Οι κινηματογραφικές πρεμιέρες της εβδομάδας

Οι κινηματογραφικές πρεμιέρες συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς στα θερινά της χώρας, τηρώντας πάντα όλα τα υγειονομικά μέτρα κατά της πανδημίας.

Μια από τις διασημότερες κακές ηρωίδες της Disney, η επίσημη ελληνική πρόταση για τα 93α Όσκαρ, βραβευμένο ρομαντικό δράμα, φιλμ κοινωνικού ρεαλισμού, αθλητικό ντοκιμαντέρ, σίκουελ επιτυχημένης ταινίας τρόμου και επανέκδοση αριστουργηματικής δημιουργίας του Μπουνιουέλ συμπεριλαμβάνονται στις επιλογές των σινεφίλ για αυτή την εβδομάδα.

«Κρουέλα»


 
 

Στην αστυνομική κωμωδία του Κρεγκ Γκιλέσπι η οσκαρική Έμα Στόουν ερμηνεύει τη νεαρή Εστέλλα, η οποία ζει στο Λονδίνο το 1970 την περίοδο της επανάστασης του πανκ.

Πρόκειται για μία ταλαντούχα νέα, ένα έξυπνο και δημιουργικό κορίτσι αποφασισμένο να γίνει διάσημο με τα σχέδιά του.

Κάνει παρέα με ένα ζευγάρι νεαρών κλεφτών που εκτιμούν την όρεξή της για αταξίες και μαζί είναι σε θέση να χτίσουν μια ζωή στους δρόμους του Λονδίνου.

Μια μέρα, η αισθητική της για τη μόδα γίνεται αντιληπτή από τη Βαρόνη φον Χέλμαν, μία γυναίκα-θρύλο της μόδας - καταστροφικά κομψή και τρομακτικά υπεροπτική. Η σχέση τους έχει ως αποτέλεσμα μία σειρά γεγονότων και αποκαλύψεων που θα οδηγήσουν την Εστρέλα στο να «αγκαλιάσει» την σατανική πλευρά του χαρακτήρα της και να μεταμορφωθεί στη σκληρή, αδίστακτη και εκδικητική Κρουέλα ντε Βιλ.

 

«Μήλα»


 
 

Το βραβευμένο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χρήστου Νίκου, που αποτέλεσε την επίσημη ελληνική πρόταση για τα 93α Όσκαρ, με πρωταγωνιστή τον Άρη Σερβετάλη και παρτενέρ του τη Σοφία Γεωργοβασίλη, αφηγείται το χρονικό μιας αναπάντεχης επιδημίας, όταν οι άνθρωποι μιας πόλης εμφανίζουν ξαφνική αμνησία.

Η γοητευτικά αλλόκοτη, πρωτότυπη ιστορία, ισορροπεί ανάμεσα στη σάτιρα και τη ρομαντική διάθεση ενός δυστοπικού παραμυθιού, εξερευνώντας την έννοια της ταυτότητας και της πραγματικότητας.

 

«Ράφτης»


 
 

Το βραβευμένο, στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, ρομαντικό δράμα της Σόνιας Λίζας Κέντερμαν, με πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Ήμελλο, παρουσιάζει την αργοπορημένη ενηλικίωση ενός εκκεντρικού και λίγο αλαφροΐσκιωτου ράφτη, ο οποίος ζει απομονωμένος στο μικρόκοσμο του οικογενειακού ραφτάδικου.

Στα πρόθυρα να τα χάσει όλα, παίρνει επιτέλους φόρα: με ένα χειροποίητο ραφτάδικο σε ρόδες, επανεφεύρει τη ζωή και την τέχνη του.

 

«Ανάμεσά μας»


 
 

Το φιλμ κοινωνικού ρεαλισμού των αδερφών Νταρντέν, με βραβείο σκηνοθεσίας στις Κάννες, έχει πρωταγωνιστή ένα 13χρονο αγόρι σε μια μικρή βέλγικη πόλη που κάνει ξαφνικά απότομη στροφή προς τη θρησκεία και τη φανατισμένη ιδεολογία του ιμάμη του, η οποία τον απομακρύνει από την οικογένεια, τους φίλους και κατ' επέκταση ολόκληρο τον κοινωνικό κύκλο του.

Σύντομα, ο νεαρός ήρωας θα μπει σε μια επικίνδυνη τροχιά που τον φέρνει πρόσωπο με πρόσωπο με την αιματηρή βία.

 

«Εφτά λεπτά ψυχής»

Στο αθλητικό ντοκιμαντέρ, σκηνοθετικό του ντεμπούτο του Πάνου Βλάχου, ο γνωστός ηθοποιός υπογράφει μια ταινία τεκμηρίωσης η οποία ενώνει την έρευνα γύρω από τον ιστορικό θρίαμβο του Σπύρου Λούη στον μαραθώνιο του 1896 με μια υπαρξιακή αναζήτηση για την έννοια του δρομέα στον σύγχρονο κόσμο.

«Ένα Ήσυχο Μέρος 2»


 
 

Στη συνέχεια της επιτυχημένης ταινίας τρόμου του 2018, που αποτελεί την δεύτερη σκηνοθετική απόπειρα του ηθοποιού Τζον Κραζίνσκι, τα τέρατα εξακολουθούν να καραδοκούν και να επιτίθενται.

Η Έμιλι Μπλαντ καλείται να βρει έναν αποτελεσματικό τρόπο για να προστατεύσει την οικογένειά της, η οποία ταξιδεύει για να έρθει σε επαφή και με άλλους απομονωμένους επιζώντες, οι οποίοι μπορεί να αποδειχτούν σανίδα σωτηρίας ή πιο επικίνδυνοι κι από τα εξωγήινα τέρατα.

 

«Οι Κρουντς 2: Νέα Εποχή»

Η ατρόμητη πρωτόγονη οικογένεια των Κρουντς είναι έτοιμη για ακόμα μια πρόκληση, καθώς ξεκινά την αναζήτηση ασφαλέστερης περιοχής που θα αποτελέσει το νέο σπιτικό της.

Όταν ανακαλύπτουν ένα ειδυλλιακό, περιφραγμένο παράδεισο που καλύπτει όλες τους τις ανάγκες, πιστεύουν ότι όλα τα προβλήματά τους βρήκαν επιτέλους την πολυπόθητη λύση τους… Εκτός από μια λεπτομέρεια. Μια άλλη οικογένεια κατοικεί ήδη εκεί.

 

«Η Ωραία της Ημέρας»


 
 

Στην αριστουργηματική ταινία του Λουίς Μπουνιουέλ από το 1966, βραβευμένη με Χρυσό Λέοντα, σε ειδικά αποκατεστημένες κόπιες 4K, η Κατρίν Ντενέβ δίνει μια από τις καλύτερες ερμηνείες της καριέρας της στο ρόλο της Σεβερίν, μιας όμορφης αλλά ψυχρής ερωτικά συζύγου ενός γιατρού.

Αποφασίζει να γίνει πόρνη πολυτελείας σε οίκο ανοχής, με το ψευδώνυμο «Ωραία της Ημέρας», όπου κι εκπληρώνει τις σεξουαλικές φαντασιώσεις των πελατών της.

Ένα αριστοτεχνικό παιχνίδι ανάμεσα στο πραγματικό και το φαντασιακό, από έναν Μπουνιουέλ χλευαστικό απέναντι στα αστικά ερωτικά ήθη όσο ποτέ.

Μια από τις κλασικότερες ερωτικές, ψυχαναλυτικές ταινίες όλων των εποχών, σκανδαλώδης στην εποχή της, μεγαλειώδης πάντα.


Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης