• Εταιρικό Προφίλ
  • Έντυπη Έκδοση
  • Συνδρομή
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 7 Ιουνίου, 2025
Molonoti News
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
► ΗΜΕΡΑ 90.4FM
Molonoti News
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
No Result
View All Result
molonoti.gr
No Result
View All Result

Επίγεια διέλευση του τρένου στην Πάτρα ζητά ο ΟΣΕ-Και η υπογειοποίηση;

Κ.Π. από Κ.Π.
13 Απριλίου 2025
σε Πάτρα
6
0
Επίγεια διέλευση του τρένου στην Πάτρα ζητά ο ΟΣΕ-Και η υπογειοποίηση;
8
SHARES
139
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Τι και αν η κυβέρνηση δια μέσω τουλάχιστον δύο υπουργών είχε υποσχεθεί έστω και τα 5,16 χιλιόμετρα υπογειοποίησης στην Πάτρα, τι και αν ο Δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης αγωνίζεται για την πλήρη υπογειοποίηση της γραμμής από το Ρίο μέχρι τον σταθμό Τριών Συμμάχων, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης, έχει άλλη άποψη.

Ίσως σας ενδιαφέρει:

Στο ΚΕΤΧ η συνάντηση ΕΑΠ – ΓΕΣ

Για το βιασμό 65χρονης προφυλακίστηκε 55χρονος στην Πάτρα

Στο Διεθνές Συνέδριο για τα Δικαιώματα του Παιδιού η Περιφέρεια ΔΕ

Με έγγραφό του ουσιαστικά ζητά να προχωρήσει η επίγεια διέλευση καθώς η Κομισιόν έχει απορρίψει δύο φορές, την υπογειοποίηση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής της Πάτρας.

Ο ΟΣΕ, δικαιολογώντας την αναγκαιότητα πρόσληψης Τεχνικού Συμβούλου, τονίζει πως «έχει καταστεί αναγκαία η αναδιαμόρφωση και οριστικοποίηση των χαρακτηριστικών σιδηροδρομικής εξυπηρέτησης του ευρύτερου αστικού συγκροτήματος της πόλης της Πάτρας. Πρόσφατα κατέστη προφανές ότι οι χρηματοδοτικοί φορείς (ΕΕ) δεν συναινούν στη συγχρηματοδότηση κατασκευής της υπογειοποίησης της διπλής Σιδηροδροομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων (ΣΓΥΤ) Αθηνών – Πατρών, πέραν του «Ρίου» και κατά μήκος της παραλιακής ζώνης της πόλης, μέχρι την περιοχή του Νέου (Νότιου) Λιμένα. Αντιθέτως, στα πλαίσια θεώρησης της χρηματοδότησης του σχετικού έργου αναγνωρίστηκε η σημασία της σιδηροδρομικής προαστιακής εξυπηρέτησης κατά μήκος του ίδιου άξονα. Συνεπώς, έχει δημιουργηθεί η ανάγκη εστίασης στη διαμόρφωση συστήματος σιδηροδρομικής εξυπηρέτησης προαστιακού τύπου για το αστικό συγκρότημα της Πάτρας, κατά μήκος του υπάρχοντος σιδηροδρομικού διαδρόμου και σύνδεσης με τον υπεραστικό σιδηρόδρομο σε κατάλληλη θέση».

Η «κατάλληλη θέση» δεν κατονομάζεται, αλλά είναι προφανές ότι πρόκειται για το «Ρίο».

