• Εταιρικό Προφίλ
  • Έντυπη Έκδοση
  • Συνδρομή
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου, 2025
Molonoti News
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
► ΗΜΕΡΑ 90.4FM
Molonoti News
  • Αρχική
  • Πολιτική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πάτρα
    • Πάτρα – Νέα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Ατζέντα
    • Το σχόλιο της Ημέρας
  • Πολιτισμός
  • Επιστήμη
    • Υγεία
    • Τεχνολογία
  • Απόψεις
  • After Hours
    • Lifestyle
No Result
View All Result
Molonoti News
No Result
View All Result

2ο επικίνδυνο περιστατικό με τρένα στην Πιερία μέσα σε ένα χρόνο καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί

Molonoti από Molonoti
27 Νοεμβρίου 2024
σε Ελλάδα
5
0
2ο επικίνδυνο περιστατικό με τρένα στην Πιερία μέσα σε ένα χρόνο καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί
8
SHARES
132
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Στην αποκάλυψη πως μέσα σε ένα χρόνο υπήρξαν δυο επικίνδυνα περιστατικά με τρένα στην Πιερία αποκαλύπτουν με ανακοίνωση που εξέδωσαν οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ.

Ίσως σας ενδιαφέρει:

Πρώτα χιόνια στα ορεινά σε Ήπειρο και Μακεδονία

2ος νεκρός άνδρας εντοπίστηκε στο κανάλι του Ισθμού της Κορίνθου(VIDEO)

Κλείνουν λιμάνια και τελωνεία από τις 30 Νοεμβρίου οι αγρότες

Μετά την παραλίγο νέα τραγωδία με τρένα στην Πιερία την Δευτέρα (25/11/2024) η οποία αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή, οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ αποκαλύπτουν και δεύτερο περιστατικό και μάλιστα όπως τονίζουν «σε περιοχή που υποτίθεται ότι λειτουργεί πλήρως η Τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα».

Συγκεκριμένα με ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) του ΟΣΕ αναφέρει πως, την Δευτέρα 25/11/2024, η αμαξοστοιχία 2591 είχε ακινητοποιηθεί λόγω τεχνικού προβλήματος στον στάση Κορινός, ενώ ακολουθούσε η αμαξοστοιχία IC 57.

«Σύμφωνα με τις αναφορές των δύο μηχανοδηγών της IC 57, ενώ η αμαξοστοιχία 2591 ήταν σταθμευμένη στον Σ.Σ. Κορινό η ένδειξη εισόδου σε αυτόν ήταν πράσινη, αντί για κόκκινη», υπογραμμίζει.

Και σημειώνει πως «οι μηχανοδηγοί της IC 57 είχαν μειώσει την ταχύτητα τους, γνωρίζοντας ότι η προπορευόμενη αμαξοστοιχία 2591 είχε καθυστέρηση 15 λεπτών και αντιμετώπιζε τεχνικά προβλήματα και έτσι απεφεύχθη η σύγκρουση».

Την ίδια ώρα οι καταγγελίες επιβατών στο newsit.gr για συνεχείς βλάβες είναι πολλές.

Ολόκληρη η επιστολή:

“Θέμα: «Αποφευχθείσα Σύγκρουση στον Σ.Σ. Κορινός»

Κύριοι,την Δευτέρα 25/11/2024 η αμαξοστοιχία 2591 είχε ακινητοποιηθεί λόγω τεχνικού προβλήματος στον στάση Κορινός. Ακολουθούσε η αμαξοστοιχία IC 57. Σύμφωνα με τις αναφορές των 2 μηχανοδηγών της IC 57 ενώ η αμαξοστοιχία 2591 ήταν σταθμευμένη στον Σ.Σ. Κορινό η ένδειξη εισόδου σε αυτόν ήταν πράσινη, αντί για κόκκινη. Οι μηχανοδηγοί της IC 57 είχαν μειώσει την ταχύτητα τους, γνωρίζοντας ότι η προπορευόμενη αμαξοστοιχία 2591 είχε καθυστέρηση 15 λεπτών και αντιμετώπιζε τεχνικά προβλήματα και έτσι απεφεύχθη η σύγκρουση.

Το περιστατικό αυτό δεν είναι το πρώτο στην περιοχή του Σ.Σ. Κορινός αλλά το 2ο τον τελευταίο χρόνο καθώς σύμφωνα με αναφορά άλλου μηχανοδηγού, που έχει κατατεθεί στην Hellenic Train, στις 16.12.2023 εκτελώντας την αμαξοστοιχία 11595 ενημερώθηκε από τον σταθμό Πλατέως –τηλεφωνικά λόγω κακής ποιότητας επικοινωνιών- ότι η αμαξοστοιχία IC 53 έχει ακινητοποιηθεί εντός του Σ.Σ. Κορινού λόγω τεχνικού προβλήματος αλλά η ένδειξη κάλυψης του σταθμού ήταν λανθασμένα πράσινη, αντί για κόκκινη! Ο μηχανοδηγός τότε άμεσα στάθμευσε την αμαξοστοιχία αναμένοντας νεότερες εντολές του Τηλεδιοικητή. Όπως αντιλαμβάνεστε τα 2 αυτά συμβάντα έχουν λάβει χώρα σε περιοχή που υποτίθεται ότι λειτουργεί πλήρως η Τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα.

