Παραδόθηκε το τμήμα Κιάτο - Αίγιο του νέου τρένου - Η ηλεκτροκίνηση όμως αργεί ακόμη
Ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε για χρήση από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ, το τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Κορίνθου - Πάτρας, από την έξοδο του Σταθμού Κιάτου μέχρι το Αίγιο (Ροδοδάφνη).
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΡΓΟΣΕ, παραδόθηκε το σύνολο της επιδομής (σκυρογραμμή) μήκους 140 χλμ. (διπλή γραμμή μήκους 70 χλμ. κάθε μία), που έχει σχεδιαστεί για ταχύτητες συρμών έως 200 χλμ/ώρα.
Η γραμμή διαθέτει σύγχρονο σύστημα αμφίδρομης σηματοδότησης, με τηλεδιοίκηση και θα εξυπηρετεί τους νεοκατασκευασμένους, τρεις Σιδηροδρομικούς Σταθμούς Ξυλοκάστρου, Ακράτας και Αιγίου και τις έξι Στάσεις Διμηνιού, Λυκοποριάς, Λυγιάς, Πλατάνου, Διακοπτού και Ελίκης.
Η διαδικασία παράδοσης στον ΟΣΕ από την ΕΡΓΟΣΕ των προαναφερομένων Σταθμών και Στάσεων και των λοιπών ηλεκτρομηχανολογικών έργων κατά μήκος της γραμμής, είναι σε εξέλιξη.
Οπως ανακοίνωσε η ΕΡΓΟΣΕ, τον Απρίλιο η γραμμή, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα τεθεί σε λειτουργία και το επιβατικό κοινό της Αχαΐας, θα μπορεί να ξαναταξιδέψει μετά από δέκα χρόνια, με τρένο από το Αίγιο προς την Αθήνα, αλλά, με ντιζελοκίνητες μηχανές, τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της γραμμής.
Η ολοκλήρωση των έργων στο τμήμα, θα γίνει με την εγκατάσταση συστήματος ηλεκτροκίνησης. Το έργο, προϋπολογισμού 68 εκατ. ευρώ, βρίσκεται στην τελική φάση δημοπράτησης, αλλά ο διαγωνισμός εκκρεμεί, λόγω δικαστικών προσφυγών των συμμετεχουσών εταιρειών.