Μπήκαν σε υπό κατάληψη σχολείο και είδαν αυτές τις εικόνες - Ξεσπάει η διευθύντρια
Γυαλιά καρφιά το σχολείο στην Καλαμάτα. Οι δράστες έκαναν κατάληψη αιφνιδιαστικά και διέλυσαν τις αίθουσες. “Δεν υπάρχουν θρανία να κάνουν τα παιδιά μάθημα από τις ζημιές“…
Υπό κατάληψη τελούν από τη Δευτέρα (21-09-2020) αρκετά σχολεία της Καλαμάτας, με κύρια αιτήματα την πολύωρη χρήση μάσκας και το μεγάλο αριθμό μαθητών ανά τμήμα. Όμως, αυτό το κύμα καταλήψεων φαίνεται να εκμεταλλεύτηκαν κάποιοι εξωσχολικοί, όπως λέει η διευθύντρια του 2ου ΕΠΑΛ, Ελένη Θεοδωρακάκου και έτσι στο σχολικό συγκρότημα της οδού Κρήτης σημειώθηκαν καταστροφές και κλοπές υπολογιστών.
Κατά την ίδια, κάποιοι εισέρχονται το βράδυ στο σχολείο, κλείνουν με διάφορα αντικείμενα την είσοδο και δρουν ανεξέλεγκτα στο χώρο. Σε δηλώσεις της και κάνοντας ένα μέχρι στιγμής απολογισμό, η κα Θεοδωρακάκου είπε ότι έχουν καταστραφεί πάνω από 100 καρέκλες, 50 θρανία και τζαμαρίες, ενώ ξηλώθηκαν πόρτες προκειμένου να γίνουν προπετάσματα στις εισόδους του συγκροτήματος.
Πρόσθεσε, δε, ότι σε αίθουσα έχουν καταστραφεί όλες οι γυψοσανίδες, ολόκληρα παράθυρα αλουμινίου έχουν εξαφανιστεί, ενώ παραβιάστηκε πόρτα εργαστηρίου, από όπου εκλάπησαν τρεις υπολογιστές. Όλο, δε, το εργαστήριο καταστράφηκε.
Επίσης, συμπλήρωσε ότι η κατάληψη δεν έχει γίνει από μαθητές του σχολείου. Κατά τη γνώμη της, οι άγνωστοι εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι τα διπλανά σχολεία (Γυμνάσιο και Λύκειο Παραλίας) είναι υπό κατάληψη και έτσι το βράδυ πάνε στο συγκρότημα των ΕΠΑΛ, τοποθετούν θρανία στην είσοδο, προκαλούν καταστροφές, λεηλατούν και το πρωί εγκαταλείπουν το σημείο.
Σύμφωνα με τη διευθύντρια του 2ου ΕΠΑΛ, ο συγκεκριμένος χώρος έχει κάποιες ιδιαιτερότητες και αυτό εκμεταλλεύονται οι άγνωστοι, «ίσως επειδή είναι μεγάλος ο χώρος και εύκολα μπορεί να μπει κάποιος, το μετατρέπουν το βράδυ σε άντρο».
Πέρυσι- πρόσθεσε- ειδοποιήθηκε ένα βράδυ ότι γίνονταν φθορές στο συγκρότημα, ειδοποίησε την Αστυνομία και τελικά συνελήφθησαν δύο άτομα, 22 και 23 ετών, τα οποία δεν είχαν σχέση με το σχολείο και πλέον είναι κατηγορούμενα.