Καθυστέρηση στην σιδηροδρομική γραμμή Κιάτου - Ροδοδάφνης

Εκτός τροχιάς διαφαίνεται ότι θα τεθεί η παράταση που δόθηκε πριν από λίγες ημέρες για το έργο ολοκλήρωσης της γραμμής του ΟΣΕ στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη. Το έργο ήταν προγραμματισμένο να παραδοθεί στα τέλη του 2017, αλλά οι συνήθεις καθυστερήσεις (απαλλοτριώσεις, αρχαιολογικά ευρήματα, εμπλοκές με αυτοκινητόδρομο στα έργα του οποίου δίνεται προτεραιότητα) οδήγησαν στην παράταση του έργου έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2018.

Το τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη εντάσσεται στο πλαίσιο της γραμμής Πελοποννήσου, που περιλαμβάνει άλλες δύο εργολαβίες (Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος, Ψαθόπυργος - Ρίο). Την περασμένη εβδομάδα δημοπρατήθηκε το έργο της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη στο οποίο μειοδότησε η ΑΚΤΩΡ.

Το έργο ολοκληρώνει τη νέα διπλή γραμμή υψηλών ταχυτήτων και φέρνει το τρένο μόλις 35 χλμ. μακριά από την Πάτρα. Τα έργα θα ολοκληρωθούν μέχρι το 2021. Αρα καθίσταται σαφές ότι το παραπάνω τμήμα δεν θα είναι έτοιμο να παραδοθεί προς εμπορική εκμετάλλευση πριν από το 2021.

Το έργο της ηλεκτροκίνησης είχε συγκεντρώσει πολλούς μνηστήρες, οι οποίοι φαίνεται ότι κονταροχτυπήθηκαν για το τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη. Με το έργο θα ολοκληρωθεί η αναβάθμιση της νέας διπλής γραμμής υψηλών ταχυτήτων μήκους 71 χλμ. συνολικά. Μόλις ολοκληρωθούν τα έργα, τα τρένα θα μπορούν να κινούνται σε διπλές γραμμές και με ταχύτητες που θα φτάνουν και τα 200 χλμ./ώρα.

Στο μεταξύ ενώ στην Κορινθία η γραμμή είναι μακράν των παραλιακών κοινοτήτων, στην Αχαία τις καταστρέφουν... (φωτό).