Κανείς δεν διαμαρτύρεται στην Αχαία που έρχεται ένα τόσο αργό τρένο...

Eίναι φανερό ότι τα τελευταία 20 τουλάχιστον χρόνια η Αχαία κακοδιοικήθηκε σε όλα τα επίπεδα. Οι κομματικοί που κατέλαβαν τα τοπικά αξιώματα δεν ήσαν σε θέση να συνεισφέρουν ούτε στα αυτονόητα. Ένα παράδειγμα είναι η Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου. Ούτε ένα δημόσιο πρόσωπο της περιοχής (δήμαρχοι, βουλευτές, φορείς κ.α.), δεν προνόησε να αξιώσει η ΝΔ Ελλάδα χαμηλά δίοδια ώστε η γέφυρα να είναι μοχλός ανάπτυξης ενώνοντας τις δυο περιοχές.

Τι συνέβει το 2004; Η Γέφυρα επέβαλε εξωφρενικά διόδια και σήμερα, 10 χρόνια μετά, εμείς και οι απέναντι είμαστε πάντα μακρυά ο ένας από τον άλλον... Κοινή ανάπτυξη δεν υπάρχει ΟΥΤΕ μέλεται να υπάρξει. Απλώς εδώ είναι τα ακριβότερα διόδια γέφυρας στον πλανήτη Γη.

Το ίδιο έγκλημα κάνουν οι κομματικοί και με το τρένο. Που ακούστηκε ένα έργο που θα στοιχίσει δισ. ευρώ και που κατασκευάζεται με χρονικό ορίζοντα 80-100 ετών, να έχει προδιαγραφές Ινδίας του 1960.

Κανένα μα κανένα από τα δημόσια πρόσωπα του νομού εδώ και 20 χρόνια δεν έχει ενοχληθεί (!) από το γεγονός ότι η απόσταση των 200 χλμ. Πάτρας - Αθήνας θα χρειάζεται ΔΥΟ ΩΡΕΣ, δηλαδή η μέση ωριαία ταχύτητα θα είναι μόλις 100 χλμ/ώρα. Χρειάζεται να αναλύσει κανείς, τι θα σήμαινε για την περιοχή να καλύπτεται η απόσταση σε 1 ώρα και 15 λεπτά;  Να πηγαίνουμε και να έρχονται τ΄'οσο γρήγορα;

Για μια ακόμη φορά, οι διοικούντες το νομό (και κυρίως την Πάτρα) ασχολούνται μόνο με την επανεκλογή τους. Για την Αχαία υπάρχει πάντοτε ο αυτόματος πιλότος. Ότι είναι να γίνει θα γίνει. Ας αποφασίζουν άλλοι.