Υποβλήθηκε από ουτις στις Πέμ, 07/03/2013 - 12:53.
Επεισόδια με δακρυγόνα, ακόμη και σε σχολείο, σημειώθηκαν το πρωί της Πέμπτης στην Ιερισσό Χαλκιδικής: Δυνάμεις των ΜΑΤ προσπάθησαν με ρίψη χημικών να απομακρύνουν κατοίκους που εμπόδιζαν αστυνομικούς να διεξάγουν έρευνες σε συγκεκριμένα σπίτια σχετικά με την πρόσφατη τρομοκρατική επίθεση στις εγκαταστάσεις της «Ελληνικός Χρυσός» στις Σκουριές.
Σύμφωνα με μαρτυρίες και καταγγελίες κατοίκων, η αστυνομία έριξε δακρυγόνα ακόμα και σε προαύλιο σχολείου της Ιερισσού.
Στο σχολείο μετέβη ιατρικό κλιμάκιο, καθώς λιποθύμησαν τρεις μαθητές από τη ρίψη χημικών, ενώ μία μαθήτρια χρειάστηκε να λάβει οξυγόνο.
Μία γυναίκα διακομίστηκε στο νοσοκομείο με τραύματα στο χέρι.
Ο εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ, Χρίστος Μανούρας αρνήθηκε ότι έγινε χρήση δακρυγόνων και ρίψη χημικών από την αστυνομία στο σχολείο και υποστήριξε ότι τυχόν αναπνευστικά προβλήματα να προκλήθηκαν από την αποπνικτική ατμόσφαιρα, που επικρατούσε στους δρόμους, όταν οι κάτοικοι της Ιερισσού επιχείρησαν να εμποδίσουν έρευνες της αστυνομίας.
Τα επεισόδια ξεκίνησαν όταν κάτοικοι της Ιερισσού εμπόδισαν το κλιμάκιο της αστυνομίας να προχωρήσει σε έρευνες και συλλογή στοιχείων σε οικίες ατόμων που είχαν ταυτοποιηθεί με γενετικό υλικό που βρέθηκε στον τόπο της επίθεσης στις Σκουριές.
Κάτοικοι έβαλαν φωτιά σε κάδους και έκλεισαν τον δρόμο μπροστά στο αστυνομικό τμήμα, ενώ δυνάμεις των ΜΑΤ έκαναν χρήση χημικών, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί αποπνικτική ατμόσφαιρα.
Οι αστυνομικές δυνάμεις, παρουσία δικαστικού, πρόκειται να κάνουν έρευνες σε τουλάχιστον 20 σπίτια της Ιερισσού, καθώς ευελπιστούν ότι θα βρουν κυνηγητικά όπλα και άλλα αντικείμενα, τα οποία χρησιμοποίησαν οι εμπρηστές στις Σκουριές.
Στο αστυνομικό τμήμα της Ιερισσού έχουν προσαχθεί από νωρίς το πρωί ύποπτοι για την επίθεση στο εργοτάξιο του μεταλλείου.
Πηγές της ΕΛ.ΑΣ. υποστηρίζουν ότι έχουν ταυτοποιηθεί επτά άτομα, μέσω της ανάλυσης των εικόνων που κατέγραψαν οι κάμερες ασφαλείας, αλλά και των ιχνών DNA από αντικείμενα που άφησαν πίσω τους οι δράστες.
Μοιράσου το: