Υποβλήθηκε από ουτις στις Τετ, 05/11/2014 - 14:38.
Η οικονομική κρίση έχει περιορίσει τις εξόδους σε ποσοστό 15%, σε όλα τα πεδία. Σε έρευνα, οι ερωτώμενοι δεν δήλωσαν ούτε μια επίσκεψη σε πολιτιστικό-ψυχαγωγικό δρώμενο κατά τα τελευταία δύο χρόνια, που δείχνει την ποιοτική μεταβολή στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων.
Στο πεδίο της μουσικής η κατηγορία των ανενεργών φτάνει το 62%, στο θέατρο-χορό το 78%, ενώ στο σινεμά περιορίζεται στο 40%. Τα ποσοστά αυτά είναι υψηλά, μεν, αλλά δεν αποτελούν ελληνική πρωτοτυπία, αφού παρουσιάζονται και σε χώρες με πολύ πλουσιότερη πολιτιστική υποδομή. Στην Αγγλία, για παράδειγμα, η μη-συμμετοχή σε μουσικές εκδηλώσεις και παραστάσεις θεάτρου-χορού ξεπερνάει το 80% και το 70% αντίστοιχα.
Είναι φανερό ότι το μοντέλο ψυχαγωγίας (μεγάλες πίστες, ρεμπετάδικα), που συνδέθηκε με την ευμάρεια των προηγουμένων είκοσι ετών στην Ελλάδα, έχει έντονη κρίση.
Μοιράσου το: