Με βολές απαντά κατά Κατσιφάρα και Χρυσοχοίδη η Επιτροπή της Νότιας Χάραξης της Πατρών–Πύργου(VIDEO)

Σκληρή γλώσσα χρησιμοποίησαν κατά του Περιφερειάρχη Δ.Ε αλλά και κατά του πρώην υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοίδη, τα μέλη της επιτροπής διεκδίκησης της νότιας χάραξης της Πατρών-Πύργου, κατά την διάρκεια της συνέντευξης τύπου που παρεχώρησαν το μεσημέρι της Τρίτης.

Πιο αναλυτικά άσκησαν κριτική στον περιφερειάρχη Απόστολο Κατσιφάρα, καθώς όπως ειπώθηκε θα μπορούσε και ο ίδιος να διαπιστώσει ότι το έργο ήταν «στον αέρα».

Σε κάθε περίπτωση οι εκπρόσωπο της Επιτροπής δήλωσαν, πως θα συνεχίσουν τον αγώνα τους, για αλλαγή της χάραξης της Πατρών – Πύργου καλώντας τη νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, να συναινέσει στο αίτημα τους.

Παράλληλα κατηγόρησαν την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Έργων, δηλαδή τον κ. Χρυσοχοίδη, πως ουδέποτε είχε εντάξει την κατασκευή του δρόμου σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα και πως οι εξαγγελίες του, ήταν προεκλογικού χαρακτήρα.

Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ΡΑΠ Κώστας Σπαρτινός, εξέφρασε την έκπληξή του για την ανακοίνωση της Περιφέρειας για το θέμα.

Επέρριψε ευθύνες στην προηγούμενη κυβέρνηση για την κατάσταση και επικαλέστηκε τα όσα είπε ο υπουργός Γ. Σταθάκης στη συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Απόστολο Κατσιφάρα, όπου σύμφωνα με τον κ. Σπαρτινό, ελέχθη πως «Αποστόλη, σε κορόιδευαν οι προηγούμενοι, το έργο δεν είχε ενταχθεί».


Ο Ανδρέας Παναγιωτόπουλος, πρώην δήμαρχος Δυτικής Αχαΐας και νυν δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Πατρέων, υπογράμμισε πως μέχρι τώρα βλέπουμε τους εργολάβους να παίρνουν τα λεφτά και να αφήνουν στη μέση τα έργα και μια κυβέρνηση ανίκανη να παρέμβει και να λύσει το θέμα.

Μιλώντας στη συνέντευξη, ο Χρήστος Πατούχας από την Επιτροπή Αγώνα για τη Νότια Χάραξη και δημοτικός σύμβουλος Πατρέων, τόνισε ότι οι κάτοικοι της περιοχής, θέλουν ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο στη Δυτική Πελοπόννησο που θα εξυπηρετεί την Πελοπόννησο και τα Ιόνια Νησιά.

Χαρακτήρισε ως «ανεπανόρθωτο λάθος» την κατασκευή του δρόμου με την υπάρχουσα χάραξη καθώς, όπως είπε θα καταστρέψει την οικιστική ζώνη από Πάτρα μέχρι την Κάτω Αχαΐα, ζητώντας να περάσουν νοτιότερα και ο αυτοκινητόδρομος και ο σιδηρόδρομος για να εξυπηρετήσουν την ευρύτερη περιοχή.