Οι Μεταφορές χρειάζονται μείωση φόρων στα καύσιμα

Ο κλάδος των Μεταφορών και τα Τουριστικά Λεωφορεία χρειάζονται άμεση μείωση του κόστους καυσίμων με σημαντική μείωση των φόρων που έχουν επιβληθεί. Ήδη στις Μεταφορές, πολλές εταιρείες προσπαθούν να βάλουν να βάλουν επίναυλο στα μεταφερόμενα φορτία και έχουμε δυο περιπτώσεις:

- Σύγκρουση με τις εταιρείες αγαθών που δεν θέλουν νέες επιβαρύνσεις και απειλούν ακόμη ακι με διακοπή συμβλαίων και

- Μεταφορά της αύξησης του μεταφορικού κόστους  στις τιμές των προίόντωη και τελικά στο πορτοφόλι του καταναλωτή. Η Ελλάδα έχει τους υψηλότερους φόρους στα καύσιμα και δεν είναι δυνατόν να συντηρούνται και σήμερα με την ενεργειακή κρίση λένε οι της Μεταφοράς. αποτέλεσμα 

Στο μεταξύ την άμεση μείωση του κόστους καυσίμων των τουριστικών λεωφορείων ζητά με παρέμβασή της και η ΓΕΠΟΕΤ με επείγουσα επιστολή της προς τους συναρμόδιους υπουργούς.

«Το κόστος προμήθειας καυσίμων για τα τουριστικά λεωφορεία αποτελεί ανελαστική δαπάνη και ξεπερνάει το 30% των ετήσιων δαπανών λειτουργίας μίας επιχείρησης τουριστικών λεωφορείων», αναφέρει η ΓΕΠΟΕΤ και συνεχίζει:

«Ως εκ τούτου, η Ομοσπονδία κινούμενη προληπτικά και με αποκλειστικό σκοπό τη στήριξη των επιχειρήσεων του κλάδου που έχουν δεχθεί συντριπτικό πλήγμα και αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα ρευστότητας ζητά ως μέτρο στήριξης είτε τη μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο κίνησης για όσο διάστημα διαρκέσει η πληθωριστική κρίση είτε την επιστροφή μέρους του ΕΦΚ μέσω συμψηφισμού του με ασφαλιστικές και φορολογικές υποχρεώσεις της επιχείρησης κατά το προσεχές διάστημα".

Η επιστροφή του ΕΦΚ μπορεί να πραγματοποιηθεί με διαδικασία ανάλογη της επιστροφής του ΕΦΚ στο πετρέλαιο κίνησης σε βιομηχανικές, βιοτεχνικές και ξενοδοχειακές μονάδες όπου προβλέπεται επιστροφή συγκεκριμένου ποσού ανά χιλιόλιτρο».

Νωρίτερα, η ΓΕΠΟΕΤ είχε ζητήσει την παράταση των μειωμένων τελών κυκλοφορίας των τουριστικών λεωφορείων για το έτος 2022 και την πάγια εξομοίωσή τους με αυτά των ΚΤΕΛ.

 

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης