγικο κοστος και περιττη γραφειοκρατια.

–          Το πετρελαιο που συμμετεχει 20-30% στο κοστος μεταφορας πρεπει na κρατηθει σε επιπεδα που διατιθεται και σε άλλες χωρες.

–          Οι εισφορες και η φορολογια των μεταφορεων δεν πρεπει να απεχουν από τα ισχυοντα στις γειτονικες χωρες

–          Τα προστιμα πρεπει να ρεαλιστικοποιηθουν. Δεν είναι δυνατον το προστιμο για κυκλοφορια από το δευτερευονδικτυο να είναι οσο η αμοιβη του οδηγου η του μεταφορεα για 2 μηνωνδουλεια.

–          Τα διοδια δεν μπορουν να συνεχισουν να είναι πολλαπλασιαα από άλλες χωρες. Γιατι για να επιβιωσουν οι Παραχωρησιουχοι πρεπει να στραγγαλιζονται οι Μεταφορεις?

Η Ελληνικη Μεταφορα στελνει με αγωνια το μηνυμα:  Αν πραγματι θελουμε να αναπτυχθει η Ελληνικη Οικονομια πρεπει να κρατησουμε ζωντανη την Μεταφορα για να την στηριξει.

INFO: Το εν λόγω άρθρο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα “Ναυτεμπορική”.

Share3Tweet2
Κ.Π.

Κ.Π.

Προτείνουμε για εσάς:

Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Τη Δευτέρα 19 Μαΐου το 13ο Thessaloniki Tax Forum

13 Μαΐου 2025
0
125
Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Τη Δευτέρα 19 Μαΐου το 13ο Thessaloniki Tax Forum

Τη Δευτέρα 19 Μαΐου 2025 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Makedonia Palace στη Θεσσαλονίκη το 13ο Thessaloniki Tax Forum (TTF) με τίτλο «2025 Tax Strategy & Policy: Balancing Innovation...

ΠερισσότεραDetails

Κολοσσιαία ζημιά 4,1 δις ευρώ στη Nissan που θα κλείσει 7 εργοστάσια έως το 2027

13 Μαΐου 2025
0
124
Κολοσσιαία ζημιά 4,1 δις ευρώ στη Nissan που θα κλείσει 7 εργοστάσια έως το 2027

Δυσάρεστα τα δεδομένα για την γνωστή ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan, που μόλις σήμερα ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να κλείσει 7 από τα 17 εργοστάσια παραγωγής της μέχρι το 2027, στο...

ΠερισσότεραDetails

Υποχώρησε στο 2% ο πληθωρισμός τον Απρίλιο(ΠΙΝΑΚΕΣ)

9 Μαΐου 2025
0
130
Υποχώρησε στο 2% ο πληθωρισμός τον Απρίλιο(ΠΙΝΑΚΕΣ)

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ), ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 2025, διαμορφώθηκε στο 2%. Σε μηναία βάση ο Γενικός Δείκτης Τιμών Καταναλωτή κατά...

ΠερισσότεραDetails

Να καταργήσει την ένδειξη ΠΟΠ ζητούν οι ΗΠΑ από την ΕΕ! Στο στόχαστρο η ελληνική φέτα

5 Μαΐου 2025
0
138
Να καταργήσει την ένδειξη ΠΟΠ ζητούν οι ΗΠΑ από την ΕΕ! Στο στόχαστρο η ελληνική φέτα

  Κλιμακώνεται, καθώς πλησιάζει η λήξη της τρίμηνης παράτασης (90 ημέρες) στις διαπραγματεύσεις, η αντιπαράθεση μεταξύ Ευρωπαϊκής Ένωσης και ΗΠΑ για τους δασμούς εντείνεται. Να σημειωθεί ότι ο...

ΠερισσότεραDetails

Χωρίς αυξήσεις έως το 2027 οι αντικειμενικές αξίες των ακινήτων

30 Απριλίου 2025
0
129
Χωρίς αυξήσεις έως το 2027 οι αντικειμενικές αξίες των ακινήτων

«Παγώνουν» οι αντικειμενικές αξίες μέχρι το 2027, με δεδομένο πως η τελευταία αναπροσαρμογή έγινε τον Ιούνιο του 2021 και από τότε η ψαλίδα ανάμεσα στις εμπορικές και τις...

ΠερισσότεραDetails

Ακούστε Live τον Ημέρα 90.4 FM

90.4FM90.4FM
Listen on myTuner radio!

    Σχετικά Άρθρα

    Έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ: Ισχυρές βροχές

    Έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ: Ισχυρές βροχές, καταιγίδες και χαλάζι τις επόμενες ώρες στην Δυτ.Ελλάδα

    11 Νοεμβρίου 2024
    130
    Τραγωδία στη Βραζιλία: 17 νεκροί από την πτώση λεωφορείου σε χαράδρα

    Τραγωδία στη Βραζιλία: 17 νεκροί από την πτώση λεωφορείου σε χαράδρα

    25 Νοεμβρίου 2024
    128
    Το βαρέλι δεν έχει πάτο

    Το βαρέλι δεν έχει πάτο, λέει ο πατέρας του Άλκη Καμπανού μετά την επίθεση κατά του αστυνομικού στο Ρέντη

    12 Δεκεμβρίου 2023
    125

    Περισσότερες Κατηγορίες

    • After Hours
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία
    Facebook Youtube

    Molonoti.gr

    Ανδρέας Χριστόπουλος

    Εκδότης

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • After Hours
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία

    Επικοινωνία

      • Διαφήμιση – Πληροφορίες:
      • Βορείου Ηπείρου 91 Πάτρα, GR.
      • Τηλ.: (+30) 69399 17 333
    • Email: [email protected]
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Έντυπη Έκδοση
    • Επικοινωνία

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • Αρχική
    • Πολιτική
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
      • Πάτρα – Νέα
      • Πάτρα – Πολιτισμός
      • Ατζέντα
      • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Πολιτισμός
    • Επιστήμη
      • Υγεία
      • Τεχνολογία
    • Απόψεις
    • After Hours
      • Lifestyle

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Το molonoti.gr χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας σε αυτό το website συμφωνείται στη χρήση τους. Δείτε περισσότερα στη Πολιτική Απορρήτου.