Και που έφτασε το τρένο στο Αίγιο; Ποιος το χρησιμοποιεί;

Εδώ και πολλούς μήνες το έργο Αίγιο - Ρίο έχει σταματήσει ολοσχερώς. Δεν υπάρχει ούτε φύλακας σε ότι έχει γίνει. Παράλληλα η γραμμή Αίγιο - Κιάτο - Αθήνα είνα βαθιά ζημιογόνα αφού για τα 150 χιλιόμετρα χρειάζονται.... δυόμισι ώρες!

Στην ουσία έχουμε έναν προαστιακό που σταματά σε κάθε χωριό οπότε αν θές να πας Αθήνα, ακόμη και Αιγιώτης να είσαι πας με το αυτοκίνητο σου ή το ΚΤΕΛ
Αυτό συμβαίνει διότι δεν υπάρχει Κέντρο Ελέγχου που να επιβλέπει όλη την γραμμή για να μπορεί να μπει στην γραμμή τρένο εξπρές που δεν θα σταματά πουθενά και να φτάνεις στην Αθήνα τάχιστα.

Όλα αυτά συμβαίνουν αν και πριν λίγους μήνες είχαμε υπογραφές για το έργο ολοκλήρωσης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων από το Αίγιο μέχρι το Ρίο.

Μας λένε ότι με το ηλεκτροκίνητο τρένο η απόσταση στον άξονα Αθήνα – Κιάτο – Ρίο θα διανύεται σε λιγότερο από δύο ώρες με ένα intercity express. Και το μόνο έργο που θα απομένει για να ολοκληρωθεί πλήρως η γραμμή Αθήνα-Πάτρα είναι το τελευταίο αστικό τμήμα από το Ρίο μέχρι το Νέο Λιμάνι Πάτρας.

Εμείς λέμε: Δεν βάζετε πρώτα εξπρές στο Αίγιο - Αθήνα; Και μετά βλέπουμε πότε θα έχουμε και το Πάτρα - Αθήνα. Γιατί αν το Αίγιο - Αθήνα γινόταν σε 50 λεπτά, ακόμα και Πατρινοί θα άφηναν το ΙΧ τους στο Αίγιο και θα έμπαιναν στα τρένο...