Επιτέλους ανοίγουν δρόμοι για τις μεταφορές στο παλαιό εθνικό δίκτυο - Τέλος στον αποκλεισμό περιοχών

Η αντισυνταγματική και παράλογη απόφαση της προηγούμενης κυβέρνηση να αποκλείσουν τα Δημόσια Φορτηγά από τις  παλαιές εθνικές οδούς έγινε για να ενισχύονται τα ταμεία των εταιρειών διοδίων και να μην πληρώνει το κράτος ρήτρες.

Δημιουργήθηκαν όμως φοβερές στρεβλώσεις στην εμπορευματική κίνηση που απέκλειαν λιμάνια αλλά και οργανωμένες περιοχές με αποθηκευτικές επιχειρήσεις. Ο κλάδος των Μεταφορων είχε αποδείξει ότι αποστάσεις 50 χιλιομέτρων γινόντουσαν με παρακάμψεις 150 χλιομέτρων! 

Σε αυτόν τον παραλογισμό δόθηκε επιτέλους ένα τέλος. «Η άρση της απαγόρευσης στα ανωτέρω τμήματα του οδικού δικτύου κρίνεται απαραίτητη προκειμένου να διασφαλιστεί από αυτά η απρόσκοπτη πρόσβαση προς τους αυτοκινητοδρόμους και τις οδούς ταχείας κυκλοφορίας, καθώς και για να γίνει δυνατή η πρόσβαση βαρέων οχημάτων σε εγκαταστάσεις εξυπηρέτησής τους», αναφέρει η σχετική απόφαση που υπέγραψε ο Κώστας Καραμανλής.

Έτσι ανοίγουν μεγάλα τμήματα δρόμων στην Εθνική Αντίρριο-Ιωάννινα, στον παράπλευρο της Νέας Οδού από κόμβο Μεταμόρφωσης μέχρι κόμβο Σκάρφειας και από κόμβο Σκάρφειας μέχρι Ράχες.

Επίσης, ανοίγει ο δρόμος της Ε. Ο. Αθηνών-Ελευσίνας στο τμήμα Σκαραμαγκά-Ελευσίνα (οι οδοί Λ. Δημοκρατίας, Μεγαρίδος, Αγ. Γεωργίου, Λ. ΝΑΤΟ και αρκετά άλλα κομμάτια στην Π.Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου που θα διευκολύνουν σημαντικά την προσέγγιση των φορτηγών σε εμπορευματικά κέντρα, χωρίς το άγχος των αιτήσεων για άδειες).

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης