Συνεχίζεται το... μικρό χάος με τα ηλεκτρονικά εισιτήρια

Μια χώρα που δεν μπορεί να ξεμπαζώσει ρέματα, δεν είναι απίθανο να μην μπορεί ούτε να κόψει... εισιτηρια. Κλειστοί ήταν οι σταθμοί της γραμμής 1 (ηλεκτρικός) Ταύρος, Μοσχάτο, Καλλιθέα, Πετράλωνα, Αγιος Νικόλαος, Ανω Πατήσια, Μαρούσι, ΚΑΤ, Κηφισιά, Ηράκλειο, Φάληρο, Αττική και Νέα Ιωνία.

Όπως γραφει η "Καθημερινή"  θα κλείσουν οι πύλες στον σταθμό Θησείο και έτσι θα έχει ενεργοποιηθεί πλήρως το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε 14 από τους 24 σταθμούς του ηλεκτρικού. Το κυριότερο εμπόδιο για το κλείσιμο των πυλών εισόδου-εξόδου στους σταθμούς του ηλεκτρικού όμως είναι η έλλειψη προσωπικού.

Προσωπικό το οποίο είναι απαραίτητο προκειμένου να εξυπηρετηθούν –και στο μετρό– οι επιβάτες εκεί όπου τα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων δεν επαρκούν, είτε να εκδοθούν μειωμένα εισιτήρια (για μαθητές, φοιτητές, υπερήλικες κ.τ.λ.), που δεν εκδίδονται, παρά μόνο στα γκισέ (συχνά κλειστά).

Ακόμη, λειτουργούν λίγα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, πολλά εμφανίζουν βλάβες και τίθενται εκτός λειτουργίας, ενώ δεν αποδέχονται χαρτονομίσματα για χαμηλής αξίας εισιτήρια. Οι ΣΤΑΣΥ έχουν ήδη αιτηθεί την πρόσληψη 40 ατόμων, διαδικασία η οποία θεωρητικώς έχει δρομολογηθεί, ωστόσο παραμένει άγνωστο το πότε ακριβώς θα ολοκληρωθεί.

Ταυτόχρονα, ο ΟΑΣΑ συνεχίζει να υποβάλει σχετικά αιτήματα προς το υπερταμείο για την πρόσληψη προσωπικού. Με δεδομένες και τις θερινές άδειες, αναμένεται η κατάσταση να επιδεινωθεί.

Πρόβλημα στα λεωφορεία όπου η επικύρωση εισιτηρίου αποτελεί... σπάνιο φαινόμενο. Η μικρή αύξηση των επικυρώσεων το τελευταίο διάστημα οφείλεται κυρίως σε μετεπιβιβαζόμενους επιβάτες που έχουν ήδη επικυρώσει εισιτήρια σε σταθμούς μετρό και το επικυρώνουν ξανά, χωρίς κόστος, κατά τη μετεπιβίβαση στα λεωφορεία. Η μέση αύξηση εσόδων σε εβδομαδιαία βάση για τον Μάιο διαμορφώθηκε στο 8%.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης