Στη Βουλή οι διαμαρτυρίες για την υπέργεια διέλευση του τρένου από τον Καστελόκαμπο
Την έντονη αντίθεσή τους στην κατασκευή της κατασκευής υπέργειας διέλευσης του τρένου από τον Καστελόκαμπο, εξέφρασαν οι κάτοικοί του σε πρόσφατη έκτακτη σύσκεψη, στην οποία παρέστη ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος, ανεξάρτητος βουλευτής Αχαΐας Νίκος Νικολόπουλος. Ο Χριστιανοδημοκράτης βουλευτής κατανόησε ότι δεν έχουν ληφθεί υπόψη τα νέα οικιστικά δεδομένα της περιοχής από τους συντάκτες τη τεχνικής μελέτης του έργου και ήδη προώθησε το θέμα στη Βουλή καταθέτοντας σχετική ερώτηση. Ειδικότερα επισημαίνεται ότι εφ’ όσον οι πληροφορίες και η τεχνική εικόνα του έργου είναι ακριβείς, ο επιλεγμένος τρόπος για τη διέλευση του νέου τρένου από τον Καστελόκαμπο προς το κέντρο, θα προκαλέσει δυστυχώς τεράστια αλλοίωση στην εικόνα της γειτονιάς υποβαθμίζοντας ανεπανόρθωτα τις ζωές των κατοίκων της, μ’ ό,τι αυτό συνεπάγεται. Άμεσο αποτέλεσμα είναι ότι θα κλείσει τη συνοικία ανάμεσα σε δύο υπερυψωμένα τείχη πολλών μέτρων αποκόπτοντας την από το θαλάσσιο μέτωπο. Ανάμεσα στ’ άλλα, ο Νίκος Νικολόπουλος έθεσε προς τον Υπουργό Υποδομών και τα εξής ερωτήματα:1. Σε καμία πόλη μέχρι την Πάτρα, το τρένο δεν διέρχεται εσωτερικά αυτής, πλην Διακοπτού με τις γνωστές αντιδράσεις. Γιατί εξαιρείται ο Καστελόκαμπος;2. Για το γειτονικό Ρίον επιλέχθηκε υπογειοποίηση της γραμμής, ως ορθή λύση για τη διέλευση του τρένου στον πυκνοκατοικημένο οικισμό. Και ορθά έγινε. Γιατί όχι και για τον Καστελόκαμπο;3. Για το κέντρο της πόλης αναγκαστικά θα βρεθεί η κατάλληλη λύση. Ή μήπως όχι;4. Ο Καστελόκαμπος όμως, τα Μποζαίτικα, η Παραλία και τόσες γειτονιές που το τρένο τέμνει και θα χωρίζει με τοίχους και πλέγματα, περιοχές που είναι ακόμη χωρίς βασικές αστικές υποδομές και πληρώνοντας οι κάτοικοι μεγάλο οικονομικό τίμημα, θα τύχουν της ανάλογης ορθής λύσης και του αναγκαίου ενδιαφέροντος;