Τρεις προτάσεις για την οικονομική ανακούφιση του φορτηγού - Ο κλάδος βιώνει ανείπωτη καταστροφή και δεν στηρίζεται

Oι Μεταφορές είναι η ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ της αγοράς αφού προμηθεύουν με τρόφιμα, φάρμακα, καύσιμα, πρώτες ύλες και οτιδήποτε αναγκαιο, κάθε οικονομική και κοινωνική δραστηριότητα και λειτουργία στη χώρα. Αυτή τη στιγμή ΛΥΓΙΖΟΥΝ από την εκτόξευση των καυσίμων: Το πετρέλαιο κίνησης ξεπέρασε το 1,7 ευρώ/λίτρο και συνεχίζει.

Πώς να αντέξει ο κλάδος σε ένα φοβερό απρόβλεπτο κόστος όταν έχει κλειστά συμβάλαια που δεν αλλάζουν και πλέον καταγράφουν ΟΛΟΙ μόνο ζημίες; 

Εκπρόσωποι του κλάδου μιλούν για ένα μαύρο μέλλον με γεγονότα "που δεν τα έχουμε δει ούτε στον ύπνο μας" και τονίζουν ότι οι περισσότεροι θα "κλειδώσουν" τα φορτηγά τους μη δυνάμενοι να εργάζονται με ζημία.

Είναι δε εντυπωσιακό ότι παρά το εξώφθαλμο πρόβλημα που έχει δημιουργηθει από το σοκ των καυσίμων, δεν υπάρχει καμία απολύτως μέριμνα για να στηριχθεί ο κλάδος παρά το γεγονός ότι μέσω του αυξημένου κόστους των μεταφορών αυξάνονται και τα αγαθά στο σούπερ μάρκετ και στον καταναλωτή.

Μέτρα που θα μπορούσαν να ομαλοποιήσουν την μεταφορά στη χώρα μέσω της μείωσης του κόστους κίνησης είναι:

1. Η μείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης έστω μόνο για τον κλάδο μέσω εκπτωτικών voucher ανά φορτηγό.

2. Εκπτωτικά προγράμματα σε όλο το δίκτυο των διοδίων όπως συμβαίνει με τα ΙΧ που απολαμβάνουν μειώσεις μέχρι 60% ανάλογα με τις διελεύσεις τους.

3. Εντολή να περιοριστούν τα εξωπρσγματικά πρόστιμα χιλιάδων ευρώ ανά περίπτωση που βάζουν οι έλεγχοι στος εθνικούς οδούς και που ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ, είναι εικονικά αφού τα περισσότερα με τις ενστάσεις που γίνονται καταπίπτουν. 

Ο κλάδος βιώνει μια κρίση δέκα χρόνια τώρα, με capital control, πανδημία, πόλεμο στην Ουκρανια και δεν ευτύχησε ποτέ  να δει μέτρα στήριξης από καμία κυβέρνηση. 

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης