Κι άλλη εξαγορά ελληνικής εταιρείας από αμερικανούς

Έκλεισε η εξαγορά της Pollfish, ελληνικής εταιρείας που ιδρύθηκε το 2013 και δραστηριοποιείται στον κλάδο της έρευνας αγοράς (market research).

Η αμερικανική εταιρεία που έχει έσοδα κοντά στα 350 εκατ. δολ. δραστηριοποιείται σε παρόμοιο κλάδο και έχει αναπτύξει μία πλατφόρμα η οποία βοηθά brands αλλά και agencies να αντλήσουν χρήσιμες πληροφορίες ώστε να διευρύνουν το αγοραστικό τους κοινό.

Η ελληνική Pollfish έχει δημιουργήσει μια πλατφόρμα ερευνών αγοράς η οποία δίνει την δυνατότητα σε εταιρείες και οργανισμούς να στήσουν ένα ερωτηματολόγιο και να αντλήσουν απαντήσεις μέσα από χιλιάδες εφαρμογές κινητών. Περίπου 200 εκατομμύρια άτομα τον χρόνο συμμετέχουν σε έρευνες που προβάλλονται στις εφαρμογές και στα sites πελατών με τους οποίους συνεργάζεται.  Ανταγωνιστές της είναι η Google Consumer Surveys, SurveyMonkey Audience κλπ.

Η Pollfish μετρά περίπου 70 άτομα, εκ των οποίων 55 άτομα απασχολούνται στα γραφεία της στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα στην Αμερική. Ξεκίνησε από την Ελλάδα από τους Γιάννη Παπαδάκη, Ανδρέα Βούρκο, Γιάννη Ζαούδη και Ζήση Μπέλλα ενώ έχει σταθερή παρουσία εδώ και περίπου 5 χρόνια στην Νέα Υόρκη.

Mετρά περίπου 3.500 πελάτες, μεταξύ των οποίων η Spotify, Apple, Netflix αλλά και διεθνείς οργανισμοί ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, τα έσοδά της αναμένεται να ξεπεράσουν τα 20 εκατ. δολ.

Η εταιρεία άρχισε να λανσάρει το προϊόν της στην αγορά το 2015-2016 φιλοδοξώντας να αναπτύξει μία πλατφόρμα για την διεξαγωγή ερευνών αγοράς γρήγορα, αποτελεσματικά και με χαμηλό κόστος. Το τελευταίο διάστημα η Pollfish γνωρίζει μία ανάπτυξη κοντά στο 100%.

Μεταξύ των επενδυτών ειναι δύο ελληνικά venture capital της γενιάς των Jeremie Funds, το PJ Tech Catalyst της Τράπεζας Πειραιώς και η Odyssey Venture Partners, ενώ στην εταιρεία έχουν επενδύσει η EBRD, Woodside Group, αλλά και angel investors.

 

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης