Όλη η παραφιλολογία για την φθορά Μητσοτάκη και ΝΔ μάλλον υποχώρησε ήδη αν σκεφτεί κανείς ότι:
α) Ο προϋπολογισμός πέρασε με 159 ψήφους περισσότερους από κάθε άλλη φορά και
Κάποτε η γραμμή Πάτρας-Ιταλίας ήταν υπό την κυριαρχία των Ελλήνων εφοπλιστών. Κυρίως Κρητών, Αρκάδων και αργότερα Αθηναίων. Κανείς δεν μπορούσε να μπει ούτε στις γραμμές του Αιγαίου, όχι μόνον του Ιονίου και της Αδριατικής. Αίφνης ενεφανίσθη ισχυρός παίκτης. Ο ιταλικός όμιλος Γκριμάλντι έχει ήδη αποσπάσει σοβαρό κομμάτι της αγοράς και επεκτείνεται συνεχώς. Με όπλο τις θυγατρικές πλέον Μινωϊκές Γραμμές, ξεκινά από την Τετάρτη 11 Απριλίου νέα γραμμή Πάτρας-Ηγουμενίτσας-Πρίντεζι, ενώ μια φορά την εβδομάδα θα "πιάνει" και Κέρκυρα.
Παράλληλα ο όμιλος Γκριμάλντι θέλει να αναπτυχθεί και στο Αιγαίο με γραμμές προς Ηράκλειο και Χανιά. Σε πρώτη φάση, το αίτημά του έχει απορριφθεί από την Ελλάδα μέσω του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, η εταιρεία όμως θα επανέλθει.
Η γραμμή Πάτρας-Ιταλίας εξακολουθεί να είναι ισχυρή σε σχέση με το επιβατικό κοινό, ενώ η Ηγουμενίτσα έχει μετά την λειτουργία της Εγνατίας Οδού έχει αποσπάσει ποσοστό στις μεταφορές.
Όλη η παραφιλολογία για την φθορά Μητσοτάκη και ΝΔ μάλλον υποχώρησε ήδη αν σκεφτεί κανείς ότι:
α) Ο προϋπολογισμός πέρασε με 159 ψήφους περισσότερους από κάθε άλλη φορά και
* Να σταματήσουμε αυτή την πλάκα με το...
*... "υπάρχουν και χειρότερα" γιατί τελικά...
*... τα χειρότερα συνεχώς μας... έρχονται!
------------------------------------------------
* Στους γονείς μου οφέιλω τη ζωή μου...
*... στους δασκάλους μου οφείλω την παιδεία μου...
*... στην Τράπεζα φείλω 63.000 ευρώ...
*... στο Δημόσιο 44.000...
*... και σε εμένα κανείς δεν μου οφείλει τίποτα!
-----------------------------------------------
* Σοκ! Όπως θα αποκαλύψουν οι γνωστές....