Οι προτάσεις της Δημοτικής Αρχής για καλύτερες αστικές συγκοινωνίες και ανακούφιση του κυκλοφοριακού
Συνάντηση με τον Δήμαρχο Πατρέων Κώστα Πελετίδη και τον Αντιδήμαρχο Πολεοδομικού Σχεδιασμού Περιβάλλοντος, και Έργων Υποδομής Παύλο Στάμο, είχαν σήμερα το μεσημέρι ο Πρόεδρος Γιάννης Ρήγας και μέλη της διοίκησης του Αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας.
Η συνάντηση είχε σκοπό συζήτηση προτάσεων, προκειμένου οι αστικές συγκοινωνίες να βοηθήσουν στην ανακούφιση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Πάτρας.
Η Δημοτική Αρχή, έθεσε στην διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας, τις προτάσεις της, για την βελτίωση λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών, οι βασικότερες εκ των οποίων είναι οι εξής:
-Το Αστικό ΚΤΕΛ με τη βελτίωση των δρομολογίων στο χρόνο και το χώρο. Αποφασιστικά θα συνέβαλε στη μείωση της χρήσης Ι.Χ. η καθιέρωση προσιτής κάρτας απεριορίστων διαδρομών, καθώς επίσης ενός εισιτηρίου για μια κατεύθυνση.
-Μεταφορά των Αφετηριών από Όθωνος-Αμαλίας στους αντίστοιχους Τερματισμούς. Στην Οβρυά με αντίστοιχη μεταφορά του χώρου της Λαϊκής Αγοράς καθώς και στο Πανεπιστήμιο.
-Το δρομολόγιο Νο8 δεν θα επιστρέφει από Γούναρη αλλά μετά την πλατεία Μαρούδα θα ακολουθεί τη διαδρομή: Γερμανού- 25ης Μαρτίου (όπου θα έχει ολιγόλεπτη στάση)- Αγίου Νικολάου- Κολοκοτρώνη- Κανακάρη- Γούναρη. Μεταφορά της Αφετηρίας No 3 από την Ευβοίας (Εργατικές Κατοικίες Ταραμπούρας) στο ΒΙΟΠΑ αμέσως μετά το Γλαύκο.
-Δρομολόγια συνοδά των ανωτέρω με mini bus από τις αφετηρίες Νο 3, Νο 8 με ένα εισιτήριο αλλά και από τέρμα Νο2 : Αρέθα – Θεοφίλου Κορυδαλλέως- Μποζαϊτικα καθώς και του Νο1 ή Νο6: στην οδό Αυστραλίας- Άγιο Παντελεήμονα. Η γραμμή Νο6 EXPRESS θα ακολουθεί την Μαιζώνος έως Παρνασσού όπου θα έχει ολιγόλεπτη στάση και θα επιστρέφει από Κορίνθου. Μονοδρόμηση Μαιζώνος έως Ελ. Βενιζέλου.
-Επιβάλλεται να επαναλειτουργήσουν γραμμές που σταδιακά καταργήθηκαν (Ελικίστρα), θα μπορούσε και με mini bus συνέχεια της Γραμμής Νο1 καθώς και δρομολόγια των γραμμών τις Κυριακές που έχουν σταματήσει.
-Όσον αφορά τις αφετηρίες των Υπεραστικών Λεωφορείων στην Όθωνος Αμαλίας θα πρέπει να απομακρυνθούν λόγω επικινδυνότητας.
-Προμήθεια και εγκατάσταση στάσεων στα πολυσύχναστα σημεία (Πανεπιστήμιο κλπ). Συγκεκριμένα μεσοπρόθεσμα με ορίζοντα το 2019 και την Απελευθέρωση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς θα πρέπει να προσανατολιστούμε, ώστε το Κέντρο να διανύεται από mini bus, με τα αντίστοιχα δρομολόγια των λεωφορείων να τερματίζουν περιμετρικά του Ιστορικού Κέντρου με την καθιέρωση προφανώς ενός εισιτηρίου για μία διαδρομή.
Ο κ. Ρήγας, έκανε γνωστό από την πλευρά του, ότι με απόφαση του Δ.Σ., το Αστικό ΚΤΕΛ θα δρομολογήσει δωρεάν και δικό του λεωφορείο, συνδράμοντας έτσι τον Δήμο στη μεταφορά των οδηγών από τα πάρκινγκ της λιμενικής ζώνης (ΝΟΠ και Γ. Καλεντζώτης), σε Γούναρη και Μώλο Αγίου Νικολάου.
Στη συνάντηση τέθηκε και το αίτημα, φοιτητών, σπουδαστών και μαθητών των ΕΠΑΛ, να μειωθεί το υψηλό εισιτήριο στα λεωφορεία.