Σήμερα Πέμπτη 6 Νοεμβρίου, οι υπηρεσίες υποδοχής κοινού δεν θα είναι, προσωρινά, διαθέσιμες, στα εξής τμήματα του Δήμου:
- Πρωτόκολλο,
- Ταμείο,
- ΤΑΠ,
- Έσοδα (κλήσεις, οικοδομικά υλικά, άδειες τραπεζοκαθισμάτων κ.λπ.), Πληρωμές υπηρεσιών Μαρίνας,
- Κοιμητήρια,
- Άδειες καταστημάτων.
“Η διακοπή πρόσβασης σε αυτές θα συμβεί λόγω πραγματοποίησης προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης των πληροφοριακών συστημάτων του Δήμου τα οποία φιλοξενούνται στο Κυβερνητικό Νέφος (G. Cloud) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αναφέρει η ανακοίνωση του Δήμου.
Επίσης, σήμερα δεν θα είναι προσωρινά διαθέσιμες η διαδικτυακή πύλη του Δήμου Πατρέων www.e-patras.gr καθώς και οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες (ηλεκτρονικές πληρωμές, υποβολή αιτημάτων, αγορά ηλεκτρονικού εισιτηρίου στάθμευσης κ.ά.).
Οι εργασίες συντήρησης αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός της ημέρας, μετά το πέρας των οποίων θα αποκατασταθεί πλήρως η λειτουργία όλων των συστημάτων.
Ο Δήμος Πατρέων ζητά την κατανόηση των δημοτών για την προσωρινή αυτή διακοπή, η οποία είναι απαραίτητη για τη βελτίωση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας των παρεχόμενων ψηφιακών υπηρεσιών.”












