Ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία της Αχαίας

Το πρόβλημα όμως των κενών στα σχολεία δεν έχει επιλυθεί στο σύνολό του και από ότι φαίνεται θα μετατεθεί για την νέα ημερολογιακή χρονιά, το 2016, με τις όποιες συνέπειες αυτό επιφέρει στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Συγκεκριμένα, στην περιοχή της Αχαΐας τα προβλήματα με κενά εκπαιδευτικών εντοπίζονται στις εξής σχολικές μονάδες:

Κενά εκπαιδευτικών γερμανικής γλώσσας: 34ο Πατρών, 50ο Πατρών, 35ο Πατρών, 1ο Οβρυάς, Δεμενίκων, 60ο Πατρών, 1ο Κ. Αχαΐας, Καλαβρύτων, 49ο Πατρών, 16ο Πατρών, 65ο Πατρών, 2ο Οβρυάς, Άνω Αλισσού, 2ο Παραλίας, Χαλανδρίτσας, 48ο Πατρών, 1ο Παραλίας, 3ο Πατρών, 2ο Πατρών, 55ο Πατρών, Πειραματικό, Κ. Καστριτσίου, Λάππα, 2ο Κ. Αχαΐας, Καμαρών, 18ο Πατρών, 23ο Πατρών, Καλλιθέας, 52ο Πατρών, Ροϊτίκων, 14ο Πατρών.

Κενά εκπαιδευτικών αγγλικής γλώσσας: 17ο Πατρών, 1ο Κ. Αχαΐας (22 ώρες), 2ο Κ. Αχαΐας (44 ώρες), 3ο Κ. Αχαΐας, 52ο Πατρών, 18ο Πατρών, 6ο Πατρών, Άνω Καστριτσίου, Καλλιθέας, Καρεΐκων, Κρήνης, Λακκόπετρας, Λουσικών, Μαζαρακίου, Ριόλου, Φαρρών, Χαλανδρίτσας.

Κενά εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής: 3ο Πατρών, 20ο Πατρών, 29ο Πατρών, 24ο Πατρών, 13ο Πατρών, Ερυμάνθειας, Φαρρών, 1o Κ. Αχαΐας, 67ο Πατρών.

Κενά δασκάλων: Λάππα, Λακκόπετρας, Βελιτσών και σε 25 περίπου ολοήμερα τμήματα, όπου λειτουργούν είτε με μεγάλο αριθμό μαθητών σε κάθε τμήμα είτε αρκετοί μαθητές σταμάτησαν τη φοίτηση. Επίσης, σε αρκετά τμήματα δεν έγινε η προβλεπόμενη από το Νόμο μείωση των μαθητών λόγω φοίτησης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Κενά Νηπιαγωγών: Λείπουν 11 Νηπιαγωγοί για τμήματα με μεγάλο αριθμό μαθητών.

Κενά Θεατρικής Αγωγής και Εικαστικών: Καλάβρυτα.

Κατόπιν τούτων καλούμε:

  • Τη Δ/νση Π.Ε. Αχαΐας και την Περιφερειακή Δ/νση Δυτικής Ελλάδας να κάνουν τις απαιτούμενες ενέργειες για άμεση στελέχωση όλων των σχολείων. Επιτέλους, χάθηκε πολύτιμος χρόνος για εκατοντάδες μαθητές!

  • Καλούμε την Ένωση Γονέων Πάτρας και την Ομοσπονδία Ενώσεων Γονέων Αχαΐας να συστρατευθούν μαζί μας στον αγώνα για την άμεση αντιμετώπιση όλων των κενών στα σχολεία.

  • Τα στελέχη της εκπαίδευσης να μην πιέζουν τους συναδέλφους για κάλυψη των κενών, αλλά να ασκήσουν πίεση προς την Περιφερειακή Διοίκηση και το Υπουργείο Παιδείας για άμεση ρύθμιση των προβλημάτων με τα κενά στα σχολεία.