• Εταιρικό Προφίλ
  • Έντυπη Έκδοση
  • Συνδρομή
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 7 Οκτωβρίου, 2025
Molonoti News
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
► ΗΜΕΡΑ 90.4FM
Molonoti News
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
No Result
View All Result
Molonoti News
No Result
View All Result

Σκουλικίδης: Μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με την Μεταφορά υπό διωγμό; – Που αποσκοπεί το σχέδιο στραγγαλισμού του κλάδου;

Κ.Π. από Κ.Π.
11 Φεβρουαρίου 2018
σε Οικονομία
5
0
Σκουλικίδης: Μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με την Μεταφορά υπό διωγμό; – Που αποσκοπεί το σχέδιο στραγγαλισμού του κλάδου;
8
SHARES
126
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Είναι δυσεξηγητο πως δεν αντιλαμβανονται οι Κυβερνησεις την σημασια που εχει για την ανταγωνιστικοτητα και την αναπτυξη της οικονομιας και για την εξωστρεφη της προοπτικη μια ισχυρη, ανταγωνιστικη και βιωσιμη Μεταφορα. Αυτό που αντιλαμβανονται τοσες χωρες, και μαλιστα γειτονες, και ενισχυουν την μεταφορα με διαφορους τροπους, με μειωμενη φορολογια, με χαμηλο κοστος καυσιμων, με κρατικη υποστηριξη και ενθαρρυνση μεγαλων σχηματων.

Ίσως σας ενδιαφέρει:

Ιστορική μείωση του Ελληνικού χρέους σύμφωνα με το “Bloomberg”

Ρεκόρ επισκεψιμότητας στην ψηφιακή πλατφόρμα υπολογισμού φόρου “Τaxcalc2025”

Νέο «παράθυρο» για φοροαπαλλαγή 7 έτη

Η Μεταφορα στραγγαλιζεται καθημερινα. Οι Ελληνες μεταφορεις καταρρεουν και αντικαθιστανται από μεταφορικες αλλωνχωρων που εχουν φτασει να εχουν δεκαδες φορες μεγαλυτερους στολους. Επι χρονια κρουουμε τον κωδωνα αλλα εις ματην! Δοκιμασαμε και τον δρομο των απεργιων, δοκιμασαμε και την οδο των διαβουλευσεων αλλα τα πραγματα καθημερινα χειροτερευουν. Δεν καταλαβαινουμε που αποσκοπει αυτό το σχεδιο στραγγαλισμου.

Η Ελληνικη εμπορευματικη Μεταφορα συμμετεχει στο 5% του Εθνικου Προιοντος και επηρεαζει με το κοστος, την αποτελεσματικοτητα και την ποιοτητα των υπηρεσιων της ολους τους Κλαδους της Αγροτικης και Βιομηχανικης Παραγωγης και τις Εξαγωγες. Πως θα εχουμε δυναμικη Οικονομια όταν αναγκαζουμε τους  διακινητες της παραγωγης να παραπαίουν και να συρρικωνονται?

Δεν χρειαζεται μεγαλη σοφια για να ληφθουν καποια μετρα για να κρατησουν την μεταφορα ορθια αλλα και να της δωσουν προοπτικη να αναπτυχθει. Tα προβαλουμε σε κάθε ευκαιρια σε ολους τους συνομιλητες στην Κυβερνηση και στους Φορεις:

  1. 1.      Ενθαρρυνση και κινητροδοτηση για δημιουργια μεγαλων σχηματων Μεταφορικων Επιχειρησεων

Ολο και περισσοτεροιμεταφορεις πειθονται ότι η αξια τους εχει μετατοπιστει πλεον από την κατοχη άδειας στην επιχειρηματικη τους υποσταση και ικανοτητα. Επειδη δεν είναι γενημμενοι επιχειρηματιεςχρειαζονται την ενθαρρυνση, καθοδηγηση και υποστηριξη της πολιτειας για να προχωρησουν.  Η υποστηριξη μπορει να δοθει με διαφορους τροπους όπως νομοθετικες παρεμβασεις, απλοποιησεις διαδικασιων, φοροαπαλλαγες, κλπ

  1. 2.      Ενταξη στα Ευρωπαικαπρογραμματαεπιδοτησεων της αντικαταστασης του τροχαιουυλικου με εγκρισηεξαιρεσης από την Ευρωπαικηπολιτικη.

Ο κλαδος μας είναι από τους λιγους που δεν εχουν ενταχθει στα προγραμματα ΕΣΠΑ με κυριολογο ότι η ευρωπαικη στρατηγικη δεν υποστηριζει την οδικη μεταφορα αλλα την σιδηροδρομικη η με πλωταμεσα. Επειδη η Ελλαδα για γεωγραφικους λογους δεν μπορει να αναπτυξει ουτε την σιδηροδρομικηουτε την πλωτη μεταφορα, θα πρεπει να ζητηση εξαιρεση από την ευρωπαικη πολιτικη ώστε να υποστηριχθει η οδικη μεταφορα. Ο Ελληνικος στολοςστολος είναι ο γηραιότερος στην Ευρωπη με 19 χρονιαμεσηηλικια, όταν ο μεσος ευρωπαικος ορος είναι 11,7. Σε αντιθεση, η ηλικια των των επιβατικων αυτοκινητων είναι στην 8ηθεση σε 28 χωρες στην Ευρωπη!  Είναι βεβαιο ότι αν δεν οργανωθει μια εθνικη στρατηγικη σε λιγα χρονια η ελλαδα δεν θα εχει στολο.

 

  1. 3.      Υποστηριξη του υγειους Ανταγωνισμου

Η εξαρση φαινομενων αθεμιτου ανταγωνισμου διαλυει την οδικη μεταφορα. Το κρατος μενει απαθες σε αυτά τα φαινομενα. Καμμια αστυνομευση και ελεγχος στην καταπατηση της νομοθεσιας του cabotage, υπερφορολογηση Ελληνων μεταφορεων σε σχεση με μεταφορεις γειτονικωνχωρων, ανοχη σε παραβατικες συμπεριφορες, ανοχη σε κομιστρα που δεν καλυπτου νουτε το λειτουργικο κοστος των οχηματων

 

  1. 4.      ΥποστηριξηανταγωνιστικοτηταςΕλληνικηςΜεταφορας

–          Θα πρεπει να δειυκολυνθουν τα σχηματααπασχολησης και τα ωραρια των οδηγων ώστε να συμβαδιζουν με τα ωραρια της μεταφορας και να μη δημιουργουν αντιπαραγωγικο κοστος και περιττη γραφειοκρατια.

–          Το πετρελαιο που συμμετεχει 20-30% στο κοστος μεταφορας πρεπει na κρατηθει σε επιπεδα που διατιθεται και σε άλλες χωρες.

–          Οι εισφορες και η φορολογια των μεταφορεων δεν πρεπει να απεχουν από τα ισχυοντα στις γειτονικες χωρες

–          Τα προστιμα πρεπει να ρεαλιστικοποιηθουν. Δεν είναι δυνατον το προστιμο για κυκλοφορια από το δευτερευονδικτυο να είναι οσο η αμοιβη του οδηγου η του μεταφορεα για 2 μηνωνδουλεια.

–          Τα διοδια δεν μπορουν να συνεχισουν να είναι πολλαπλασιαα από άλλες χωρες. Γιατι για να επιβιωσουν οι Παραχωρησιουχοι πρεπει να στραγγαλιζονται οι Μεταφορεις?

Η Ελληνικη Μεταφορα στελνει με αγωνια το μηνυμα:  Αν πραγματι θελουμε να αναπτυχθει η Ελληνικη Οικονομια πρεπει να κρατησουμε ζωντανη την Μεταφορα για να την στηριξει.

INFO: Το εν λόγω άρθρο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα “Ναυτεμπορική”.

Share3Tweet2
Κ.Π.

Κ.Π.

Προτείνουμε για εσάς:

Ιστορική μείωση του Ελληνικού χρέους σύμφωνα με το “Bloomberg”

7 Οκτωβρίου 2025
0
127
Ιστορική μείωση του Ελληνικού χρέους σύμφωνα με το “Bloomberg”

Το Ελληνικό δημόσιο χρέος αναμένεται να μειωθεί στο 145,4% του ΑΕΠ το 2025 και να υποχωρήσει περαιτέρω το 2026, σύμφωνα με το προσχέδιο του προϋπολογισμού που κατατέθηκε τη...

ΠερισσότεραDetails

Ρεκόρ επισκεψιμότητας στην ψηφιακή πλατφόρμα υπολογισμού φόρου “Τaxcalc2025”

6 Οκτωβρίου 2025
0
126
Ρεκόρ επισκεψιμότητας στην ψηφιακή πλατφόρμα υπολογισμού φόρου “Τaxcalc2025”

Άκρως ενδεικτικός του ενδιαφέροντος και της μεγάλης ανταπόκρισης που συναντά η ψηφιακή πλατφόρμα, η οποία σημειωτέον τέθηκε για πρώτη φορά σε λειτουργία την περασμένη Τετάρτη 1η Οκτωβρίου, είναι...

ΠερισσότεραDetails

Νέο «παράθυρο» για φοροαπαλλαγή 7 έτη

5 Οκτωβρίου 2025
0
127
Νέο «παράθυρο» για φοροαπαλλαγή 7 έτη

Ο «game changer» χαρακτήρας της ρύθμισης αναδεικνύεται πλήρως για όσους θέλουν να κάνουν χρήση των φορολογική κινήτρων επαναπατρισμού και στο οικονομικό επιτελείο προσβλέπουν σε απότομη αύξηση αιτήσεων μέσα...

ΠερισσότεραDetails

Στις επόμενες ημέρες οι μειώσεις τιμών στους 1000 κωδικούς σούπερ μάρκετ

3 Οκτωβρίου 2025
0
127
Κατά 0,35% μειωμένες οι τιμές προϊόντων στα σούπερ μάρκετ τον Ιούνιο

Θέμα ημερών είναι να ξεκινήσουν οι μειώσεις των τιμών σε 1000 κωδικούς στα σούπερ μάρκετ της χώρας, με τον υπουργό Ανάπτυξη Τάκη Θεοδωρικάκο, να αναφέρει ότι το 80%...

ΠερισσότεραDetails

Δυνατότητα προαιρετικής ένταξης σε μηνιαία υποβολή δήλωσης ΦΠΑ, σε περισσότερες από 1 εκατομμύριο επιχειρήσεις

2 Οκτωβρίου 2025
0
128
Δυνατότητα προαιρετικής ένταξης σε μηνιαία υποβολή δήλωσης ΦΠΑ, σε περισσότερες από 1 εκατομμύριο επιχειρήσεις

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων παρέχει πλέον τη δυνατότητα προαιρετικής ένταξης σε μηνιαία υποβολή δήλωσης ΦΠΑ, σε περισσότερες από 1 εκατομμύριο επιχειρήσεις με έναρξη εργασιών έως και 31/12/2023...

ΠερισσότεραDetails

Ακούστε Live τον Ημέρα 90.4 FM

90.4FM90.4FM
Listen on myTuner radio!

    Σχετικά Άρθρα

    Μίζα και Υπουργοί: Στην Ευρώπη φυλακίζονται, στην Ελλάδα… προστατεύονται

    Μίζα και Υπουργοί: Στην Ευρώπη φυλακίζονται, στην Ελλάδα… προστατεύονται

    22 Ιουλίου 2025
    128
    Αμερικανικό F-16 συνετρίβη στα ανοικτά της Νότιας Κορέας – Σώος ο πιλότος

    Αμερικανικό F-16 συνετρίβη στα ανοικτά της Νότιας Κορέας – Σώος ο πιλότος

    31 Ιανουαρίου 2024
    127
    Υπεγράφη η δήλωση προθέσεων με την Ιταλία για να αποκτήσει το Πολεμικό Ναυτικό 2+2 φρεγάτες Bergamini

    Υπεγράφη η δήλωση προθέσεων με την Ιταλία για να αποκτήσει το Πολεμικό Ναυτικό 2+2 φρεγάτες Bergamini

    30 Σεπτεμβρίου 2025
    128

    Περισσότερες Κατηγορίες

    • After Hours
    • Left Corner
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Επιχειρήσεις
    • Κόσμος
    • Νοτιοδυτική Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία
    Facebook Youtube

    Molonoti.gr

    Ανδρέας Χριστόπουλος

    Εκδότης

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • After Hours
    • Left Corner
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Επιχειρήσεις
    • Κόσμος
    • Νοτιοδυτική Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία

    Επικοινωνία

      • Διαφήμιση – Πληροφορίες:
      • Βορείου Ηπείρου 91 Πάτρα, GR.
      • Τηλ.: (+30) 69399 17 333
    • Email: [email protected]
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Έντυπη Έκδοση
    • Επικοινωνία

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • Αρχική
    • Πολιτική
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
      • Πάτρα – Νέα
      • Πάτρα – Πολιτισμός
      • Ατζέντα
      • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Πολιτισμός
    • Επιστήμη
      • Υγεία
      • Τεχνολογία
    • Απόψεις
    • After Hours
      • Lifestyle

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Το molonoti.gr χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας σε αυτό το website συμφωνείται στη χρήση τους. Δείτε περισσότερα στη Πολιτική Απορρήτου.