Ξεκινούν 2 Οκτωβρίου τα μαθήματα στο Θεατρικό Εργαστήρι του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας
Με τη διαμεσολάβηση έμπειρων θεατροπαιδαγωγών και μέσα σε ένα πρόσχαρο και ασφαλές περιβάλλον, καλλιεργείται η ενσυναίσθηση, η συνεργασία, η ομαδικότητα, η χαρά της δημιουργίας με εργαλείο μια γλώσσα που όλοι μπορούμε να μιλήσουμε: τη γλώσσα του θεάτρου. Σε έναν κόσμο που τρέχει κι όλο αλλάζει, εμείς κόβουμε ταχύτητα ώστε να απολαύσουμε την ομορφιά του! Ονειρευόμαστε και δημιουργούμε γιατί αγαπάμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας!
Το Σεπτέμβρη, όπως κάθε χρόνο, θα παρέχουμε δωρεάν δοκιμαστικά εργαστήρια, κατόπιν κράτησης θέσης. Καλούμε τους γονείς που θα ήθελαν τα παιδιά τους να συμμετέχουν για πρώτη φορά στο Θεατρικό Εργαστήρι του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας, να δηλώσουν συμμετοχή στα δοκιμαστικά εργαστήρια.
Τα τμήματα μας χωρίζονται ηλικιακά και θεματικά ως εξής:
18 Τμήματα:
• Προσχολικής ηλικίας: 3- 5ετών
• Προσχολικής ηλικίας: 4- 6ετών
• Παιδιά Δημοτικού Σχολείου: 6- 8ετών
• Παιδιά Δημοτικού Σχολείου:8- 10ετών
• Παιδιά Δημοτικού Σχολείου:10- 12ετών
• Έφηβοι Α΄ κ Β΄ Γυμνασίου
• Έφηβοι Γ΄ Γυμνασίου- Α΄ Λυκείου
• Έφηβοι 16- 20 ετών
• Τμήμα παράστασης για εφήβους
• Ενήλικες
• Παραμυθομαγειρέματα για παιδιά προσχολικής, 3- 6 ετών (2 Σάββατα/μήνα απόγευμα)
• Παραμυθομαγειρέματα για παιδιά 7- 12 ετών (2 Σάββατα/μήνα απόγευμα)
• Επιμορφωτικά σεμινάρια για εκπαιδευτικούς και πολίτες
Η διάρκεια των μαθημάτων είναι αντίστοιχη των ηλικιών και της ικανότητας των παιδιών να συγκεντρώνονται σε μια δραστηριότητα (κυμαίνεται από 1 έως 2ώρες) όπως και το όριο συμμετεχόντων ώστε να μπορεί να λειτουργήσει παραγωγικά η βιωματική διαδικασία (κυμαίνεται από 10 έως 25 συμμετέχοντες).
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Εξερευνώ… Φαντάζομαι… Δημιουργώ!
«Πριν ένα παιδί μιλήσει, τραγουδά. Πριν μάθει να γράφει, ζωγραφίζει. Μόλις μάθει να στέκεται, χορεύει. Η τέχνη είναι η βάση της ανθρώπινης έκφρασης.» P.Rashad
Ένα μαγικό ταξίδι, ξεκινάει την καινούρια χρονιά, στο θεατρικό μας εργαστήρι έχοντας πάντα στη συντροφιά μας, τα μικρά παιδιά ηλικίας 3-6 ετών.
Μέσα από τις εβδομαδιαίες συναντήσεις μας, τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με τη μουσικοκινητική αγωγή, το θεατρικό παιχνίδι, το δημιουργικό χορό, τις κατασκευές, τα παραμύθια, τον αυτοσχεδιασμό και γενικότερα με παιχνίδια που ξεκινούν με άξονα το ίδιο το παιδί και την εξέλιξή του.
• Εξερευνώ.... τον εαυτό μου, το χώρο, το χρόνο, τους γύρω μου!
• Φαντάζομαι... παράξενα όντα, πράγματα που δεν υπάρχουν, ζωντανεύω το αόρατο!
• Δημιουργώ... τον δικό μου μοναδικό κόσμο!
Η ομάδα μας, θα γεμίσει τις αποσκευές της, με ελεύθερη έκφραση, κοινωνικοποίηση, εμπιστοσύνη και πλούσια συναισθήματα.
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Μπορώ να τολμώ. Μπορώ να είμαι εγώ!
«Ποια είναι η πιο σπουδαία ανακάλυψη σου;» ρώτησε ο τυφλοπόντικας. «Πως είμαι εντάξει όπως είμαι» είπε το αγόρι.
Το αγόρι, ο τυφλοπόντικας, η αλεπού και το άλογο. Charlie Mackesy
Τα παιδιά ωθούνται στη μίμηση από την ανάγκη για εξερεύνηση της προσωπικής τους ταυτότητας , αλλά και την έμφυτη τάση τους για την περιπέτεια που περικλείει η εξερεύνηση.
Μέσα από ένα υποστηρικτικό, ασφαλές και ομαδοσυνεργατικό περιβάλλον τα παιδιά συμμετέχουν, εκφράζονται και συν-δημιουργούν στα πλαίσια της ομάδας. Ανακαλύπτουν τα εκφραστικά τους μέσα και την μοναδικότητα τους, ανταλλάσσουν τις ιδέες τους και αλληλεπιδρούν χωρίς το φόβο του λάθους με γνώμονα την εξερεύνηση του κόσμου γύρω τους αλλά και του εαυτού τους. Μέσα από την μίμηση, την παντομίμα, τον οργανωμένο αυτοσχεδιασμό, την δραματοποίηση ιστοριών και παραμυθιών, τις ασκήσεις συνεργασίας, αλληλεπίδρασης και κίνησης, τα παιδιά εκφράζονται και μαθαίνουν βιωματικά και πολύπλευρά, κινητοποιώντας τη φαντασία και την δημιουργικότητα τους. Αναπτύσσουν την εκφραστική τους ικανότητα, με μια πρώτη παιγνιώδη επαφή με την τέχνη του θεάτρου, των τεχνικών και των ιδιαίτερων κωδίκων του.