Τις δραματικές επιπτώσεις από την πολυήμερη απεργία των ναυτεργατών στο Λιμάνι της Πάτρας, περιγράφει σε ανακοίνωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. Παναγιώτης Αναστασόπουλος, κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου
Ο κ. Αναστασόπουλος αναφέρει μεταξύ άλλων:
«Στο λιμάνι της Πάτρας, τα πλοία με ελληνική σημαία παραμένουν δεμένα για 5η ημέρα…
Οι επιβάτες αποχωρούν εκνευρισμένοι στο σύνολό τους. Τα φορτηγά στοιβάζονται (απεγνωσμένοι οι οδηγοί τους). Τα φορτία σαπίζουν. Οι εξαγωγικές επιχειρήσεις της περιοχής απορούν…
Οι ναυτεργάτες «αγωνίζονται», σε παράνομες από τα δικαστήρια απεργίες όμως… Οι απεργίες αφορούν μόνο ορισμένα μέλη από τα πληρώματα, τους ναυτεργάτες καταστρώματος – δηλαδή κυρίως των γκαράζ – και γίνονται παρά τα επιπλέον χρήματα και επιδόματα που λαμβάνουν όλοι οι ναυτικοί στο πλαίσιο της συλλογικής σύμβασης εργασίας που έχουν υπογράψει… Και τα πλοία με ξένη σημαία, κάνουν κανονικά τη δουλειά τους… Είναι αυτή η διεκδίκηση των δικαιωμάτων των εργαζομένων; Ή μήπως μια σταθερή υπονόμευση της ελληνικής σημαίας στο ίδιο της το σπίτι;
Πλοία ελληνικά: δεμένα. Ναύτες Έλληνες: μπλοκαρισμένοι .Πολίτες και επιχειρήσεις: όμηροι.
Αν η ελληνική σημαία είναι τελικά το μοναδικό πρόβλημα, ας το πούμε ευθέως. Αν κάποιοι θέλουν να πετύχουν την αποχώρηση των ελληνικών πλοίων από τις γραμμές, βρίσκονται πολύ κοντά στον στόχο τους. Αν θεωρούν ότι αυτή είναι «κοινωνική μάχη», να ξέρουν πως η κοινωνία ούτε καταλαβαίνει, ούτε συμφωνεί. Και κάτι ακόμα: Ο κόσμος βλέπει κι απορεί… Οι επενδυτές καταγράφουν… Η αξιοπιστία φθείρεται… Απλά, καθαρά και ελληνικά (για πόσο ακόμη;)… Δεν είναι αυτή η Ελλάδα που αξίζει στους ναυτικούς της. Δεν είναι αυτός ο συνδικαλισμός που αξίζει στην κοινωνία… Δεν είναι αυτή η εικόνα που αξίζει στο λιμάνι της Πάτρας. Σεβόμαστε τα δικαιώματα και τα αιτήματα. Αλλά όχι την αυτοκαταστροφή».