Καταστρέφοντας με τους φόρους στην βενζίνη εισέπραξαν λιγότερα
Πριν λίγους μήνες ο βουλευτής Αχαίας κ. Ν. Νικολόπουλος κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή ρωτώντας : Το κράτος εισέπραξε περισσότερα ή λιγότερα βάζοντας εξωφρενικούς φόρους στην βενζίνη;
Στην ερώτησή του ο κ. Νικολόπουλος υπενθύμιζε τα δεινά που έφερε αυτός ο φόρος. Χιλιάδες βενζινάδικα έβαλαν λουκέτα. Δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι απολύθηκαν. Ο εσωτερικός τουρισμός κατέρρευσε (-50% τότε). Τα μεγάλα οδικά έργα σταμάτησαν αφού με την μείωση των διοδίων δεν μπορούσαν να χρηματοδοτηθούν (περίπου 40.000 άνθρωποι απολύθηκαν).
Η ναυσιπλοία κατέρρευσε με τα πλοία να κινούνται σε χαμηλές ταχύτητες για να μην κάινε καύσιμα, να κόβονται δρομολόγια, να χάνεται για πρώτη φορά μετά από 50 χρόνια η γραμμή Πάτρας - Ιταλίας από τον Ιταλό Γκριμάλντι. Στα σούπερ μάρκετ προϊόντα ανέβασαν τιμές λόγω των μεταφορικών.
Χάθηκε η στοιχειώδης ποιότητα στη ζωή των Ελλήνων. Οι περισσότεροι δεν μπορούσαν να μεταβούν στις γενέτειρές τους. Ένα 20% των ψηφοφόρων παραδέχθηκαν ότι δεν ψήφισαν στις ευρωεκλογές γιατί δεν είχαν χρήματα για να μετακινηθούν εκεί που έχουν τα εκλογικά τους δικαιώματα (μέγα έλλειμμα δημοκρατίας...).
Μακρύς ο καταστροφικός κατάλογος του ελλεεινού αυτού φόρου. Οπότε ναι. Τι εισπράξατε κύριοι από αυτή την μαζική καταστροφή; Απάντηση δεν έχει πάρει ο κ. Νικολόπουλος αλλά δεν πειράζει. Έρχεται το ίδιο το αρμόδιο υπουργείο να ανακοινώσει ότι υπήρξε πτώση -46% στα έσοδα που τελικά ήσαν ΛΙΓΟΤΕΡΑ από εισέπραττε πριν επιβληθεί ο φόρος!
Σήμερα που η βενζίνη έχει πέσει στο 1,56 λόγω της διεθνούς κατάστασης, οι Έλληνες ξαναβγάινουν στους δρόμους και κάνουν λίγα χιλιόμετρα παραπάνω οπότε θα εισπράξει και το κράτος. Από τύχη βέβαια. Γιατί αν περιμένει κανείς από τους κυβερνώντες ελπίδα δεν υπάρχει.