Γ. Κολλιόπουλος: Τέσσερις σούπερ προτάσεις - έκπληξη για φθηνά διόδια, αυξημένο τουρισμό, λιμάνια και γρήγορο τρένο

Εντυπωσίασε θετικά ο νεοσύστατος Συνδυασμός ΝΕΟΙ Δ. Ελλάδας - Γ. Κολιόπουλλος, που κατέρχεται χωρίς κομματική στήριξη στις περιφερειακές εκλογές. Δείτε: 

1. ΜΕΙΩΣΗ ΔΙΟΔΙΩΝ στην Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου

Το κόστος των 13,70 ευρώ ανά διέλευση έχει μετατρέψει την Γέφυρα σε έναν ΦΡΑΧΤΗ που αντί να ενώνει χωρίζει την περιοχή στα δύο. Η κύρια αιτία των υψηλών διοδίων είναι ο σύντομος χρόνος σύμβασης μεταξύ κράτους και εταιρείας διαχείρισης που έχει ως αποτέλεσμα υψηλά διόδια ώστε να καταβάλλονται οι δόσεις στις Τράπεζες. 

Με δεδομένο ότι σε κάθε χρονική ανανέωση της εν λόγω σύμβασης πάντα η ίδια εταιρεία θα αναλαμβάνει την Γέφυρα γιατί μόνο αυτή μπορεί να την συντηρεί, ζητούμε μια νέα μακρόχρονη σύμβαση ακόμη και 70 ετών ώστε τα διόδια να υποχωρήσουν στο μισό.

2. ΚΟΙΝΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ για πανελλήνια και διεθνή προβολή.

Οι τρεις νομοί της Δυτικής Ελλάδας είναι ουραγοί στην προσέλκυση τουριστών παρά το γεγονός ότι η περιοχή μας έχει εκπληκτικές δυνατότητες και μοναδικές ομορφιές. Αρχαία Ολυμπία, Καρναβάλι Πάτρας, Θρησκευτικός Τουρισμός, Συνεδριακός, Γαστρονομικός, Αρχαιότητες, Φυσικές ομορφιές, Κοντινοί προορισμοί, Σαββατοκύριακο, Αθλητικός Τουρισμός κ.α. μένουν προκλητικά αναξιοποίητα όπως αποδεικνύουν οι αριθμοί.

3. Ο ΙΣΘΜΟΣ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΜΑΣ

Τέσσερα λιμάνια της Περιφέρειας μας μπορούν να απογειωθούν αν εκσυγχρονιστεί ο Ισθμός που παραμένει σε μέγεθος στον 19ο αιώνα (!) με αποτέλεσμα εμπορικά και επιβατικά πλοία να κάνουν τον περίπλου της Πελοποννήσου, με οικονομικό κόστος και απώλεια χρόνου. Αν ο Ισθμός διαπλατυνθεί τότε τα λιμάνια Πατρών, Αστακού, Αιγίου και Κατάκολου θα αποκτήσουν άλλη δυναμική αφού θα ενταχθούν σε μια νέα γραμμή πολλαπλών διελεύσεων.

4. ΟΧΙ ΕΝΑ ΑΡΓΟ ΤΡΕΝΟ

Η σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών - Αιγίου είναι μια αδιανόητη αποτυχία αφού χρειάζονται δυόμισι ώρες για μετάβαση (!). Ήδη έχουν δοθεί δεκάδες εκατομμύρια για μια βαριά ζημιογόνο γραμμή, ενώ στην γραμμή προς Ρίο δεν εργάζεται εδώ και πολλούς μήνες κανένα συνεργείο. Θα πρέπει να εξασφαλιστούν οι προϋποθέσεις ώστε να μπουν εξπρές τρένα στο Αίγιο - Αθήνα με την απόσταση των 150 χιλιομέτρων να γίνεται σε 50 λεπτά (ταχύτητα 180 χιλμ/ώρα). Αν παγιωθούν γρήγορες ταχύτητες, τότε για το Αθήνα - Πύργος δεν θα απαιτούνται... έξι και πλέον ώρες!