Επίσης, ζητά την διερεύνηση τεχνικών χαρακτηριστικών του έργου. Η διερεύνηση, από πλευράς γεωμετρίας, θα περιοριστεί σε επίπεδο λεπτομέρειας αναγνωριστικής μελέτης τεχνολογικών επιλογών π.χ. Προαστιακός Αθήνας στη γραμμή ΣΚΑ – Αεροδρόμιο Σπάτων, Tram Train, Τραμ, κ.λπ. Ζητά, ακόμα, να διερευνηθεί η κανονικοποίηση της γραμμής, ο προσδιορισμός διπλασιασμού γραμμής (πλήρης σε επιλεγμένα σημεία ή διατήρηση υπάρχουσας κατάστασης), προσδιορισμός κατασκευής ανισόπεδων διασταυρώσεων σε επιλεγμένα σημεία (π.χ. Κανελλοπούλου), σύστημα ελέγχου και ηλεκτροκίνησης, στάσεις, αμαξοστάσιο, αλληλεπίδραση με τον υπεραστικό σιδηρόδρομο και με την εμπορευματική εξυπηρέτηση του ΟΛΠΑ, διαμόρφωση δρομολογίου με χρονοαπόσταση 15-20 λεπτά, αρχική κοστολόγηση του έργου και διαμόρφωση χρονοδιαγράμματος υλοποίησης.
Τέλος, ο ΟΣΕ ζητά διερεύνηση του τρόπου ένταξης του επιφανειακού σιδηροδρομικού μέσου στο πολεοδομικό περιβάλλον της πόλης, με σχετικό παράδειγμα στην κεντρική περιοχή. Η ανάθεση της μελέτης χρηματοδοτείται με 30.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ και θα πρέπει να παραδοθεί σε τέσσερις μήνες, δηλαδή μέχρι τον προσεχή Αύγουστο.

Από τα παραπάνω γίνεται σαφές ότι ο ΟΣΕ αναζητά εναλλακτικό σχέδιο στην υπογειοποίηση του σιδηροδρόμου στην Πάτρα, λαμβάνοντας υπόψη ως τετελεσμένο γεγονός ότι η διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων, που κατασκευάζεται σήμερα, θα καταλήγει στον σταθμό του Ρίου και από εκεί και μετά, προετοιμάζεται μία επιφανειακή γραμμή αστικού τύπου, που εκτός της τοπικής επιβατικής κίνησης, θα πρέπει να εξυπηρετεί και την όποια εμπορευματική κίνηση του ΟΛΠΑ.

Είναι βέβαιο μετά από αυτό πώς ο Δήμος Πατρέων θα αντιδράσει. Εδώ και μήνες δεν έχουμε δει κάποια “κίνηση” από τον Δήμαρχο Πατρέων. Πλέον ο ΟΣΕ… συμφωνεί με την Κομισιόν και προτείνει επιφανειακή λύση. Να θυμίσουμε πως αν η κυβέρνηση είχε επιλέξει ως πρώτη προτεραιότητα την υπογειοποίηση τότε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή… δεν θα είχε αντίρρηση.

Share3Tweet2
Κ.Π.

Κ.Π.

Προτείνουμε για εσάς:

Στο ΚΕΤΧ η συνάντηση ΕΑΠ – ΓΕΣ

6 Ιουνίου 2025
0
126
Στο ΚΕΤΧ η συνάντηση ΕΑΠ – ΓΕΣ

Συνάντηση στο Κέντρο Εκπαίδευσης Τεχνικού (ΚΕΤΧ), το οποίο εδρεύει στο Στρατόπεδο «ΑΝΧΗ ΜΟΥΖΑΚΗ» στην Πάτρα, πραγματοποιήθηκε σε συνέχεια του Μνημονίου Συνεργασίας που υπεγράφη την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024...

ΠερισσότεραDetails

Για το βιασμό 65χρονης προφυλακίστηκε 55χρονος στην Πάτρα

6 Ιουνίου 2025
0
127
Περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας στα Χανιά-Χτύπησε τη σύζυγό του και της άρπαξε το νεογέννητο μωρό τους

Για περίπου δέκα ημέρες υπέστη επαναλαμβανόμενες σεξουαλικές επιθέσεις μια 65χρονη γυναίκα στην Πάτρα, που κατήγγειλε τα όσα έζησε στην αστυνομία. Η Ασφάλεια Πατρών κινήθηκε εναντίον 55χρονου, υπηκόου Αιγύπτου,...

ΠερισσότεραDetails

Στο Διεθνές Συνέδριο για τα Δικαιώματα του Παιδιού η Περιφέρεια ΔΕ

6 Ιουνίου 2025
0
127
Στο Διεθνές Συνέδριο για τα Δικαιώματα του Παιδιού η Περιφέρεια ΔΕ

Στην τελετή έναρξης του 1ου Διεθνούς Συνεδρίου με τίτλο «Ο Ρόλος της Ακαδημαϊκής Κοινότητας στην Προώθηση των Δικαιωμάτων του Παιδιού», που πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του...

ΠερισσότεραDetails

Παρών ο Ζαΐμης στις εκπαιδευτικές δράσεις στο ευρωπαϊκό έργο COASTRUS

6 Ιουνίου 2025
0
131
Παρών ο Ζαΐμης στις εκπαιδευτικές δράσεις στο ευρωπαϊκό έργο COASTRUS

Σειρά εκπαιδευτικών δράσεων υλοποιήθηκαν στην Πάτρα και τη Δυτική Αχαΐα, με πρωταγωνιστές μαθητές, στο πλαίσιο του έργου COASTRUST της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, το οποίο υλοποιείται μέσω του Προγράμματος...

ΠερισσότεραDetails

Ενισχύει 4,5 εκ. ευρώ η ΠΔΕ τις επιχειρησιακές δυνατότητες Πολιτικής Προστασίας Δήμων

6 Ιουνίου 2025
0
127
Ένα ακόμα βήμα προς την υλοποίηση του νέου κολυμβητηρίου της Αγυιάς στην Πάτρα

Μηχανήματα έργου και εξοπλισμό που ενισχύει τη «δύναμη» της Πολιτικής Προστασίας των Δήμων της Δυτικής Ελλάδας χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας μέσα από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική...

ΠερισσότεραDetails

Ακούστε Live τον Ημέρα 90.4 FM

90.4FM90.4FM
Listen on myTuner radio!
    ΠAΤΡΑ Ο καιρός

    Περισσότερα από Πάτρα:

    • Πάτρα
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Το σχόλιο της Ημέρας

    Σχετικά Άρθρα

    Αυξητική η τάση των τροχαίων στην Δυτ.Ελλάδα τον Μάιοο

    Αυξητική η τάση των τροχαίων στην Δυτ.Ελλάδα τον Μάιοο

    6 Ιουνίου 2025
    124
    Το “σπιράλ” στην οδό Ιωνίας συναντήθηκε με τους κατοίκους(ΦΩΤΟ)

    Το “σπιράλ” στην οδό Ιωνίας συναντήθηκε με τους κατοίκους(ΦΩΤΟ)

    6 Ιουνίου 2025
    128
    Βολές του δικηγόρου της Αγγελικής Τσιόλα κατά Φλωρίδη: Βρίσκεται ήδη σε αναστολή κάθε εμπιστοσύνης του κοινωνικού συνόλου

    Σε αργία, με απόφαση Φλωρίδη, η ιατροδικαστής Αγγελική Τσιόλα

    6 Ιουνίου 2025
    128
    Στο Συνέδριο Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης στην Ογκολογία ο Αν. Περιφερειάρχης

    Στο Συνέδριο Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης στην Ογκολογία ο Αν. Περιφερειάρχης

    6 Ιουνίου 2025
    125
    Έτσι θα αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά η βία στο σχολικό περιβάλλον

    Έτσι θα αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά η βία στο σχολικό περιβάλλον

    6 Ιουνίου 2025
    124
    ΚΚΕ: Οι αγώνες και η ιστορία του λαού μας δεν σβήνονται, ούτε «ξηλώνονται»!

    ΚΚΕ: Οι αγώνες και η ιστορία του λαού μας δεν σβήνονται, ούτε «ξηλώνονται»!

    6 Ιουνίου 2025
    126
    Facebook Youtube

    Molonoti.gr

    Ανδρέας Χριστόπουλος

    Εκδότης

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • After Hours
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Κόσμος
    • Νοτιοδυτική Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία

    Επικοινωνία

      • Διαφήμιση – Πληροφορίες:
      • Βορείου Ηπείρου 91 Πάτρα, GR.
      • Τηλ.: (+30) 69399 17 333
    • Email: [email protected]
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Έντυπη Έκδοση
    • Επικοινωνία

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • Αρχική
    • Πολιτική
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
      • Πάτρα – Νέα
      • Πάτρα – Πολιτισμός
      • Ατζέντα
      • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Πολιτισμός
    • Επιστήμη
      • Υγεία
      • Τεχνολογία
    • Απόψεις
    • After Hours
      • Lifestyle

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Το molonoti.gr χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας σε αυτό το website συμφωνείται στη χρήση τους. Δείτε περισσότερα στη Πολιτική Απορρήτου.