Οι τέσσερις λόγοι που πάνω από τα μισά ΙΧ δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ

Πολλά σαραβαλάκια κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους ελέω... ΚΤΕΟ. Τετραπλό το πρόβλημα. Κατ΄ αρχήν οι ιδιοκτήτες δεν το περνούν από έλεγχο (αύξηση της αποχής κατά 10% εν μέσω πανδημίας).  

Ήδη στη χώρα υπολογίζεται ότι τέσσερα στα δέκα Ι.Χ. δεν είχαν περάσει από ΚΤΕΟ προ πανδημίας, με το ποσοστό πλέον να ανεβαίνει σχεδόν στο 50%, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ.

Ένα άλλο ζήτημα είναι αν τα ΚΤΕΟ κάνουν καλά τη δουλειά τους. Μόλις το 4,5% των οχημάτων «κόβεται» στην Ελλάδα στο πλαίσιο του τεχνικού ελέγχου, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στη Γερμανία - που έχει εξαιρετικά οχήματα στους δρόμους - είναι 35%.

Εδώ να θυμίσω ότι στην Ελλάδα της φαυλοκρατίας έδινες ένα 20ευρό στον υπάλληλο του Δημόσιου ΚΤΕΟ και σου έφερνε τον έλεγχο στο σπίτι δεν πήγαινες ποτέ. Τώρα τα ιδιωτικά κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά,  έχουν μπει μέχρι και κάμερες, αλλά μην ξεχνάμε: Εδώ είναι πάντα Ελλάδα. Κάποια ΚΤΕΟ είναι εξαιρετικά κάποια όχι.

Τρίτο θέμα: Το πρόστιμο για τους αμελείς οδηγούς ισούται σχεδόν με το κόστος του ίδιου του ελέγχου, καθώς φτάνει μόλις στα 65 ευρώ. Λες "όταν με πιάσουν το πληρώνω και έχω γλυτώσει τον χρόνο που κυκλοφορώ παράνομα και... δωρεάν". Το υπουργείο Υποδομών προσανατολίζεται στην αυστηροποίηση του προστίμου. 

Τέταρτο, δεν γίνονται σωστά ούτε οι αστυνομικοί έλεγχοι. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2020 από τις συνολικά 869.392 παραβάσεις που βεβαιώθηκαν από την Τροχαία, μόλις οι 13.835 αφορούσαν σε παραβάσεις ΚΤΕΟ (μη έλεγχος από ΚΤΕΟ).  

Τελικό συμπέρασμα: Η μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα λοιπόν, οφείλεται στις καραντίνες και όχι στην καλή κατάσταση των οχημάτων. 

 

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης