Από το νέο έτος θα εφαρμοστούν στην πράξη οι αντιδρομήσεις που έχουν προβλεφθεί και ορίζει ο νέος κυκλοφοριακός χάρτης της Πάτρας.
Μπορεί η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στο θέμα που είχε προκύψει με την ένσταση που είχε κάνει η Αποκεντρωμένη Διοίκηση για την Κορίνθου να δικαίωσε επί της ουσίας την δημοτική αρχή, δίνοντας τη σχετική άδεια, όμως αυτό δεν αναιρεί την καθυστέρηση του όλου ζητήματος.
Οι αντιδρομήσεις, σύμφωνα με την αντιδημαρχία Κυκλοφοριακού και Πολεοδομικού Σχεδιασμού ήταν να υλοποιηθούν κατά τον μήνα Αύγουστο, όταν η Πάτρα θα είχε λιγότερο κόσμο και θα μπορούσε να εφαρμοστεί μια πειραματική φάση των αλλαγών που έρχονται.
Αλλαγές που είναι σημαντικές και αφορούν την αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου, της Κωνσταντινουπόλεως και της Ναβαρίνου, την Αράτου και της Ζαϊμη και την διπλή κατεύθυνση της Αγίας Σοφίας.
Επί της ουσίας, σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, όλα είναι έτοιμα για την εφαρμογή του νέου κυκλοφοριακού χάρτη, όμως οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά. Λεπτομέρειες όπως η προμήθεια φωτεινών σηματοδοτών και πινακίδων για τις νέες αντιδρομήσεις της Αράτου και της Ζαϊμη, αλλά και η συντήρηση όσων των φαναριών και των πινακίδων που ήδη έχουν μπει στους υπόλοιπους δρόμους που κατεύθυνση.
Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση αυτή της εφαρμογής των αντιδρομήσεων θα φέρει, σύμφωνα πάντα με τη δημοτική αρχή, παράταση στην ταλαιπωρία των οδηγών και στην εφιαλτική κατάσταση που δημιουργείται καθημερινά στο κέντρο της πόλης.
Βλέπετε, σύμφωνα με το σκεπτικό αυτό, οι αντιδρομήσεις της Κορίνθου και της Κανακάρη, αποτελούν την λύση στην φόρτωση που έχει φέρει στο κέντρο η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος.