Θα βάλουν τρένο στον προαστιακό Πατρα - Κάτω Αχαγιά με ανοικτές επικίνδυνες διαβάσεις;

Μισές δουλειές από τον ΟΣΕ στην επέκταση της γραμμής του προαστιακού Πάτρας - Κάτω Αχαγιάς που μάλιστα λέγετει ότι γίνεται προσπάθεια να λειτουργήσει μέσα στον Μάιο, δηλαδή προεκλογικά προς άγραν εντυπώσεων.

Εντελώς αδικαιολόγητα συμφωνήθηκε με την Περιφέρεια να αποκατασταθεί - ενεργοποιηθεί αυστηρά μόνο η ΠΑΛΙΑ γραμμή. Όμως δίπλα από την επι δεκαετίες ΝΕΚΡΗ γραμμή έχει υπάρξει έντονη οικισιτική και οικονομική ανάπτυξη με αποτέλεσμα σημεία που ήσαν προ 30 ετών χωρίς μπάρες και φωτεινούς σηματοδότες σήμερα να έχουν μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο, διελεύσεις παιδιών κ.α.

Σύμφωνα με πληροφορίες του molonoti.gr, από τα 35 σημεία διασταύρωσης της γραμμής με οδούς θα καλυφθούν οι 30 ενώ:

- Δύο θα κλείσουν εντελώς με μόνιμες σιδερένιες μπάρες γιατί η κυκλοφορία είναι ελάχιστη.

- Τρείς διασταυρώσεις θα μείνουν ανοιχτές - όπως ήσαν από τον... 20ο αιώνα - αλλά είναι όλες επικίνδυνες.

Περιφέρεια και ΟΣΕ έχουν ήδη λάβει υπόμνημα κατοίκων που ζητούν να μάθου αν θα υπάρξει ασφάλεια στις διασταυρώσεις αυτές ή αν θα αφεθούν στην τύχη τους. Το υπόμνημα είναι και στα χέρια του ΟΣΕ.

Η Περιφέρεια φαίνεται να θέλει την πλήρη κάλυψη όλων των διαβάσεων και θα ζητήσει από τον ΟΣΕ να συμφωνηθεί πως θα αναληφθεί το σχετικό κόστος. Στέλεχος της μιλώντας στο molonoti είπε: "Υπάρχουν τρεις τρόποι: Να το πληρώσουμε εμείς που έτσι κι αλλιώς έχουμε ήδη όλο το κόστος, να το πληρώσει ο ΟΣΕ σαν έξτρα δαπάνη πέραν του αρχικού σχεδιασμού, ή να το πληρώσουμε και οι δύο. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να υπάρξουν αφύλακτες διαβάσεις".

Ωστόσο, αν συνυπολογίσει κανεις την γραφειοκρατία η κάλυψη των τριών εκκρεμών διαβάσεων μπορεί να πάρει μήνες. Θα βάλουν τρένο με ανοιχτά επικίνδυνα σημεία; Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη αν υπάρξει ατύχημα;