Ζητάμε να μας απαντήσετε και να μας κοινοποιήσετε:

1.Μέχρι την Πέμπτη 28/11/2024 το πόρισμα για το συμβάν με την αμαξοστοιχία 11595 της 16/12/2023 και ιδιαίτερα την έκθεση του Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ για αυτό, με την πλήρη καταγραφή των ενδείξεων των φωτοσημάτων (κυρίων και ενδιάμεσων) στην περιοχή.
2.Την άμεση διερεύνηση του συμβάντος της 25/11/2024 στην ίδια ακριβώς περιοχή και την κοινοποίηση του αντίστοιχου πορίσματος.
3.Η Διοίκηση του ΟΣΕ οφείλει να απαντήσει γραπτώς αν καταγράφονται και είναι ορατές από την Τηλεδιοίκηση Λάρισας οι ενδείξεις των ενδιάμεσων φωτοσημάτων στην περιοχή ελέγχου της.

Απαιτούμε:

Την άμεση λήψη κανονιστικών μέτρων για την προστασία της ασφάλειας της κυκλοφορίας στην περιοχή και την κοινοποίηση των εγγράφως στο Σωματείο μας και όλους τους μηχανοδηγούς καθώς είναι αντιληπτό ότι αυτές οι αστοχίες από την πλευρά του ΟΣΕ μπορεί να οδηγήσουν σε νέες τραγωδίες.Με την επιφύλαξη παντός Νομίμου Δικαιώματος μας».

Τι έγινε την Δευτέρα (25/11/2024) στην Πιερία

Στο… παρά πέντε αποφεύχθηκε σύγκρουση δύο τρένων στην Πιερία το απόγευμα της Δευτέρας (25.11.24), όταν αμαξοστοιχία Intercity λίγο έλειψε να πέσει πάνω σε συρμό Προαστιακού, που είχε σταματήσει στις ράγες λόγω βλάβης.

Όλα συνέβησαν όταν συρμός του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, υπέστη βλάβη περίπου στις 5 το απόγευμα της Δευτέρας (25/11/2024), με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί στο Σταθμό του Κορινού.

Την ίδια στιγμή, η αμαξοστοιχία Intercity 57 που είχε ως προορισμό την Αθήνα και κινούνταν και αυτή στη γραμμή καθόδου, πλησίαζε κανονικά – έχοντας μάλιστα «πράσινους» σηματοδότες – προς το σημείο που βρισκόταν ο χαλασμένος συρμός.

Οι μηχανοδηγοί της Intercity διαπίστωσαν τον κίνδυνο νέου δυστυχήματος, μόνο όταν άκουσαν από τον ασύρματο τον συνάδελφό τους να ενημερώνει πως παραμένει στον Σταθμό ακινητοποιημένος.

Αμέσως, συνομίλησαν μέσω κινητού τηλεφώνου με τον μηχανοδηγό του προαστιακού προκειμένου να επιβεβαιώσουν πως βρισκόταν σταματημένος ουσιαστικά μπροστά τους.

Τότε, κατάφεραν να φρενάρουν το τρένο πριν υπάρξει κίνδυνος για τους επιβάτες της αμαξοστοιχίας αλλά και τους ίδιους.”

Tags: Ελλάδα
Share3Tweet2
Molonoti

Molonoti

Προτείνουμε για εσάς:

Πρώτα χιόνια στα ορεινά σε Ήπειρο και Μακεδονία

23 Νοεμβρίου 2025
0
125
Πρώτα χιόνια στα ορεινά σε Ήπειρο και Μακεδονία

Σε χειμωνιάτικο σκηνικό εισέρχεται σταδιακά η Ελλάδα και τα πρώτα χιόνια έχουν ήδη ξεκινήσει να πέφτουν στα χιονοδρομικά κέντρα της Ηπείρου, της Κεντρικής και της Δυτικής Μακεδονίας. Στα...

ΠερισσότεραDetails

2ος νεκρός άνδρας εντοπίστηκε στο κανάλι του Ισθμού της Κορίνθου(VIDEO)

23 Νοεμβρίου 2025
0
125
2ος νεκρός άνδρας εντοπίστηκε στο κανάλι του Ισθμού της Κορίνθου(VIDEO)

Σήμερα το απόγευμα εντοπίστηκε η σορός ενός άνδρας, μέσα στο κανάλι του Ισθμού, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, με το καινούργιο αυτό δυσάρεστο συμβάν να συγκλονίζει την...

ΠερισσότεραDetails

Κλείνουν λιμάνια και τελωνεία από τις 30 Νοεμβρίου οι αγρότες

23 Νοεμβρίου 2025
0
126
Κλείνουν λιμάνια και τελωνεία από τις 30 Νοεμβρίου οι αγρότες

Aπό τις 30 Νοεμβρίου οι αγρότες θα στήσουν τα πρώτα μπλόκα που θα επεκταθούν μέχρι τις 5 Δεκέμβρη σε όλα τα σημεία που αποφάσισαν οι σύλλογοι κατά τη...

ΠερισσότεραDetails

Κατακόρυφη πτώση της θερμοκρασίας έως και 8 βαθμούς από την Κυριακή

22 Νοεμβρίου 2025
0
127
Ο Φεβρουάριος του 2025 ήταν ο δεύτερος ψυχρότερος από το 2010! (ΠΙΝΑΚΕΣ)

Σταδιακή πτώση θα παρουσιάσει η θερμοκρασία την Κυριακή 23/11 και τη Δευτέρα 24/11, λόγω της μεταφοράς ψυχρών αερίων μαζών από τα δυτικά προς τη χώρα μας. Σύμφωνα με...

ΠερισσότεραDetails

Από το παράσιτο «ανισάκις» σε κατανάλωση σούσι, δηλητηριάστηκε νεαρός

22 Νοεμβρίου 2025
0
127
Από το παράσιτο «ανισάκις» σε κατανάλωση σούσι, δηλητηριάστηκε νεαρός

Ένας 22χρονος ένιωσε έντονη αδιαθεσία αμέσως μετά την κατανάλωση σούσι και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου, όπου και υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση, μετά από τροφική δηλητηρίαση από το παράσιτο...

ΠερισσότεραDetails

Ακούστε Live τον Ημέρα 90.4 FM

90.4FM90.4FM
Listen on myTuner radio!

    Σχετικά Άρθρα

    Χρηματιστήριο Αθηνών: Περιορίζονται οι απώλειες

    Χρηματιστήριο Αθηνών: Περιορίζονται οι απώλειες

    20 Μαρτίου 2023
    127
    Σήμερα η δίκη για τον θάνατο του 16χρονου Κώστα Φραγκούλη από αστυνομικά πυρά

    Σήμερα η δίκη για τον θάνατο του 16χρονου Κώστα Φραγκούλη από αστυνομικά πυρά

    13 Ιανουαρίου 2025
    126
    Νέα στοιχεία για την εκτέλεση του 32χρονου στον Βύρωνα - Κρυβόταν στο Ντουμπάι πριν έρθει στην Ελλάδα που τον σκότωσαν

    Νέα στοιχεία για την εκτέλεση του 32χρονου στον Βύρωνα – Κρυβόταν στο Ντουμπάι πριν έρθει στην Ελλάδα που τον σκότωσαν

    10 Μαΐου 2024
    134

    Περισσότερες Κατηγορίες

    • After Hours
    • Left Corner
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Επιχειρήσεις
    • Κόσμος
    • Νοτιοδυτική Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία
    Facebook Youtube

    Molonoti.gr

    Ανδρέας Χριστόπουλος

    Εκδότης

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

    • After Hours
    • Left Corner
    • Lifestyle
    • Top-News
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Ατζέντα
    • Ελλάδα
    • Επιστήμη
    • Επιχειρήσεις
    • Κόσμος
    • Νοτιοδυτική Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Πάτρα
    • Πάτρα – Πολιτισμός
    • Πολιτική
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Υγεία
    • Χωρίς Κατηγορία

    Επικοινωνία

      • Διαφήμιση – Πληροφορίες:
      • Βορείου Ηπείρου 91 Πάτρα, GR.
      • Τηλ.: (+30) 69399 17 333
    • Email: [email protected]
    • Πολιτική Απορρήτου
    • Έντυπη Έκδοση
    • Επικοινωνία

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Welcome Back!

    Login to your account below

    Forgotten Password?

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    Log In

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • Αρχική
    • Πολιτική
    • Ελλάδα
    • Κόσμος
    • Οικονομία
    • Πάτρα
      • Πάτρα – Νέα
      • Πάτρα – Πολιτισμός
      • Ατζέντα
      • Το σχόλιο της Ημέρας
    • Πολιτισμός
    • Επιστήμη
      • Υγεία
      • Τεχνολογία
    • Απόψεις
    • After Hours
      • Lifestyle

    © 2024 Molonoti.gr - Για να ξέρεις τι κρύβεται πίσω από κάθε είδηση!

    Το molonoti.gr χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας σε αυτό το website συμφωνείται στη χρήση τους. Δείτε περισσότερα στη Πολιτική Απορρήτου.