Το δίλημμα Τσίπρα: Ρήξη με άγνωστες συνέπειες ή συμβιβασμός με... γνωστές συνέπειες; (Μονόδρομος το δεύτερο)

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ πνίγεται πλέον μέσα στον ίδιο τον σχεδιασμό της. Η είδηση ότι ζητά τα ολίγα χρήματα από τις απανταχού πρεσβείες της έχει κάνει τον γύρο του κόσμου και ερμηνεύεται ωσ απόδειξη ότι τα ταμεία είναι άδεια και η κατάστασή της μη αναστρέψιμη.

Μάλιστα αναρωτιέται κανείς πώς μπορεί μια χώρα στην κατάσταση της Ελλάδος να παζαρεύει, όταν η ίδια πρότεινε στους δανειστές να μην πάρει χρήματα και να δώσει προτάσεις μέχρι τα τέλη Ιουνίου;

Ο κ. Τσίπρας αποκάλυψε ότι από τα μέσα του 2014 μέχρι σήμερα η Ελλάδα έχει πληρώσει 17,5 δισ. ευρώ στους δανειστές, χωρίς να έχει πάρει ούτε ευρώ από αυτούς αν και θα έπρεπε να της έχουν δώσει περίπου 20 δισ. ευρώ. Χαρακτήρισε δε ανήθικη αυτή την πραγματικότητα.

Κατά τους αναλυτές ο κ. Τσίπρας έχει ένα μεγάλο δίλημμα: Ρήξη με τους δανειστές ή ρήξη με τους εσωκομματικούς αντιπάλους; Δεν είναι ακριβώς αυτό το δίλημμα πάντως. Το δίλημμα Τσίπρα είναι ρήξη με άγνωστες συνέπειες ή συμβιβασμός με γνωστές συνέπειες;

Γνωρίζει ο κ. Τσίπρας ότι ήδη η καταστροφή είναι ολική στην οικονομία της χώρας. Το κράτος δεν έχει, η αγορά δεν έχει, οι Τράπεζες δεν έχουν, τι ρ΄ληξη να σχεδιάσει κανείς όταν χρειάζονται δεκάδες δισ. ευρώ από τους δανειστές για επανεκκίνηση της οικονομίας;

Στο μεταξύ αναμένονται αναταράξεις στην αγορά με την αλλαγή του ΦΠΑ. «Κλειδώνουν» οι συντελεστές: 8%-9% ο χαμηλός και 18%-19% ο ενιαίος. Τι φοβούνται σε τουρισμό, εμπόριο, μεταφορές; Ο ξενοδοχειακός κλάδος φοβάται μεγάλη πτώση στις κρατήσεις σε σχέση με πέρσι.

Τέλος θυμηδία προσφέρει η νεα επίθεση στα λεγόμενα πολυτελή αυτοκίνητα με αύξηση του φόρου τους. Μιλάμε για έναν στόχο μόλις 20 εκατ. ευρώ που και αυτός δν θα επιτευχθεί αφού τα Ι.Χ. άνω των 2.000 κ.ε. έχουν εξαφανιστεί. Αντιθέτως αν ο φόρος μειωνόταν τα έσοδα θα ήσαν πολύ πέρισσότερα μιας και τα αυτοκίνητα αυτά θα επανακυκλοφορούσαν (τώρα τα περισσότερα έχουν καταθέσει πινακίδες), πληρώνοντας και τα τέλη.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης