Προτάσεις Τζανάκου για την επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος

Η Πάτρα αντιμετωπίζει σοβαρό κυκλοφοριακό πρόβλημα, ειδικά τις ώρες αιχμής. Για την εύρεση λύσης πρέπει κατά τη γνώμη μου να γίνουν τα εξής:

  1. Δημιουργία κυκλικών κόμβων στις εισόδους και εξόδους της μίνι περιμετρικής  και συγχρόνως κατάργηση των φωτεινών σηματοδοτών, όπως στα προηγμένα κράτη της Ευρώπης, προκειμένου να μειωθεί ο χρόνος αναμονής οχημάτων.
  2. Εντός της πόλης των Πατρών, θα πρέπει σε όλα τα σημεία που έχουν τοποθετηθεί φωτεινοί σηματοδότες, να αντικατασταθούν με σύγχρονους ηλεκτρονικούς, ώστε να μειωθεί το κόστος συντήρησης και να αυξηθεί η διάρκεια ζωής των λαμπτήρων δηλ. LED.
  3. Κατασκευή κυκλικών κόμβων στις οδούς που συνδέουν την Μ.Π.Π. με τους αστικούς δρόμους, προκειμένου να αποφευχθούν τα ατυχήματα.
  4. Στην πλατεία Παπανδρέου, που με τις τελευταίες μελέτες θεωρείται κυκλική, θα πρέπει ο Δήμος σε συνεργασία με την Π.Δ.Ε. να προβεί στις απαραίτητες εργασίες για την αλλαγή της μορφής της.
  5. Στην πόλη των Πατρών, προκειμένου να γίνει μια σύγχρονη και Ευρωπαϊκή πόλη, θα πρέπει να γίνουν αλλαγές στους χώρους στάθμευσης και συγχρόνως αυστηρή αστυνόμευση των οδών, ώστε να μπορεί οποιοδήποτε όχημα να έχει την δυνατότητα προσπέλασης εντός του κέντρου π.χ. ασθενοφόρο, πυροσβεστικά οχήματα. Συγχρόνως απαγόρευση και αυστηρός έλεγχος των διπλοπαρκαρισμένων οχημάτων στους κεντρικούς δρόμους.

Αυτές είναι μερικές προτάσεις, που αφορούν τον προβληματισμό μου για την πόλη στην οποία  ήρθα για σπουδές και επέλεξα να ζήσω, αγαπώ και που επιθυμώ  να αντιμετωπιστούν τα προβλήματά της, ώστε να γίνει μια πόλη σύγχρονη, γιατί από φυσική ομορφιά είναι η καλύτερη.

Σημείωση: Όπως έχουμε ενημερώσει, έχουμε ξεκινήσει επαφές τόσο με συλλόγους όσο και με συμπολίτες-ενεργούς πολίτες, οι οποίοι έχουν τη διάθεση και τη θέληση να προσφέρουν την εμπειρία τους, τη γνώση τους και την επιστημονική τους κατάρτιση, προκειμένου να συνθέσουμε απόψεις και προτάσεις, με στόχο το καλύτερο για την πόλη μας. Οι  παραπάνω προτάσεις ανήκουν σε έναν εξαίρετο επιστήμονα και άνθρωπο τον κ. Fares Besarat,  ο οποίος μας έκανε την τιμή να μας συναντήσει και να μας προτείνει τα παραπάνω.  Τις  υιοθετούμε και τον ευχαριστούμε.

                        ΝΙΚΟΣ ΤΣΑΝΑΚΟΣ